Dat is niet te doen. Zonder prikkels zal een groep na verloop van tijd in een status quo terecht komen, waarin iedereen zijn plekje gevonden heeft en waar er routine heerst. Mensen willen een stabiele, veilige omgeving.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon deelnemers kunnen nemen die niet inkakken.
Misschien vragen over de kerstbomen die ze in de fik willen steken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef beco het volgende:
Bart gaat bellen met de snackbar.
Tegen Brian: "Maar ik ga het nu zeggen he !"
Aub ondertiteling
Precies, er moet ook daarom af en toe wat aangestuurd worden door de redactie, mss niet leuk, maar wel noodzakelijk om de boel onderhoudend en interessant te houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet te doen. Zonder prikkels zal een groep na verloop van tijd in een status quo terecht komen, waarin iedereen zijn plekje gevonden heeft en waar er routine heerst. Mensen willen een stabiele, veilige omgeving.
Dus die kaart aan Natasia over de vermeende vriendin met kind zou ook weleens een actie van achteren kunnen zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, er moet ook daarom af en toe wat aangestuurd worden door de redactie, mss niet leuk, maar wel noodzakelijk om de boel onderhoudend en interessant te houden
Dat was wel echt volgens mij, zeker ook omdat haar zus niet echt ontkennend reageerde en flipte ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus die kaart aan Natasia over de vermeende vriendin met kind zou ook weleens een actie van achteren kunnen zijn?
Het was een mooie cliffhanger in ieder geval of zouden ze die gewoon cadeau hebben gekregen?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, er moet ook daarom af en toe wat aangestuurd worden door de redactie, mss niet leuk, maar wel noodzakelijk om de boel onderhoudend en interessant te houden
Nee ik bedoel de afzender vd kaart...zou de redactie daar achter zitten, hij was anoniem verstuurd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was wel echt volgens mij, zeker ook omdat haar zus niet echt ontkennend reageerde en flipte ofzo.
De berichten op Mamjo waren al langer geplaatst. Dus ik denk in dit geval dat het gewoon "fanmail" was, welliswaar natuurlijk wel op het juiste moment door achter door de brievenbus gegooid.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus die kaart aan Natasia over de vermeende vriendin met kind zou ook weleens een actie van achteren kunnen zijn?
Het was een mooie cliffhanger in ieder geval of zouden ze die gewoon cadeau hebben gekregen?
Wel leuk dat die twee altijd veel lol hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Plezier en jolijt, met Huub, Sylvia en Lesley.
Ik mag toch hopen dat ze hem er dan met een rot-trap vanaf schoptquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
En het gesprek tussen Natasia en Brian gaat geheel zoals verwacht over de Nena situation...
Brian gelooft echt zelf z'n leugens... Te triest.
Eén geile blik van Nena naar Brian, en hij zit weer op haar bed...
Vavond nog...
Nee, dat moet je warm houden. Kan goed uitkomen, dat zie je maar weer...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem er dan met een rot-trap vanaf schopt![]()
Huh, waarom?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Space van NL offline gehaald!
+ die van Brian
Ik keek vanavond nog een stief kwartier terug, toen deden ze het nogquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Day het volgende:
De blogs van Brian en .NL zijn eraf gehaald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |