Dat doet Huub dus ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor Bart gaan staan, lekker irritant, doen alsof je niets door hebt.
Ja en dat kan je dwingen Bart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu zit Bart te klagen dat ze willen dat Lesley vertrekt en dat ie dan iets leuks met Nena gaat doen...
Ging over de puntenverdeling van van de week..de ruzie tussen NL en SYlquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
Wat was er nu met Sylvia.
Zei ze nu dat het van achter moest die stemming.
Snap er niks meer van.
Maar als ik het dus goed begrijp moet dat van achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ging over de puntenverdeling van van de week..de ruzie tussen NL en SYl
Dat is het nu net, ik heb dus sterk het vermoeden dat het van Brian dus wel echt was. Bart en Nena probeerde het hem meerdere malen te laten merken, maar het kwam niet door. Bart sloot af met de woorden tegen Nena: 'de domste gaat het hier winnen'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp moet dat van achter.
Wat is dan nog echt spontaan en wat is opgedrongen.
Brian moest dit dan ook zeker doen,want Nena praat gewoon met hem.
Terwijl iemand die mij zegt dat ik verrot ben ,zou ik nooit meer praten met die persoon.
Is dit dan eigelijk wel leuk om te kijken nog![]()
Nee eigenlijk niet...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp moet dat van achter.
Wat is dan nog echt spontaan en wat is opgedrongen.
Brian moest dit dan ook zeker doen,want Nena praat gewoon met hem.
Terwijl iemand die mij zegt dat ik verrot ben ,zou ik nooit meer praten met die persoon.
Is dit dan eigelijk wel leuk om te kijken nog![]()
Maar zo kijken is toch niet meer leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is het nu net, ik heb dus sterk het vermoeden dat het van Brian dus wel echt was. Bart en Nena probeerde het hem meerdere malen te laten merken, maar het kwam niet door. Bart sloot af met de woorden tegen Nena: 'de domste gaat het hier winnen'.
Het is een kunst om het echte van het neppe te onderscheiden. Ik vind het verder wel vermakelijk hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zo kijken is toch niet meer leuk.
Dan kan je net zo goed kijken naar een soap.
En dit word zo ook steeds meer een soap.
Is het ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een kunst om het echte van het neppe te onderscheiden. Ik vind het verder wel vermakelijk hoor.
Het is zwaar overdreven om te stellen dat alles van A tot Z geregisseerd is, zoals in een soap. Ze krijgen af en toe een suggestie van "achter", dat is heel wat anders dan dat elke scene die je ziet geacteerd is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zo kijken is toch niet meer leuk.
Dan kan je net zo goed kijken naar een soap.
En dit word zo ook steeds meer een soap.
Dit gaat alleen harder dan de bold enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen Nena en nathanael het nu opeens ook goed met elkaar vinden?
Ik volg het allemaal niet meer geloof ik. Ik zag nathanael en Natasia ook al knuffelen enzo.
Die laatste twee doen alweer een tijdje of ze vrienden zijn hoor; zie ook de 100 punten van NL aan dat wijf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen Nena en nathanael het nu opeens ook goed met elkaar vinden?
Ik volg het allemaal niet meer geloof ik. Ik zag nathanael en Natasia ook al knuffelen enzo.
Daar begreep ik ook al niets van. En ik hoor Natasia ook al een tijd niet meer schuimbekkend praten over Sylvia, dus ook daar heeft de godin van de vrede toegeslagen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laatste twee doen alweer een tijdje of ze vrienden zijn hoor; zie ook de 100 punten van NL aan dat wijf.
De bommetjes zijn meestal dus geregiseerd door achter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zwaar overdreven om te stellen dat alles van A tot Z geregisseerd is, zoals in een soap. Ze krijgen af en toe een suggestie van "achter", dat is heel wat anders dan dat elke scene die je ziet geacteerd is.
Bovendien zegt het ook veel over iemand wat ze doén met informatie van buiten. Ook dat kan interessant zijn.
Het enige wat mij persoonlijk echt te ver gaat, is als bepaalde bewoners structureel bevoordeeld worden door de GDK-redactie omdat die het zo gezellig vindt om whiskey met ze te drinken.
De grootste fout die je kunt maken is dit programma met BB gaan vergelijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het succes van BB1 was dat ze de bewoners maar wat lieten aankloten. Het is met zo'n spel leuker denk ik om alles maar een eigen leven te laten leiden en te zien waar het schip strandt.
Ingrijpen okay maar alleen als iets uit de hand dreigt te lopen.
Nee hoor die heeft tijdens die puntenverdeling nog onwijs lelijk lopen schreeuwen tegen Sylvia. Erger dan ooit bijna.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar begreep ik ook al niets van. En ik hoor Natasia ook al een tijd niet meer schuimbekkend praten over Sylvia, dus ook daar heeft de godin van de vrede toegeslagen.
Kunnen ze meteen opperheks op de stapel gooienquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
Bart en Brian willen zometeen wat kerstbomen in de fik gaan steken die op het terrein staan.
Die Bart. Zou hij eerst aan de redactie gaan vragen of het mag?
Dát denk ik niet. Dat is niet meer dan een adempauze.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar begreep ik ook al niets van. En ik hoor Natasia ook al een tijd niet meer schuimbekkend praten over Sylvia, dus ook daar heeft de godin van de vrede toegeslagen.
Is waar, maar er is wel een verschil. BB duurt 100 dagen, DGK minimaal een jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het succes van BB1 was dat ze de bewoners maar wat lieten aankloten. Het is met zo'n spel leuker denk ik om alles maar een eigen leven te laten leiden en te zien waar het schip strandt.
Ingrijpen okay maar alleen als iets uit de hand dreigt te lopen.
En dat kan ik eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik kan geloven dat ze soms op Sylvia inpraten omdat ze een beetje te saai is.... en dat ze dat dan nog doet ook. Ik kan niet geloven dat de anderen (Natasia, Nathanael enz enz) dingen doen omdat de redactie dat graag wil. Dan laat je je toch gewoon gebruiken en dat moeten ze toch doorhebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De bommetjes zijn meestal dus geregiseerd door achter.
Grootste fout is kindermoordenaar worden of eh meer van dat soort enge acties...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De grootste fout die je kunt maken is dit programma met BB gaan vergelijken.
Jawel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Snap je een beetje wat ik bedoel?
Jo, relax... ik hoef toch niet uit te gaan leggen wat ik met die opmerking bedoelde hoop ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grootste fout is kindermoordenaar worden of eh meer van dat soort enge acties...
We hebben het hier maar over een programma hoor...
![]()
Kijk die bommetjes zijn leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel.
Maar van veel bommetjes is het overduidelijk dat ze van de redactie komen. Daar is niks geheims aan. Bijvoorbeeld dat één iemand de contactpunten moet verdelen en dat daarbij ook iemand 0 punten moet krijgen. Je weet van tevoren dat er gelazer van komt. Toch vind ik het interessant om te kijken hoe de bewoners zoiets oplossen.
Ik hoop, ook voor de bewoners zelf, dat dat inderdaad niet gestuurd is. Dus dat Brian's actie tegen nena net, hem niet was ingefluisterd door de redactie. Ik verwacht dat ook niet, maar het kwam wel een beetje uit het niets dacht ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
En die uitbarstingen van een Nataasia en Brian.. die zijn gewoon echt, evenals de valsheid van NL en het moralisme van Bart.
Het zou toch apart zijn om te ontdekken of er zonder invloed van buitenaf ook genoeg verhaallijn in zit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar, maar er is wel een verschil. BB duurt 100 dagen, DGK minimaal een jaar.
Tien bewoners een jaar lang in harmonie met elkaar laten leven is natuurlijk ook geen zak aan.
Ik ben het met Gert eens. Ik denk niet de dat bewoners geregisseerd worden, maar dat er achter suggesties/ideeën worden gegeven en dan bepaalt de bewoners zelf wat hij/zij ermee doet. Er moet gewoon een verhaallijn inzitten, anders haakt de kijker af.
Daarom zeggen ze ook steeds onderling dat ze Playmobil poppetjes zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan ik eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik kan geloven dat ze soms op Sylvia inpraten omdat ze een beetje te saai is.... en dat ze dat dan nog doet ook. Ik kan niet geloven dat de anderen (Natasia, Nathanael enz enz) dingen doen omdat de redactie dat graag wil. Dan laat je je toch gewoon gebruiken en dat moeten ze toch doorhebben
Nou, hij was al flink op stoom met Natasia samen, flink gevoed door haar en door brieven die gelezen waren. Hij is sinds de komst van de brieven niet naar achter geweest dus ik denk echt dat het uit hemzelf komt hoor. (helaas....)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop, ook voor de bewoners zelf, dat dat inderdaad niet gestuurd is. Dus dat Brian's actie tegen nena net, hem niet was ingefluisterd door de redactie. Ik verwacht dat ook niet, maar het kwam wel een beetje uit het niets dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |