Waarschijnlijk baalt die dat Nena niet met de grond gelijk is gemaakt...ze is om in haar termen te speken kapot- jaloers op de gevoelens die Brian voor Nena heeft en niet voor haarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef n1ek het volgende:
waarom gaat Natasia boos weg. Volgens mij snapt ze er niks van.
Ik ook niet altijd met die termen van .NL
Omdat Brian zich belachelijk heeft gemaakt. Nena heeft uitgelegd wat de context was. Bart denkt ook dat Brian "geduwd" is door de redactie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Begijp ik goed dat Nena Lesley een snol heeft genoemd?? En waarom is Bart nu niet woedend op Nena dan?
En terecht, hij weet totaal de contex niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de auto vanmiddag, zonder camara`s, microfoons.
Bart wil er niet in meegaan.
Ik vind het zwaar idioot van Nena. Ze weet hoe gek Lesley en bart op elkaar zijn en om dan Lesley een snol te gaan noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:44 schreef happyme28 het volgende:
Lekker met z´n allen op Bart inpraten en ik hoop zo dat Bart het niet geloofd, maar het is bijna ondoenlijk. Brian heeft eindelijk bereikt wat hij wilde bereiken..... ik vind het heel triest.
Omdat Bart snapte waarom Nena het zei. Ze had namelijk gehoord dat Lesley over Nena had gezegd dat het allemaal nep was hoe Nena had gedaan en ze krokodilletranen had gehuild etc etc. Het was gewoon een reactie op alles, maar Brian wil vooral dat Nena vertrekt en daar zal hij alles voor doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Begijp ik goed dat Nena Lesley een snol heeft genoemd?? En waarom is Bart nu niet woedend op Nena dan?
Sjonge, je klinkt als Brian.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar idioot van Nena. Ze weet hoe gek Lesley en bart op elkaar zijn en om dan Lesley een snol te gaan noemen
Die context heb ik dan ook even gemist.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Omdat Brian zich belachelijk heeft gemaakt. Nena heeft uitgelegd wat de context was.
Alsof Lessnollie het recht in het gezicht van Nena heeft gezegd, wat ze zei over haar tegen Bart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is gerustgesteld, Bart beaamt dat hij dankbaar is dat Brian het heeft doorgeklikt.
En gelooft ook wel dat Nena het niet zou hebben gezegd als hij in de auto zou hebben gezeten (das natuurlijk logisch).
Ja, ik weet verder niets. Ik weet alleen dat Nena Lesley een snol heeft genoemd. Dat klink mij heel idioot in de oren ja. Ik kan ook niets bedenken wat het zou verklaren trouwens.quote:
Het volledige verhaal is dat Lesley haar mening over Nena ook niet onder stoelen of banken heeft gestoken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar idioot van Nena. Ze weet hoe gek Lesley en bart op elkaar zijn en om dan Lesley een snol te gaan noemen
Nena zei het als reactie op een uitspraak van Lesley.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die context heb ik dan ook even gemist.
Dat is lullig van Lesley, maar verklaart wat mij betreft het uitschelden voor 'snol' nog niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Bart snapte waarom Nena het zei. Ze had namelijk gehoord dat Lesley over Nena had gezegd dat het allemaal nep was hoe Nena had gedaan en ze krokodilletranen had gehuild etc etc. Het was gewoon een reactie op alles, maar Brian wil vooral dat Nena vertrekt en daar zal hij alles voor doen.
ja idd Bart wist wat Lesley over Nena had gezegt en waarom Lesley dat had gezegt maar Bart heeft toch ook een speciale band met Nena die hij niet kwijt wil.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Bart snapte waarom Nena het zei. Ze had namelijk gehoord dat Lesley over Nena had gezegd dat het allemaal nep was hoe Nena had gedaan en ze krokodilletranen had gehuild etc etc. Het was gewoon een reactie op alles, maar Brian wil vooral dat Nena vertrekt en daar zal hij alles voor doen.
Je bent ook ooit gevallen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft het ook al het nodige van Lesley aan moeten horen wat Nena betreft, niet teveel aandacht aan schenken, is gewoon wijvig gedrag, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof Lessnollie het recht in het gezicht van Nena heeft gezegd, wat ze zei over haar tegen Bart.
Daarom kan BoerBart er ook niet veel van zeggen.
Ik hoor Nena nog zo zeggen tegen bart: "Jij bent de enige hier waar ik van hou"..... en vervolgens noemt ze zijn vriendin als een soort wraakactie 'een snol'. Sorry, maar dat vind ik niet rijmen met elkaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het volledige verhaal is dat Lesley haar mening over Nena ook niet onder stoelen of banken heeft gestoken.
Ze moeten elkaar gewoon niet, wat doet het ertoe?
Ik weet nog veel minder dat zou moeten verklaren waarom Brian zo'n NSB-streek moet leveren. Behalve dan dat het een gore klootzak is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet verder niets. Ik weet alleen dat Nena Lesley een snol heeft genoemd. Dat klink mij heel idioot in de oren ja. Ik kan ook niets bedenken wat het zou verklaren trouwens.
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.quote:
Ik weet niet of het zo gegaan is in die woorden. Maar het rijmt juist heel goéd met elkaar, als een vrouw de vriendin van iemand waar ze heimelijk verliefd op is, wel kan schieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Nena nog zo zeggen tegen bart: "Jij bent de enige hier waar ik van hou"..... en vervolgens noemt ze zijn vriendin als een soort wraakactie 'een snol'. Sorry, maar dat vind ik niet rijmen met elkaar.
Nou het woord snol was wel op zijn plaats als je het hele stuk hoorde dat Lesley keer op keer Nena zwart aan het maken was en onwaarheden over Nena tegen Bart aan het spuien was. Was wel een snollerige actie hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is lullig van Lesley, maar verklaart wat mij betreft het uitschelden voor 'snol' nog niet.
Klinkt als een beetje kinderachtige poging om wraak te nemen ofzo.
Klopt. Ben ik helemaal met je eens. Maar van Brian had ik zoiets wel verwacht. Ik had echter nooit verwacht dat nena zoiets over Lesley zou zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet nog veel minder dat zou moeten verklaren waarom Brian zo'n NSB-streek moet leveren. Behalve dan dat het een gore klootzak is.
In Amsterdam eo roept men gewoon snol als men iemand niet moet, en zij moet Lesley na dat verhaal niet dus voor haar is het gewoon een snol, that's it.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is lullig van Lesley, maar verklaart wat mij betreft het uitschelden voor 'snol' nog niet.
Klinkt als een beetje kinderachtige poging om wraak te nemen ofzo.
misschien toch jaloezie ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Nena nog zo zeggen tegen bart: "Jij bent de enige hier waar ik van hou"..... en vervolgens noemt ze zijn vriendin als een soort wraakactie 'een snol'. Sorry, maar dat vind ik niet rijmen met elkaar.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.
Nope, in vergelijking met andere termen is het een koosnaampje....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.
Opnieuw mee eens, maar Brian kan bij mij al niet dieper zinken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want het ligt helemaal aan de context. Ik concentreer me liever op de walgelijke naaistreek van Brian, want die heb ik met eigen ogen kunnen zien.
Precies en dat bedoelt ze dan NIET letterlijk. Sjonge, ik neem toch aan dat Bart dat ook wel snapt. Ik had echt het gevoel dat hij echt geschrokken was van Brian en later maar met hem mee ging om niet de indruk te wekken dat hij Brian afvalt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In Amsterdam eo roept men gewoon snol als men iemand niet moet, en zij moet Lesley na dat verhaal niet dus voor haar is het gewoon een snol, that's it.
Zo zou ik dus ook reageren, ik snap dit ook echt niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom Nena weer gewoon aardig zit te praten met oa Brian?
Ik zou in de plaats van Nena Brian voorgoed negeren, hij zou lucht voor me zijn, ik zou hem niet meer zien en horen.
Bart komt ook uit die contreien dus die vat het wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies en dat bedoelt ze dan NIET letterlijk. Sjonge, ik neem toch aan dat Bart dat ook wel snapt. Ik had echt het gevoel dat hij echt geschrokken was van Brian en later maar met hem mee ging om niet de indruk te wekken dat hij Brian afvalt.
Zouden ze al afgestompt zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Een vergevingsgezind stelletje daar in de villa.
Je hebt teveel meisjesromans gelezen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom Nena weer gewoon aardig zit te praten met oa Brian?
Ik ga onderhand echt geloven dat het acteurs zijn die daar alleen maar een rol spelen...
Ik zou in de plaats van Nena Brian voorgoed negeren, hij zou lucht voor me zijn, ik zou hem niet meer zien en horen.
Omdat het een spel is. Nena weet gewoon ook dat de aanval van Brian onderdeel van het spel. Ze kan wel met hem lullen over niets maar verder dan dat gaat het inmiddels niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik ga onderhand echt geloven dat het acteurs zijn die daar alleen maar een rol spelen...
Ik ben hem net wezen posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Wie heeft er al een brief gestuurd naar DGK?
Leuke spelopvatting dan, dit soort lage klikspaan-akties.quote:
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in gelovenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het Huubbashen is maar weer eens begonnen.
Nena doet ook mee.
Ja niemand heeft gezegd dat het een mooi spel is. Dat krijg je als je mensen met beperkte vermogens in een huis zet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuke spelopvatting dan, dit soort lage klikspaan-akties.
En dat besmeuren met wijn en kankerhoer roepen, dat was zeker ook "spel".
Het is niet hoe hij wordt neergezet het is hoe hij kan worden neergezet door de akties van de andere. De andere lullen nu weer over hem op een lage manier. Huub hoeft alleen maar zijn eigen lijn vol te houden dan kan hem weinig gebeuren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in geloven
Tja ik vind die van de andere drie wat slimmer. Bart zit aan Brian vast en wordt door Brian naar beneden getrokken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt wat lol gemaakt over de afspraak van Huub - Ilona - Sylvia, dat ze elkaar er niet uitstemmen, en dat per maand bekijken.
Dat per maand wordt als raar gezien, en als idee van Huub.
Want Brian en Bart hebben het voor altijd.
als Huub slim is gaat hij nooit of te nimmer tegen Sylvia stemmen. Samen kunnen ze iedere exit ronde overlevenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Bart heeft het liefst Sylvia eruit.
Ik gebruik het woord zelf nooit, maar als ik hoor dat iemand die altijd vriendelijk tegen me doet achter mijn rug om over me lult noem ik die persoon wellicht ook bij een 'minder vriendelijke' benamingquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik interpreteer het anders.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in geloven
Ze wilde aangeven dat Ilona wel naar huis wil, maar ze mag niet aangeven dat iemand eruit gestemd wil worden. Dus vandaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
Nena wilde nog even iets zeggen wat ze snel weer inslikte, want het zou niet van achter mogen. Way to go.
Bart weet dat ze rond half 9 zou komen, dus hij gaat zo zeker wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is er al een poosje, maar Bart weet nog van niets.
ah zo, fijn dat Miss Piggy dat dan toch aanhaalt. Satanael noemde het eerder "afzwaaien"quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wilde aangeven dat Ilona wel naar huis wil, maar ze mag niet aangeven dat iemand eruit gestemd wil worden. Dus vandaar
volgens mij wil Ilona zich er uit laten stemmen binnenkort en daarom moeten ze er niet over praten,vandaar dat ze het gauw insliktequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
Nena wilde nog even iets zeggen wat ze snel weer inslikte, want het zou niet van achter mogen. Way to go.
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat ern iets was.quote:
Ja, het incident aan tafel wordt maar verzwegen, ging toch ook over Lesley.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat er niets was.
Hij wil haar er blijkbaar niet mee vervelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het incident aan tafel wordt maar verzwegen, ging toch ook over Lesley.
Sterke zet van Huubquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef tipsch het volgende:
ah! Huub wil graag rijden. daahaag Bert![]()
Hij word met de dag gekker die vent.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Wat is Brian toch weer aan het zwetsen...![]()
Nee hij gunt het de redactie nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil haar er blijkbaar niet mee vervelen.
Ze dacht iets aan hem te zien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat ern iets was.
Goed bekeken, hoewel ik me afvraag of die er iets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat Bart weer spoken ziet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij gunt het de redactie niet
Weet ik ook niet maar Bart lijkt overtuigdquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed bekeken, hoewel ik me afvraag of die er iets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat Bart weer spoken ziet.
Mee eens, alles wat over hem en Leslie gaat zal hij proberen te negeren. Zij doet niet mee aan het spel. Ik hoop overigens dat Leslie zich strikt aan haar tijdschema houdt en niet zo bizar rekt om zo nog wat langer bij Bert te plakken. 23:00 Leslie opkrassen, dienst zit eropquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij gunt het de redactie niet
Hij was lange tijd mijn favoriet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Ik vraag me af he... is er nog iemand die Brian wel ok vind? Ik zeg niet dat Nena voor het wijnincident niet met hem speelde (daarna overigens totaal niet meer) maar die gozer is zo aggresief verbaal en non-verbaal, dat vind ik echt beangstigend.
Bert ontmoedigt de andere bewoners in ieder geval lekker paard te rijden. Als je gaat paardrijden, krijg je Bert er ook bij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
Bart moet ook altijd extra frunniken als Huub erbij is.
Wil hij wat bewijzen ofzo.
Nee ze is gewoon een SNOLquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet Lessnollie haar werk niet doen en Huub helpen, in plaats met boer Bart te sjansen?
Is ze nu een paardenmeisje of een hoer?
Ik zou gewoon voor Bert gaan staan, lekker irritant, doen alsof je niets door hebt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is storend aanwezig nu, bij de stallen.
Lesley krijgt ervoor betaalt Huub en Sylvia te begeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |