als Huub slim is gaat hij nooit of te nimmer tegen Sylvia stemmen. Samen kunnen ze iedere exit ronde overlevenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Bart heeft het liefst Sylvia eruit.
Ik gebruik het woord zelf nooit, maar als ik hoor dat iemand die altijd vriendelijk tegen me doet achter mijn rug om over me lult noem ik die persoon wellicht ook bij een 'minder vriendelijke' benamingquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de term 'snol' net even te heftig opvat ofzo. Jullie doet het blijkbaar niet zo veel.
Ik interpreteer het anders.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je luistert niet goed. .ze hebben het over het beeld dat Huub wordt neergezet als het gepeste jongetje waar jullie ook heilig in geloven
Ze wilde aangeven dat Ilona wel naar huis wil, maar ze mag niet aangeven dat iemand eruit gestemd wil worden. Dus vandaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
Nena wilde nog even iets zeggen wat ze snel weer inslikte, want het zou niet van achter mogen. Way to go.
Bart weet dat ze rond half 9 zou komen, dus hij gaat zo zeker wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is er al een poosje, maar Bart weet nog van niets.
ah zo, fijn dat Miss Piggy dat dan toch aanhaalt. Satanael noemde het eerder "afzwaaien"quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wilde aangeven dat Ilona wel naar huis wil, maar ze mag niet aangeven dat iemand eruit gestemd wil worden. Dus vandaar
volgens mij wil Ilona zich er uit laten stemmen binnenkort en daarom moeten ze er niet over praten,vandaar dat ze het gauw insliktequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
Nena wilde nog even iets zeggen wat ze snel weer inslikte, want het zou niet van achter mogen. Way to go.
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat ern iets was.quote:
Ja, het incident aan tafel wordt maar verzwegen, ging toch ook over Lesley.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat er niets was.
Hij wil haar er blijkbaar niet mee vervelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het incident aan tafel wordt maar verzwegen, ging toch ook over Lesley.
Sterke zet van Huubquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef tipsch het volgende:
ah! Huub wil graag rijden. daahaag Bert![]()
Hij word met de dag gekker die vent.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Wat is Brian toch weer aan het zwetsen...![]()
Nee hij gunt het de redactie nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil haar er blijkbaar niet mee vervelen.
Ze dacht iets aan hem te zien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley dacht aan hem te zien dat hij ergens mee zat volgens mij. Bart zei dat ern iets was.
Goed bekeken, hoewel ik me afvraag of die er iets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat Bart weer spoken ziet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij gunt het de redactie niet
Weet ik ook niet maar Bart lijkt overtuigdquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed bekeken, hoewel ik me afvraag of die er iets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat Bart weer spoken ziet.
Mee eens, alles wat over hem en Leslie gaat zal hij proberen te negeren. Zij doet niet mee aan het spel. Ik hoop overigens dat Leslie zich strikt aan haar tijdschema houdt en niet zo bizar rekt om zo nog wat langer bij Bert te plakken. 23:00 Leslie opkrassen, dienst zit eropquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij gunt het de redactie niet
Hij was lange tijd mijn favoriet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Ik vraag me af he... is er nog iemand die Brian wel ok vind? Ik zeg niet dat Nena voor het wijnincident niet met hem speelde (daarna overigens totaal niet meer) maar die gozer is zo aggresief verbaal en non-verbaal, dat vind ik echt beangstigend.
Bert ontmoedigt de andere bewoners in ieder geval lekker paard te rijden. Als je gaat paardrijden, krijg je Bert er ook bij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
Bart moet ook altijd extra frunniken als Huub erbij is.
Wil hij wat bewijzen ofzo.
Nee ze is gewoon een SNOLquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet Lessnollie haar werk niet doen en Huub helpen, in plaats met boer Bart te sjansen?
Is ze nu een paardenmeisje of een hoer?
Ik zou gewoon voor Bert gaan staan, lekker irritant, doen alsof je niets door hebt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is storend aanwezig nu, bij de stallen.
Lesley krijgt ervoor betaalt Huub en Sylvia te begeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |