LS kun je niet even een lief gedichtje naar haar sturen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena laat ff zien dat ze niet echt blonT is![]()
echt nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
LS kun je niet even een lief gedichtje naar haar sturen?
Nee maar van de twee slechtsten is zij de beste...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet![]()
ze is niet lief !!!
Alleen Brian is gekker en gevaarlijker dan Nena
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef Black_king het volgende:
Nu gaat Natasia weer naar Nena toe. Wat vindt jij van mijn zingen ?
Mij kan je niet bekorenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
echt niet![]()
ze is niet lief !!!
Alleen Brian is gekker en gevaarlijker dan Nena
Wel in het juiste topic plaatsen hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga maar eens verder met mijn brief![]()
En alweer een poging.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert hopeloos weer terug te komen bij het onderwerp.....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mij kan je niet bekoren
Maar velen vinden je lekker
En je mag dan niet sporen
Die Brian is gekker
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel in het juiste topic plaatsen hoor.![]()
Brian heeft z'n gram nog niet kunnen halen bij haar, hij wil een uitbarsting en hij had vastgehoopt dat iedereen hem bij zou staan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert hopeloos weer terug te komen bij het onderwerp.....
Ja en er wordt ook gezegd wat ze in de testimonials moeten zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Natasia: "Ik weet bij jou niet wanneer het echt is, of dat je een duwtje hebt gehad."
Zie hier het bewijs van manipulatie door de redactie.
tegen Brian zei die dat. Ze worden dus wel is gepushed door achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Natasia: "Ik weet bij jou niet wanneer het echt is, of dat je een duwtje hebt gehad."
Zie hier het bewijs van manipulatie door de redactie.
Brian heeft toen ie 4 jaar oud was een duwtje gehad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Bart maakt weer duidelijk dat sommige bewoners ergens op reageren op aanraden van 'achter' (een duwtje gehad).
Dat maakt hem des te enger...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
Brian zegt nu dat ie Nena mag en dat ie goed met 'r op kan schieten
Hij is toch stiekem homo...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Bart Brian zo de hele tijd aankijkt?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brian heeft toen ie 4 jaar oud was een duwtje gehad.
Hij is toen van het klimrek op z'n hoofd gevallen en sindsdien niet 100% meer
Ik denk dat Bart hoopte om Brian te seinen dat ie zijn kop moest houden omdat ze last krijgen met dit soort gesprekken...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Bart Brian zo de hele tijd aankijkt?
of hij doelde op de brieven die ze krijgen ..die worden immers door "achter" naar binnen gebracht ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
tegen Brian zei die dat. Ze worden dus wel is gepushed door achter.
Ze zullen wel weer een preek krijgen dat ze niks mogen zeggen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Demins er nu niet is, dit is echt best veel smerig van Brian.![]()
Doen de meesten op Bonairequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef bitwizard het volgende:
why do these guys speak so much English, you know, is it because that sounds soooo cool? I really don't understand. You know
Echt niet. Dat ging zeker over de redactie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef elsie het volgende:
[..]
of hij doelde op de brieven die ze krijgen ..die worden immers door "achter" naar binnen gebracht ?
Ik hoor het Brain al zeggen: "You fucking tryin' to after me do, or something?"quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef bitwizard het volgende:
why do these guys speak so much English, you know, is it because that sounds soooo cool? I really don't understand. You know
Ach dat was op dag 1 al. Toen kwam hij Neeja troosten op bed, gaf hij haar even een 'hug' en vertrouwde haar toe dat zij altijd bij hem terecht zou kunnen, dat ze hem in vertrouwen kon nemen en dat ze hem als vriend kon beschouwen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
Begint Brian weer?!
Wat is het toch ook een ontzettende loser. Bah!
Ja, Brian is zo vlug en opportunistisch als een rat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef happyme28 het volgende:
Wat is die Brian een ongelofelijke viezerik!!!!! Hij gaat nu ineens doen alsof het allemaal gespeeld is. Hij is echt eng. Ik hoop dat Bart dat ook gaat inzien. Brian is echt voor mij passé. Bah!
Bart stijgt weer in mijn aanzien.
make up helpt ook niet hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laat iemand zeggen tegen Natasia dat ze make up op moet doen want ze ziet er werkelijk niet uit
Hij zei er toen ook nog bij dat hij haar nooit never zou proberen te versieren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:31 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ach dat was op dag 1 al. Toen kwam hij Neeja troosten op bed, gaf hij haar even een 'hug' en vertrouwde haar toe dat zij altijd bij hem terecht zou kunnen, dat ze hem in vertrouwen kon nemen en dat ze hem als vriend kon beschouwen.
Toen had ik al zoiets van "huh?".
Een dag later begonnen de preken.
Bert wil met alle macht Leslie buiten het spel houden. Dit kán zo simpelweg niet. Ik vind het al met al een leuke zet. Leslie hoort nou eenmaal bij het spel!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
Brian zegt nu dat ie niet van Bart verwachtte dat hij er op zou reageren
Omdat hij weet dat die gevoelens door brieven van buitenaf worden aangewakkerd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Begijp ik goed dat Nena Lesley een snol heeft genoemd?? En waarom is Bart nu niet woedend op Nena dan?
In de auto vanmiddag, zonder camara`s, microfoons.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Begijp ik goed dat Nena Lesley een snol heeft genoemd?? En waarom is Bart nu niet woedend op Nena dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |