die is inderdaad lekker van een flink aantal kilo's overbodige baggage afquote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, Marianne kan natuurlijk meteen al haar energie in X6 steken.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:50 schreef Mvnl het volgende:
[..]
die is inderdaad lekker van een flink aantal kilo's overbodige baggage af![]()
Hier ook zo, erg veel nieuws brengt het niet.quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop echt dat de uitslag-show eens goed op de schop gaat komende week. Want anders kijk ik volgende week vanaf 21.35 pas..
Hopelijk gaan ze dat hier ook doen, zou een zegen zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland (gaat ik weer) doen ze het ook in een halfuurtje. Iedereen veilig stellen, reclame, sing-off, gelijk jury stemmen. Klaar
Groovin'Soundquote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
wie is er nou uit?
Alle drie de juryleden hun wegstemden nadat zij en Christian de 2 acts waren met de minste stemmen van het publiek.quote:
Oké thanks, ik ben weer bij! (Dat krijg je als andere mensen liever zogenaamd 'grappige' programma's willen kijken ipv X-factor)quote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle drie de juryleden hun wegstemden nadat zij en Christian de 2 acts waren met de minste stemmen van het publiek.
Misschien bij DGNF leren kennen!quote:Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Hoe komt Christian aan zo'n leuke vriendin?
Een show van anderhalf uur, die slechts een kwartiertje tot een half uur echt interessant was. Mijn mening, snel omgooien dat concept.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Was het een leuke aflevering? Of valt de show op zondag een beetje tegen? 1,5 uur voor een uitslagshow is best veel toch?
Christian en GS.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:06 schreef babette21 het volgende:
happy new year allemaal!!
dit weekend beide afleveringen gemist dus wie praat me even bij??
wie waren de laatste twee, wie is/zijn er exit?????
Het geluid was idd wat beter, maar het optreden van GS vond ik nog steeds slecht. Christian is wel verdiend doorquote:Op maandag 1 januari 2007 14:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid stukken beter afgesteld gisteren?
Ik vind het optreden van GS leuk die van zondag. Leuker dan Christian.
ik vond 't al zo lekker rap gaanquote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze hebben behoorlijk geknipt in de herhalingen.
De eerste helft van de resultshow lijkt wel te zijn weggevallen in de herhaling.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 't al zo lekker rap gaan
maar da's in 't weekend dus wel anders?!
jammer genoeg welquote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 't al zo lekker rap gaan
maar da's in 't weekend dus wel anders?!
een beetje, dat is zacht uitgedruktquote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik vond ze een beetje mongolide uitzien in die jurken
Vooral die ene met dat diep uitgesneden dingetje, zo zonde, het stond voor geen meterquote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik vond ze een beetje mongolide uitzien in die jurken
die bedoelde ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Wat dacht je dan van die GS-meid in die blauwe soepjurk? En hoe ze zich vastklampte aan haar microfoon met al haar tien worstenvingertjes. En dan die naar buiten staande benen nog een beetje onder die jurk zichtbaar. Was geen gezicht.
Kijk, het zal best een aardig meisje zijn, maar je moet je wel kleden naar je figuur vind ikquote:
ik denk dat ze nu gestyled waren door blinde mensen of zoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Kijk, het zal best een aardig meisje zijn, maar je moet je wel kleden naar je figuur vind ik. In de voorrondes zag ze er in ieder geval veel beter/vlotter uit.
Bij de voorrondes waren ze gewoon zichzelf dus eigen kleding wat ze leuk vonden en dat zag er inderdaad veel beter uit. Maar aan de andere kant verwacht je van de styliste dat ze wel weten wat hun staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Kijk, het zal best een aardig meisje zijn, maar je moet je wel kleden naar je figuur vind ik. In de voorrondes zag ze er in ieder geval veel beter/vlotter uit.
Het viel me trouwens op dat tijdens hun laatste performance gisteravond (om zichzelf nog te kunnen redden) deze meid niet in beeld werd gebracht met close-up (de andere twee wel). Was dit omdat de regie wist dat veel kijkers waarschijnlijk al veel oliebollen hadden gegeten op dat moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |