quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Mark, kun je ons iets vertellen over de verhouding van het aantal uitgebrachte stemmen per kandidaat? Waren er duidelijke favorieten of niet? Gewoon een klein tipje van de sluier
.
Ik kan het toch proberen.
Mag ik er iets van brouwen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
NeeWas net thuis en moest ook heul nodig naar de wc
Dat vind ik wel een hele goeiequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik er iets van brouwen?
Iets van 2000 keuzes voor Hearts om te falen...
Gaat Uw Gangquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel iets meer de juiste richtingquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2000 nummers maarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef m-materazzi het volgende:
Wat denken/hopen jullie dat de kandidaten gaan zingen? Zo veel keuze is er immers niet...
Juist niet denk ik. Een flinke lijst met lekker in het gehoor liggende nummers, met genoeg genres en stijlen. Ik denk dat dit juist wel één van de meest makkelijke categorieen voor de kandidaten is..quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:36 schreef m-materazzi het volgende:
Wordt lastig voor de kandidaten om een nummer te vinden dat bij ze past.
Als je niets uit die lijst kunt zingen hoor je niet in dit programma.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:36 schreef m-materazzi het volgende:
Wordt lastig voor de kandidaten om een nummer te vinden dat bij ze past.
Subtielquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef m-materazzi het volgende:
De berichten van mij waren sarcastisch bedoeld.
Als dit weekend bewezen wordt dat TT er volledig naast zit, vind ik dat SpecialGuest 'n week lang "ik hou van Hearts" in z'n sig moet zetten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef SpecialGuest het volgende:
X Factor #28: 2000 ways to see Hearts go!
![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef RebelwoaClue het volgende:
Als dit weekend bewezen wordt dat TT er volledig naast zit, vind ik dat SpecialGuest 'n week lang "ik hou van Hearts" in z'n sig moet zetten!![]()
![]()
Hmmm...... . Zou een avondje stappen met Mark (van Hearts) er tegenover kunnen zetten maar iets zegt me dat dat niet de juiste incentive is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef m-materazzi het volgende:
We kunnen natuurlijk ook met iedereen die Hearts niet moet deze conditie accepteren ( waaronder ik ). Moet er natuurlijk wel iets tegenover staan.
moet dat er nou juist bij?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef RebelwoaClue het volgende:
[..]
(Ha, alsof ik dat zou kunnen regelen omday ik toevallig in de buurt woon)
Als je dit al stemmingmakerij noemt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:36 schreef RebelwoaClue het volgende:
'k heb er geen moeite mee maar vond het wel leuk om er een conditie aan te hangen.
Het is immers wel een beetje stemmingmakerij
Hearts? Zijn jullie het?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:25 schreef nikky10 het volgende:
Deze mogen er van mij allemaal eerst uit!
Haerts kan zingen, en ze durven tenminste, de rest vd kandidaten is zo Idols 1, 2 en 3!
Dit moest toch een vernieuwend programma worden?
Je kunt zien dat je nieuw bentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:23 schreef nikky10 het volgende:
Wat een belachelijk topic zeg....
Van Dale:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je dit al stemmingmakerij noemt.
Stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:19 schreef nikky10 het volgende:
Ik ben nieuw ja, Idols 3 heb ik niet eens meer gekeken, dit vond ik een leuk nieuw concept en had er zin in, kwam via via op dit forum, en kan er niet zo goed tegen dat er zo geoordeeld wordt op basis van 1 show.
Ik ben de laatste auditie van Hearts nog niet vergeten waar ze my girl echt fantastisch neerzetten.
Als ik kijk naar de audities en de 1e show, heeft bv Melanie of Christian of Ruben mij nog niet een keer overtuigd.
En Dorien is 67, zij gaat alleen maar door omdat RTL het geld voor haar smsjes wil vangen.
Mark zei gister in de livechat zelf ook dat hij zo zenuwachtig was van alles dat hij daarom zo overdeven deed.
Give the man a break!!!!
Ik verwacht echt dat ze vanavond iets goeds neezetten.
dat mogen ze dan vanavond eerst bewijzenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef Hockeylotje het volgende:
Een beetje sarcasme mag toch wel?? en Hearts gaat niet meer zo raar doen zeiden ze bij de chat;)
Voor het laatst.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat mogen ze dan vanavond eerst bewijzen
tuurlijk wel. als hearts weer zo presteert dan mogen ze weer naar die siong-off. Marianne ziet ook wel in dat het dan niks word, en kan al haar energie in X6 steken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:14 schreef SpecialGuest het volgende:
En toch verwacht ik niet dat Marianne's tweede groepje er nu ook al uitgaat.
nee, Ruben mag nog wel ff blijven. maar Christian zie ik idd ook graag vertrekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:17 schreef SpecialGuest het volgende:
Naast Hearts zie ik Christian of Ruben het liefst vertrekken.
Tuurlijk weet ze dat nu al wel, maar ergens zie ik Marianne nog niet voor de tweede achtereenvolgende keer haar eigen groepje weg sturen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
tuurlijk wel. als hearts weer zo presteert dan mogen ze weer naar die siong-off. Marianne ziet ook wel in dat het dan niks word, en kan al haar energie in X6 steken.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat Christian Melanie er nog lekker lang inblijft, speciaal voor al zijn haar haters.
quote:
Dat is hij ook echt niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
Eigenlijk he...
..vind ik Christian niet eens zo héél slecht
Nou en.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh, die zag ik niet aankomen.
slecht is ie miss niet, maar goed is ie zeker niet. ik vind er gewoon niks aanquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat Christian er nog lekker lang inblijft, speciaal voor al zijn haters.
Als je dit ook voor mij bedoelt; mijn uitdaging naar de TT bedenker was meer een plaagstootje. Jammer dat de mensen hier dat iets te serieus opvatten, maar de reacties amuseren me wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Mensen maak je toch niet zo druk om die titel zeg..
Natuurlijk baseren we ons oordeel wel op hun prestaties tot nu toe.
Als dit topic gesloten is komt er weer een andere titel. Als die positief is val je er zeker niet over? Positieve titels kun je ook bestempelen als stemmingmakerij.
Zeg maar gerust dat je hem goed vindt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
Eigenlijk he...
..vind ik Christian niet eens zo héél slecht
wanneer hoorde je dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:20 schreef Natalie het volgende:
We zullen zien hoe ze 't vanavond doen. Wie weet verrast Christian ons wel met een geweldige performance. Ben alleen niet wild van z'n stem, dat is 't van mijn kant meer.
Qua Hearts, ik weet 't niet, hoor. Maar we zullen zien.
Hoorde iig wel dat X6 vanavond een moeilijk nummer gaat doet. Wat dat dat ook precies moge betekenen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:59 schreef BVO het volgende:
Als Hearts tegenover Sharon staat, is het toch echt exit Sharon.
Als Hearts tegenover Melanie komt te staan, zie ik Marianne Hearts niet wegstemmen, maar Henk zal hoe dan ook gecharmeerd blijven van Melanie, en no way dat Henkjan liever Hearts erin houdt. Hij ziet ook wel dat er in Melanie wél een ster schuilt en in de aapjes van Hearts absoluut niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof nooit, dat ze voor de tweede keer een groep weg gaan stemmen, ik denk dat Melanie zal vertrekken.
Ik denk ook dat SG hier een punt heeft. Als het publiek op Melanie en Hearts stemt dan zal Hearts denk ik aan het kortste eind trekken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als Hearts tegenover Melanie komt te staan, zie ik Marianne Hearts niet wegstemmen, maar Henk zal hoe dan ook gecharmeerd blijven van Melanie, en no way dat Henkjan liever Hearts erin houdt. Hij ziet ook wel dat er in Melanie wél een ster schuilt en in de aapjes van Hearts absoluut niet.
Mwoah, ik zie Henkjan er ook wel voor aan dat hij Melanie gewoon niet goed genoeg vind en haar daarom wegstuurt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als Hearts tegenover Melanie komt te staan, zie ik Marianne Hearts niet wegstemmen, maar Henk zal hoe dan ook gecharmeerd blijven van Melanie, en no way dat Henkjan liever Hearts erin houdt. Hij ziet ook wel dat er in Melanie wél een ster schuilt en in de aapjes van Hearts absoluut niet.
Hearts dus. Ik was er even niet bij met m'n hoofdquote:
ik heb het andersom... ik snap hier het gezeur op Hearts niet... maar het anti-christian sfeertje kan ik me wel zeer goed in vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:37 schreef m-materazzi het volgende:
Ik snap hier het gezeur op Christian ook niet. Het anti-hearts sfeertje kan ik me wel zeer goed in vinden.
Was in Shownieuws gisteren...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wanneer hoorde je dat?
waarom mis ik nou altijd het shownieuws als X factor er in voorkomt? (vorige keer ook altijd met Idols enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was in Shownieuws gisteren...
Eerst Dorine en dan pas Christianquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, de slechtste van vanavond mag vertrekken. Dus als dat Christian is, moet het maar.
IK vrees van nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerst Dorine en dan pas Christian
Shownieuws had een interview met Marianne gisteren. Daarin zei ze 't.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wanneer hoorde je dat?
Zo bijzonder was het niet. Ze zei maar een paar regeltjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom mis ik nou altijd het shownieuws als X factor er in voorkomt? (vorige keer ook altijd met Idols enzo)
uhmmm lekker... ik heb straciatellakwark nog staan van danio.... is ook lekkerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga aan de appel/kaneel yoghurt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb er zin in. Hup iedereen behalve Melanie!![]()
Waarom noem je haar dan een muts in de survivalgame?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
Ik hoop wel dat Melanie het goed doet, ze blijft wel leuk.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Waarom noem je haar dan een muts in de survivalgame?![]()
Kijk: ze isquote:Al is ze ook wel een klein beetje suffig, maar okay.
Alle mogelijke keuzes zijn breedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef babette21 het volgende:
thema = top 2000....
da's wel erg breed
't Is idd verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De styling mag ontslagen worden.
jah idd.... is echt verschrikkelijk :Rquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De styling mag ontslagen worden.
Nou is een thema 80's éígenlijk breder (denk dat er in 10 jaar wel meer dan 2000 liedjes zijn uitgekomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef babette21 het volgende:
thema = top 2000....
da's wel erg breed
Je ziet het verkeerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef Natalie het volgende:
Wat heeft Wendy aan? Zie ik daar nou een paarse maillot? Zeg me dat ik het verkeerd zie...
ja maar ik doel niet op 't aantal liedjes, maar dat dit eigenlijk geen genre is, want in de top2000 komen alle genre's voor... oftewel, ze hebben nu dus gewoon écht alle vrijheidquote:
wie nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef Karina het volgende:
Ruben vind ik zooo irritant.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat mocht ie weken geleden al, maar het is net onkruid
top 2000 is geen charge van nummers ná het jaar 2000, maar een charge van 2000 beste nummers allertijden!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef Mvnl het volgende:
Nou is een thema 80's éígenlijk breder (denk dat er in 10 jaar wel meer dan 2000 liedjes zijn uitgekomen)
Maar ik snap je punt![]()
Als je dat nog één keer zegt, dan doe ik je watquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Mvnl het volgende:
RUBEN TIME!!!!
alle genresquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar ik doel niet op 't aantal liedjes, maar dat dit eigenlijk geen genre is, want in de top2000 komen alle genre's voor... oftewel, ze hebben nu dus gewoon écht alle vrijheid
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet wat het is, hij is niet slecht ofzo, maar erg gegrepen word ik ook niet door 'm .
babette, je bent niet echt scherp vanavond he.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
top 2000 is geen charge van nummers ná het jaar 2000, maar een charge van 2000 beste nummers allertijden!!
dat weet ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
top 2000 is geen charge van nummers ná het jaar 2000, maar een charge van 2000 beste nummers allertijden!!
nee eerst christian of dorinequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gatverdamme..dit mag vertrekken.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik voel me goed. Voelen jullie je ook goed?
Ja, toen draaide m'n maag wel een stukkie om...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik voel me goed. Voelen jullie je ook goed?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennelijk niet (was koffie aan 't zetten)... wat dan??
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eerst christian of melanie
Joh.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
144 uur lang koffiezetten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennelijk niet (was koffie aan 't zetten)... wat dan??
ik hoop het ook...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sharon doet hopelijk een ballad..
nee ben (half)ziek...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef BVO het volgende:
babette, je bent niet echt scherp vanavond he.....
Sharon moet schreeuwen, anders valt ze afquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sharon doet hopelijk een ballad..
Ja, ramptoerismequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij houdt de kijker vast.
houdt de kijker vastquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed gedaan op enkele kleine stukjes in het nummer na waar ie ze net niet raakt. Op het podium is hij erg goed bezig. Hij houdt de kijker vast.
Dat doe ie dan wel op zo'n blije tros/lucia-martas-miniplaybackshow-dansertje-manier dat t mij eerder afschrikt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed gedaan op enkele kleine stukjes in het nummer na waar ie ze net niet raakt. Op het podium is hij erg goed bezig. Hij houdt de kijker vast.
Mij anders niet hoor....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik vond hem goed bezig op dat gebied.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
houdt de kijker vast![]()
Ik keek juist weg....
Zover ik begreep mochten ze allemaal een nummer kiezen uit de top 2000. Da's alles wat ze erover zeiden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ben (half)ziek...
maar als iemand me nou eindelijk eens wil uitleggen wat ik kennelijk niet snap en/of gemist heb....![]()
ja dat bedoel ik, en dat zei ik net ook al...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Top 2000 is alleen niet 1 bepaald genre, bedoel je dat?
jah dat was bij idols wel andersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat de voorfilmpjes ongeveer hetzelfde is als vorige keer.
nee dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Het nummer herken je vast wel.
kannen kunnen kennen enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan heel dat nummer niet.... msschien als het refrein komt?
het achtergrondkoor hoor je harder dan Sharon... jammerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmz, ze legt er niet genoeg power in. Veel te liefjes voor dit nummer.
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef babette21 het volgende:
oeh mooi nummer (maar de Karin Bloemen-versie is niet te overtreffen)
is het geluid bij jullie ook zo slecht??
Dat viel op, jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het achtergrondkoor hoor je harder dan Sharon... jammer![]()
ok jij kent het nummer ook niet? 2 onbekende nummers al gehoord.... ben benieuwd wat de rets gaat doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het onbekende nummers-avond?
ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef flugeltje het volgende:
En kan Henk Jan nu eindelijk eens ophouden met dat sneren naar Henk?
Welke onbekende nummersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zeg, ga jij je eens even in een hoekje zitten schamenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Zó ontzettend veel beter dan Ruben.
voel jij ook al een generatiekloof?quote:
Nee!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, ga jij je eens even in een hoekje zitten schamen![]()
Voor de oudere generatie wel bekend hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok jij kent het nummer ook niet? 2 onbekende nummers al gehoord.... ben benieuwd wat de rets gaat doen
ik ben 28 ben ik dan nog jongquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de oudere generatie wel bekend hoor![]()
Hier lullen we over de uitzending,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en de Red Room?
Vergeleken met mij wel ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben 28 ben ik dan nog jong![]()
Nog weinigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Goeienavond allen tesamen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en de Red Room?
Moet eerst het nummer horenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Fleetwood Mac
en nu niemand meer roepen 'dat ken ik niet'
Neuh, merk alleen dat er hier veel mensen zijn die zich muzikaal niet ontwikkeld hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
voel jij ook al een generatiekloof?
Je hoeft er niet oud voor te zijn hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de oudere generatie wel bekend hoor![]()
mij aan de Trosquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef Karina het volgende:
Hearts doet me altijd aan de EO denken.
quote:
Dat had ik met alle drie de nummers tot nu toe, heb het idee dat het geluid niet helemaal goed afgesteld is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:30 schreef Natalie het volgende:
Vind het een prachtig nummer, maar zoals Hearts het doet klinkt het zo.... monotoom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |