abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:29:13 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44872517
Laat het Groovin'Sound maar zijn !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44872568
Van mij mag Hearts vertrekken.
That's all folks!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:33:11 #3
88233 Steve
Still the best.
pi_44872689
Ik ben ook bang voor GS. Zou ze zelf nog wel een kans willen geven.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:33:40 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44872714
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:35:50 #5
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44872794
Ik denk dan toch echt Groovin' Sound
pi_44872823
Yes, no more Groovin' Sound please.
pi_44872925
van mij mag Hearts of Melanie exit, met Hearts als 1e keuze
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44873024
Ik vrees voor GS.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:53:21 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44873429
Mark, als je hier voor morgenavond nog bent, zeg mij dan eens of het nodig isom op Anja te stemmen?
pi_44873782
Ik denk dat Hearts mensen het minste aanspreekt.
pi_44873962
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef Tasha het volgende:
Ik denk dat Hearts mensen het minste aanspreekt.
Ik denk dat er toch nog wel mensen zijn die hun vrolijkheid aanstekelijk vinden..
Ik zelf zat vanavond weer met kromme tenen (jongens, doe nou iets minder!) maar ook toch wel n beetje omdat ik dacht "als jullie je niet zo aanstellen zijn jullie ergens nog wel leuk".
Ik denk dat acts die meer richting t 'niets-zeggende' neigen (ik noem een GS) meer risico lopen..
Maar ik zie Hearts na vanavond ook de finale niet meer halen, daar niet van..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44874277
pi_44874293
Ik vond Groovin' Sound het minst goed, maar denk dus dat Hearts slechter valt bij de SMS-doelgroep.
pi_44874338
Grooving sound

en anders mag Hearts wel vertrekken. vond deze 2 duidelijk de slechtste van de avond
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_44874366
Van mij mag Christian echt heeel snel weg.. maar er zijn vast een paar rare meiskes in t land die hem een 'lekker ding' vinden
pi_44874412
Christian...

maar hoewel ik Christian echt de vreselijkste kandidaat vind van dit jaar, was hij gewoon niet de slechtste
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_44874563
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar hoewel ik Christian echt de vreselijkste kandidaat vind van dit jaar, was hij gewoon niet de slechtste
Neui, maar opzich winnen in dit soort shows ook vaak zat mensen die 'gewoon niet de beste' zijn, dus mag 'gewoon niet de slechtste' van mij best n keertje afvallen..
pi_44874606
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:23 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Neui, maar opzich winnen in dit soort shows ook vaak zat mensen die 'gewoon niet de beste' zijn, dus mag 'gewoon niet de slechtste' van mij best n keertje afvallen..
oh, dat zal ook gedurende de show best wel een paar keer gebeuren.

en als Christian idd morgen gaat, zal ik daar helemaal niet mee zitten
pi_44874941
Ik wil Christian nog wel eens terug zien voordat ik hem onder de tafel veeg.
pi_44874976
quote:
Christian
Het zal niemand verbazen dat de Jonge Solisten wel raad weten met het thema ‘party’. Waar we eerder al zagen dat er in Christian een rocker zit, laat hij nu zien ook met het funky nummer ‘Play that funky music’ van Wild Cherry uit de voeten te kunnen. Henk Temming is tevreden als hij de veelzijdigheid van Christian ziet: “Het thema party ligt hem misschien iets minder goed dan de anderen, hij is eigenlijk een rocker. Met dat in je achterhoofd heeft hij het wel goed gedaan.”

Sharon
Sharon ontroerde eerder haar publiek, inclusief jurylid Henkjan, tot tranen toe met haar stem. Tijdens de eerste Liveshow laat ze zien ook een feestnummer als ‘The Boss’ van Diana Ross overtuigend te kunnen brengen. Henkjan reageert enthousiast na haar optreden: “Ik ben zó trots dat mensen als Sharon mee durven doen aan een programma als dit. Zij is geen kandidaat maar een artiest.” Hoewel Henk geen fan is van de klank van haar stem, moet ook hij toegeven dat de jonge zangeres “vreselijk goed zingt.”

Musicalaanbieding
Marianne, tot slot, vertelt dat zij Sharon eigenlijk op het oog had voor een rol in een musical. Een groter compliment is nauwelijks mogelijk.

Richy
De doorgaans rustige Richy laat als laatste Jonge Solist zien ook een feestbeest in zich te bewaren. Hij brengt het nummer ‘September’ van Earth, Wind & Fire speciaal voor zijn ouders die in Suriname zitten en dus niet aanwezig kunnen zijn bij dit unieke moment. Marianne zegt na afloop kort te kunnen zijn over het optreden van Richy: “Ik vond het supervet. Bovendien ben je ook heel smakelijk om naar te kijken.”

Verbroedering
Henk en Henkjan zijn het voor de verandering met elkaar eens als ze zeggen dat ze optreden van Richy op één uitglijder na geweldig was.”

Resultshow op zondag
Op zaterdagen treden alle overgebleven acts op. Na afloop van de uitzending hebben de mensen thuis de mogelijkheid, via telefoon of sms, te stemmen op hun favoriete act. Tijdens de Resultshow op zondag wordt bekendgemaakt op welke twee acts het minst gestemd is. Als deze twee acts nog maar nauwelijks van de schrik bekomen zijn, krijgen ze een laatste kans om de volgende Liveshow te bereiken door hun lied nog eens te vertolken.
pi_44875272
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Tasha het volgende:
Ik wil Christian nog wel eens terug zien voordat ik hem onder de tafel veeg.
als ie bij de bottom 2 zit, dan mag ie morgen nog eens zingen, dus dan kun je hem nog een keer zien
pi_44875461
Ik denk niet dat hij daar bij hoort
pi_44875566
1. Sharon was de beste vanavond. Sterke stem, mooi nummer. Ster.
2. Ruben verraste mij erg. Klonk goed, finalewaardig zijn uitvoering.
3. Richy, omdat ie veelzijdig is, een bereik heeft om jaloers op te worden en lekker enthousiast was.
4. X6, ook een erg hoog niveau. Ik word sowieso blij van ze. Nummer was weer ideaal voor ze.
5. Anja, supergeluid maar het viel me niet zo op. Het had iets saaiigs. Maar ruim voldoende om door te gaan.
6. Melanie, slecht nummer, je gooit je eigen glazen er bijna mee in! Maar verder deed ze het behoorlijk, en met haar uitstraling overtreft ze zelfs Sharon.
7. Dorine, ik vraag me af of ze beter kan dan dit. Het is goed, maar niet geweldig. Het klinkt ook té ingetogen, weinig spannends (als in uithalen etc.). De manier waarop ze optreedt blijft ook een probleemfactor
8. Christian, ik erger me gewoon aan alles rondom hem. Zijn optreden was wel redelijk, maar hij moet er uit!
9. Hearts, wat een irritante uitvoering. Mark stond constant de 18-jarige puber uit te hangen, het geheel klonk erg matig.
10. Groovin' Sound klonk voor geen meter. T hele lied gaf me een gevoel. Toch nog te onervaren en te fragiel voor de liveshows zo blijkt.
pi_44875678
Beetje off-topic misschien, maar weet iemand toevallig een tool om audio van streaming video te rippen?
Wil sommige xfactor-optredens graag aan m'n muziekcollectie toevoegen (en verwacht niet dat de live-versies ooit een officiele release zullen zien)
pi_44876479
Mannen, vlak Richy niet uit!

1. Richy, mooie kop, schattig en goed zingen
2. Ruben, komt op mij erg eigenwijs over maar zong en entertainde vlekkeloos
3. Sharon, de uitstraling, de stem, maar geen Richy
4. Anja, de beste zangeres, maar niet the looks
5. X6, goeie groep leuke meiden
6. Dorine, onderschat haar X-factor niet
7. Christian, deed het echt niet slecht, maar moet nog even loskomen
8. Melanie, slecht nummer, maar de looks...
9. Groovin' Sound, zij gaan door omdat het jonge meiden zijn, maar ik vind het slechtzingende bakvissen
10. Hearts, beter dan Groovin' Sound, maar vallen ten prooi aan de gemiddelde leeftijd van de SMS-er
  zondag 31 december 2006 @ 00:31:36 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44877160
Groovin' Sound mag weg.
Of beter: Christian en Groovin' Sound als laagste twee, en dan eerst GS weg, en volgende week Christian.
(Un)masking for the greater good.
  ESF Reporter zondag 31 december 2006 @ 00:37:56 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_44877391
Zo, ik ben ook weer terug en heb de boel net even bekeken. Hmm. Effe denken, wie vond ik goed? Dat waren toch wel alle 15-26 solisten en Ruben, en X6 was ook redelijk. De rest valt in de middenmoot maar Hearts en Melanie vond ik bagger van de bovenste plank. Bij Melanie lag dat voornamelijk aan het volstrekt in een vlaag van verstandsverbijstering gekozen nummer.

Verder mag de jury wel wat feller zijn, vooral tegenover hun eigen acts.

Wendy doet het leuk. En godzijdank geen oeverloos green/red/blue room geneuzel tussendoor, gewoon hup volgende kandidaat!

Dansers blijven een minpunt voor mij.
pi_44877457
Je zegt geen rare dingen Cee.
That's all folks!
  ESF Reporter zondag 31 december 2006 @ 00:48:03 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_44877772
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zegt geen rare dingen Cee.
Ik heb m'n dag vandaag.
pi_44877956
Nou ik ben weer thuis
Was echt een topavond!
Inhoudelijke reacties volgen morgen wel.
pi_44877967
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:37 schreef Cee het volgende:

Dansers blijven een minpunt voor mij.
helemaal mee eens.
pi_44877982
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik ben weer thuis
Was echt een topavond!
Inhoudelijke reacties volgen morgen wel.
hey
pi_44878012
Die Sharon mag wel vertrekken. Wat een saaie pleeborstel
pi_44878188
Globe! We hebben je gezien! Een keer of 30.
pi_44878369
ja, ze was idd vaak in beeld
pi_44878969
Ik hoop dat Hearts eruit gaat. Ze hebben hun top nu wel bereikt. Leuk voor feestjes en partijtjes, maar geen hit-materiaal.
pi_44879071
Voor de mensen die denken: "Huh X Factor, was dat vanavond ?" en voor de mensen die denken "X Factor, dat begon toch pas in 2007 !", geen man overboord, je kunt alles terugzien via: X Factor: De laatste 10
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_44879128
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:50 schreef Mvnl het volgende:
Beetje off-topic misschien, maar weet iemand toevallig een tool om audio van streaming video te rippen?
Wil sommige xfactor-optredens graag aan m'n muziekcollectie toevoegen (en verwacht niet dat de live-versies ooit een officiele release zullen zien)
http://stream-down.cocsoft.com/
  zondag 31 december 2006 @ 02:01:46 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44879812
Zo, laat ik ook maar even een top-10 doorgeven :

1. Sharon. Geweldig optreden, en ze trekt geen grimassen meer .
2. Christian. Geweldige stem, geweldig optreden .
3. Ruben. Jammer van de Engelse uitspraak, voor de rest heel erg goed.
4. Melanie. Ondanks een slechte liedkeuze toch goed gedaan.
5. X6. Leuk optreden, maar het werd mij wel duidelijk dat er een paar zijn die toch een stuk minder kunnen zingen.
6. Richy. Wel goed.
7. Hearts. Camp .
8. Anja. Leuk gezongen, maar het deed me niets.
9. Dorine. Beschamend om zoiets op tv te zien.
10. Groovin' Sound. Slechter dan Dorine is toch mogelijk .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44880066
Oh ja, die lijstjes weer. Nou, vooruit:

Gedeelde eerste plek: X6 en Sharon. X6 beschikt over geweldig zangtalent én weet telkens een leuke act weg te zetten. En Sharon is en blijft gewoon een ijzersterke zangeres met een heerlijke, krachtige stem

3. Anja - leuk optreden, en vind haar stemgeluid erg tof
4. Dorine - Aparte stem, en het nummer van Shirley Bassey geweldig gedaan
5. Christian - Hij verraste me
6. Ruben - Deed het wel aardig, niet geweldig
7. Richy - kan ik eigenlijk weinig op zeggen. Wel leuk, maar verder..niks.
8. Groovin' Sound - Zelfde als Hearts; leuk voor feestjes en partijtjes, maar laat het daar alsjeblieft bij
9. Melanie - Wat doe je me aan . Niet het juiste nummer, en ze houdt zich veel te veel in, en dat kan 'r de kop kosten. Keihard werken!, mocht het publiek beslissen dat je door mag..
10. Hearts - Zelfde als GS; leuk voor feestjes en partijtjes, maar laat het haar alsjeblieft bij. Exit #1 als het aan mij ligt.
  zondag 31 december 2006 @ 02:33:12 #41
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44880375
Het was leuk vanavond.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 31 december 2006 @ 03:50:08 #42
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44881494
Sjeeminee! Ik kijk net een stukje terug op de HD Recorder. Dat geluid! Nu hadden wij een speaker recht voor onze neus maar de mix klonk heel anders. Veel warmer en de muziek veel beter samen met de stemmen..
pi_44882580
Vanmiddag maar eens terugkijken .
Whatever I want.
pi_44882780
goedemorgen

Ik ga straks even terug luisteren wie ik het slechtst vond. In de studio klinkt alles anders natuurlijk
  ESF Reporter zondag 31 december 2006 @ 10:03:26 #45
87554 Cee
Welluk?
pi_44882836
quote:
Op zondag 31 december 2006 03:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sjeeminee! Ik kijk net een stukje terug op de HD Recorder. Dat geluid! Nu hadden wij een speaker recht voor onze neus maar de mix klonk heel anders. Veel warmer en de muziek veel beter samen met de stemmen..
Ik vond het geluid op tv ook best slecht, zo schel en ongezellig, alsof ze in een abbatoir aan het zingen waren.
pi_44883037
Ik denk dat het tussen Hearts, Melanie en Groovin'Sound gaat. En dan hoop ik dat Melanie naar huis gaat. .
pi_44883107
Tot nu toe vind ik Anja en Groovin' Sound het slechtst.....
  zondag 31 december 2006 @ 10:32:16 #48
109180 Woelli
pi_44883124
Maar hoe zit dat vanavond dan. Stel je voor dat Melanie en Hearst bij de laatste 2 komen. Dan moeten ze nog een keer optreden en dan kiest de jury wie er door mag naar volgende week. Maar dan stemmen automatisch Henk en Marianne voor hun eigen act.
pi_44883234
Tja, ik denk dat Henkjan dan de doorslaggevende stem heeft.
pi_44883418
Sharon en X6

In de studio klonken ze al geweldig.... maar op tv dus ook

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2006 10:51:17 ]
pi_44883548
Ik denk dat Melanie of Anja eruit vliegt...
  zondag 31 december 2006 @ 11:26:40 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44884089
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:32 schreef Woelli het volgende:
Maar hoe zit dat vanavond dan. Stel je voor dat Melanie en Hearst bij de laatste 2 komen. Dan moeten ze nog een keer optreden en dan kiest de jury wie er door mag naar volgende week. Maar dan stemmen automatisch Henk en Marianne voor hun eigen act.
Mwah, ik denk dat ze daar onderling veel redelijker over praten dan de strijd voor het publiek. Zij halen gewoon eerlijk degene met het minste potentie eruit, denk ik. Wel zullen ze straks als de verhoudingen wat scheef liggen sneller proberen dat recht te trekken denk ik, zodat het heel mooi op een finale uitkomt met één act uit elke categorie .
pi_44884294
Melanie, maar Dorine is ook gewenst.
pi_44884304
Ik vond Groovin' Sound leuk tot gisteren.... ze zijn helemaal niet leuk EN ze waren slecht. En ze hadden dat meisje nooit in die blauwe jurk moeten stoppen... Afschuwelijk! Ze leek wel een ouwe tang in die truttige jurk
pi_44884322
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Groovin' Sound leuk tot gisteren.... ze zijn helemaal niet leuk EN ze waren slecht. En ze hadden dat meisje nooit in die blauwe jurk moeten stoppen... Afschuwelijk! Ze leek wel een ouwe tang in die truttige jurk
Zingen konden ze van het begin af aan al niet.
pi_44884400
Oja, Christian moet de volgende keer absoluut naar huis. Maar ik zie hem de volgende show graag nog een keer voor lul staan
pi_44885184
Ligt het aan mij, of waren ze allemaal een stuk slechter als voorheen?? En dan die Melanie met dat liedje van S Club 7, hoe bedenk je het? Ongelofelijk. Zij mag er van mij echt uit! Of anders Hearts of Groovin Sound. Er waren er eigenlijk maar 2 die er echt uitsprongen: Sharon en Dorine. En ik erger me elke week meer aan Henk Temming.
pi_44885552
Melanie mag van mij nog een weekje blijven in de hoop dat ze volgende week een nummer van Steps doet
  zondag 31 december 2006 @ 12:20:09 #59
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44885572
Ik denk toch dat Hearts eruit gaat. Ze zijn zó suf, met dat kneuzige dansje enzo Al was de zang wel goed.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_44885646
Ben bang voor Marianne dat zowel Hearts als GS de minste stemmen hebben.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_44886040
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:32 schreef Svensational het volgende:

[..]

http://stream-down.cocsoft.com/
Thanks, maar ik geloof niet dat dit voor de xfactorstreams werkt
pi_44886066
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Thanks, maar ik geloof niet dat dit voor de xfactorstreams werkt
Wel hoor.
pi_44886286
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:

[..]

Wel hoor.
Hmm, t is een beetje offtopic maar als ik de url van een x-factorfilmpje laat downloaden slaat ie t al wmx-bestandje van 1kb op waar ik dus niets mee kan..
pi_44886300
dubbelpost

[ Bericht 84% gewijzigd door Mvnl op 31-12-2006 12:50:32 ]
pi_44886544
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Hmm, t is een beetje offtopic maar als ik de url van een x-factorfilmpje laat downloaden slaat ie t al wvx-bestandje van 1kb op waar ik dus niets mee kan..
in dat WVX bestandje staat een link naar het echte filmpje. De link die eindigt op wmv kun je in de streamripper gooien. (hier lukt het sowieso met Net Transport).
pi_44886879
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

in dat WVX bestandje staat een link naar het echte filmpje. De link die eindigt op wmv kun je in de streamripper gooien. (hier lukt het sowieso met Net Transport).
Ik krijg toch steeds de (raar-engelse) zin "you have been already to download this file"..
Zondermeer zit ik ook niet te wachten op een wmv-tje, ik wil uiteindelijk gewoon een mp3tje 'opnemen'..
pi_44886924
Ik gebruik WM Recorder, dat werkt ook prima. Die pakt altijd automatisch de goede link, het enige dat je dan hoeft te doen is op Record te klikken.
pi_44887386
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ben bang voor Marianne dat zowel Hearts als GS de minste stemmen hebben.
Volgens mij heeft zij allang al haar hoop gevestigd op X6.
pi_44887592
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat ook niet meer dan terecht is
pi_44888360
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat ook niet meer dan terecht is
Is ook zo. Het is al sinds een paar afleveringen aan haar te merken dat ze zo ontzettend blij is met dat ene goede groepje, de enige kanshebber in haar categorie. Toen ze het gisteren had over haar winst, bedoelde ze daarmee die van X6.
pi_44888710
Ik ga de uitzending zo ook maar eens bekijken op video
Ik vond X6, Richy en Ruben het best.
pi_44889328
Zo dit hoort hier... zit ik in het dorine topic te posten
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb heel de liveshow nu terug gezien. En ik vind Sharon en X6 de beste van gisteren.....

Ik vond Groovin' Sound helaas tegen vallen. Maar Christian en Anja vond ik ook erg slecht.
  zondag 31 december 2006 @ 14:13:03 #73
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44889597
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Alsof het hen echt boeit wie er gaat winnen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_44889695
Die met die haakneus, die Celine Dion kloon is zo overduidelijk veel beter en professioneler dan de rest, qua zang is dat zo'n wereld van verschil. Het is dat ze zo'n lelijk hard hoofd heeft.
  zondag 31 december 2006 @ 14:16:28 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44889737
Dat is onze Anja Wessels!

Waarvan ik me niet kan voorstellen dat de jury haar vanavond wegstuurt.... tenzij ze tegen Sharon staat ofzo, wat onwaarschijnlijk is.
  zondag 31 december 2006 @ 14:17:29 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44889767
Gaat dit trouwens nu elke week zo, dat de jury bepaald wie er in blijft en wie niet? Want als dat zo is, kan zo iemand als Anja er veel te lang in blijven....
pi_44889803
Anja heeft inderdaad geluk dat het uiteindelijk de jury is die beslist wie afvalt. Niet dat ik verwacht dat ze vanavond bij de bottom two zit overigens.
pi_44889872
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Die met die haakneus, die Celine Dion kloon is zo overduidelijk veel beter en professioneler dan de rest, qua zang is dat zo'n wereld van verschil. Het is dat ze zo'n lelijk hard hoofd heeft.
Mee eens.

Ik vond gisteren, net als volgens mij iedereen , Groovin' Sound echt de slechtste. En dan ook nog die jurkjes

En ik heb me ont-zet-tend zitten ergeren aan die gozer van Hearts.
Van mij mag Hearts vanavond vertrekken
pi_44889914
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat dit trouwens nu elke week zo, dat de jury bepaald wie er in blijft en wie niet? Want als dat zo is, kan zo iemand als Anja er veel te lang in blijven....
Jury??? Vanwaar dat smsen dan?
pi_44889952
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

De jury maakt een keuze uit de twee acts die de minste stemmen hebben gekregen van het publiek.
  zondag 31 december 2006 @ 14:22:18 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44889971
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

De 2 acts met de minste stemmen, daar moet de jury uit kiezen.

Edit: Dacht ik eindelijk SG een keer voor te zijn..... .
pi_44889979
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Anja heeft inderdaad geluk dat het uiteindelijk de jury is die beslist wie afvalt. Niet dat ik verwacht dat ze vanavond bij de bottom two zit overigens.
Als Anja straks 3 weken op rij in de bottom two zit, zal de jury haar heus niet steeds, tegen de zin van het publiek, doorlaten, denk ik.
  zondag 31 december 2006 @ 14:23:40 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890026
Ik vind het sowieso een dom systeem, de jury kiest nu gewoon altijd voor hun eigen act... .
pi_44890053
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Als Anja straks 3 weken op rij in de bottom two zit, zal de jury haar heus niet steeds, tegen de zin van het publiek, doorlaten, denk ik.
Anja is toch de beste van allemaal, die komt toch niet bij de laatsten?
  zondag 31 december 2006 @ 14:25:02 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890074
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij geen afspiegeling bent van het stemgedrag van Nederland... .
pi_44890082
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het sowieso een dom systeem, de jury kiest nu gewoon altijd voor hun eigen act... .
Inderdaad, heel raar gedoe zo.
pi_44890086
quote:
Ze is misschien wel de beste, maar ik denk niet dat ze heel erg populair is ofzo. Behalve bij BVO dan. .
pi_44890104
quote:
Tenzij die act bizar slecht presteert uiteraard, dan kunnen ze het niet maken. Maar normaal gesproken zou je verwachten de juryleden zonder act bij de bottom two de doorslag geven.
  zondag 31 december 2006 @ 14:26:22 #89
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44890110
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ze is misschien wel de beste, maar ik denk niet dat ze heel erg populair is ofzo. Behalve bij BVO dan. .
. Wacht maar Tom, tot ze straks, net als bij het Songfestival toen, met een ballad iedereen onder de tafel zingt.
pi_44890140
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef BVO het volgende:

[..]

. Wacht maar Tom, tot ze straks, net als bij het Songfestival toen, met een ballad iedereen onder de tafel zingt.
Dat doet ze nu al - er is niemand die qua zangtalent ook maar een beetje bij haar in de buurt komt.
  zondag 31 december 2006 @ 14:27:21 #91
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890149
Tja, wat mij betreft mag het publiek gewoon beslissen wie eruit gaat, de jury kan gewoon zijn mening geven over de optredens.

Gewoon zoals bij Idols dus .
  zondag 31 december 2006 @ 14:27:39 #92
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44890161
quote:
:Lijkt me bullsit, ik denk dat het hen geen zak kan schelen wie wint en ze gewoon de minste wegsturen, zijn volwassen mensen met verstand van zaken die echt niet gaan lopen zeiken achter de schermen .
pi_44890164
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij geen afspiegeling bent van het stemgedrag van Nederland... .
Gelukkig ben jij dat ook niet
  zondag 31 december 2006 @ 14:28:40 #94
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890193
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef BVO het volgende:

[..]

Lijkt me bullsit, ik denk dat het hen geen zak kan schelen wie wint en ze gewoon de minste wegsturen, zijn volwassen mensen met verstand van zaken die echt niet gaan lopen zeiken achter de schermen .
Dat zou je zeggen ja, tot je Henk en Henk Jan weer ziet kibbelen... .
pi_44890202
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Whehe.
  zondag 31 december 2006 @ 14:29:36 #96
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44890233
quote:

[..]

Ik ben bang dat ze wat minder simpel amusement is dan de drie biggetjes van Groovin' Sound.

Dat wordt pas geen probleem als ze heel duidelijk boven de rest uitsteekt, wat ik haar met een goede ballad wel zie doen.
  zondag 31 december 2006 @ 14:29:39 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890235
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee, dat zou niet best zijn voor de winnaar .

Ik ga meestal lijnrecht tegen het stemgedrag in .
pi_44890253
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Tja, wat mij betreft mag het publiek gewoon beslissen wie eruit gaat, de jury kan gewoon zijn mening geven over de optredens.

Gewoon zoals bij Idols dus .
Bij de eerste show(s) van de laatste Idols besliste de jury toch ook? Tenminste, dat meen ik me te herinneren.
  zondag 31 december 2006 @ 14:30:46 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890267
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Serinde het volgende:

[..]

Bij de eerste show(s) van de laatste Idols besliste de jury toch ook? Tenminste, dat meen ik me te herinneren.
Ja, bij de eerste show.
pi_44890321
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Serinde het volgende:

[..]

Min of meer. Degene met de minste stemmen (Renske) moest meteen weg, de jury koos daarna tussen de twee kandidaten die na haar de minste stemmen hadden (Ariël en Charissa).
  zondag 31 december 2006 @ 14:33:10 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44890367
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Min of meer. Degene met de minste stemmen (Renske) moest meteen weg, de jury koos daarna tussen de twee kandidaten die na haar de minste stemmen hadden (Ariël en Charissa).
Oja, het komt weer boven. Jij hebt een stuk beter geheugen dan ik .
pi_44890497
Ik vind het ook jammer dat de jury vanavond beslist, als de kijker eigenlijk al heeft besloten.
That's all folks!
pi_44890500
Ok, nu ga ik de uitzending bekijken
pi_44890906
Ik hoor het ja.
That's all folks!
pi_44890938
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoor het ja.
.
pi_44890946
Ik sms altijd op Vaduz, en dan krijg ik een smsje terug: Vaduz bedankt je voor je stem
pi_44891171
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Ah, ik meende het me al te herinneren. Maar dat was dus alleen bij de 1e show?
Het zal mij benieuwen of dit echt het hele seizoen zo is. Zal toch niet
  zondag 31 december 2006 @ 14:56:51 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44891195
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:56 schreef Serinde het volgende:

[..]

Het zal mij benieuwen of dit echt het hele seizoen zo is. Zal toch niet
Laten we het Mark vragen. Oh Mark...?
pi_44892598
Melanie mag er vanaond uit, wat mij betreft. Het klonk niet echt bijzonder, en ik vraag me af wat ze in de toekomst voor liedjes zal gaan kiezen. Backstreet's Back? We're the monkees? My name is Prince? Het sloeg echt nergens op. "Wanna see Bradley swing, Wanne see Rachel do her thing". Dacht ze nu echt dat mensen niet naar de teksten luisteren, en alleen dat zogenaamd grappige 'X-club' horen?! Wat een ontstellend domme muts zeg. Bij iedereen hameren ze op tekstbegrip, en dan doet zij zoiets?!
pi_44893150
Gaat iedereen de uitslag vanavond ook kijken of heeft iedereen het te druk met oliebollen eten ?
pi_44893394
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaat iedereen de uitslag vanavond ook kijken of heeft iedereen het te druk met oliebollen eten ?
ik neem het op en kijk het morgen.....
  zondag 31 december 2006 @ 16:04:05 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44893625
De Jury bepaalt idd de afvaller elke week tot aan ongeveer de laatste 4/5 acts...
  zondag 31 december 2006 @ 16:08:41 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44893762
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De Jury bepaalt idd de afvaller elke week tot aan ongeveer de laatste 4/5 acts...
Bah .
  zondag 31 december 2006 @ 16:09:16 #114
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44893781
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bah .
Ik vind het wel interessant, in Engeland werkte het ook altijd wel goed.
pi_44893830
Heb net de uitzending gezien, whaha inderdaad veel in beeld zeg.
Maar wat wil je, als je helemaal vooraan gaat zitten.
X6, Richy en Ruben nog steeds het leukst. Sharon klonk ook beter dan dat ik live hoorde daar.
pi_44894086
quote:
Die dingen kun je combineren.
  zondag 31 december 2006 @ 16:20:03 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44894095
quote:
De mensen met wie wij het vieren willen het ook wel zien geloof ik .
  zondag 31 december 2006 @ 16:23:31 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44894214
Ik gok Melanie en Christian i/d bottom two...
pi_44894253
Ik hoop Groovin' Sound en Anja of Melanie.
  zondag 31 december 2006 @ 16:24:39 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44894268
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok Melanie en Christian i/d bottom two...
Nee, GS en Dorine. Dat moet wel na gisteravond.
  zondag 31 december 2006 @ 16:26:34 #121
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44894334
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, GS en Dorine. Dat moet wel na gisteravond.
Dorine sowieso niet na HJ's slimme sneer die toch wel klopte maar verkeerd werd gebegrepen.
GS gok ik ook niet.
Christian zal te weinig mensen hebben aangesproken en Melanie was gewoon slecht voor haar doen.
  zondag 31 december 2006 @ 16:27:49 #122
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44894379
Maar alsnog, het was toch niet om aan te zien hoe zo'n oud mens daar staat . Dat weer Henk Jan ook wel, en dat had ie best mogen zeggen eigenlijk.
  zondag 31 december 2006 @ 16:28:25 #123
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44894396
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Maar alsnog, het was toch niet om aan te zien hoe zo'n oud mens daar staat . Dat weer Henk Jan ook wel, en dat had ie best mogen zeggen eigenlijk.
Ik vond het wel wat hebben. Dat kon ook a/d blonde danser liggen.
pi_44894400
Ik hoop (en denk) Christian en nog iemand. GS zal dat dan wel zijn.
pi_44894407
GS en Hearts , Marianne zal het niet zoveel uitmaken want al haar hoop op de uiteindelijke winst ligt toch bij X6. Samen met Sharon maken ze een goede kans op de overwinning .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 31 december 2006 @ 16:29:40 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44894427
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik vond het wel wat hebben.
En dat is dus waar HJ voor waarschuwde, dat ze geen gimmick moet worden van de show. Wat mij betreft is ze dat al.
quote:
Dat kon ook a/d blonde danser liggen.
.
  zondag 31 december 2006 @ 16:42:18 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44894853
Als ze helemaal uitzoomen en je het achterste publiek ziet, hebben ze er een stom computerding achter geplakt zodat je de kraan niet ziet maar ik vind het zó lelijk!
pi_44895263
Wat was Hearts verschrikkelijk zeg, vooral die vent!!! Hoop dat ze eruit gaan.. Ik heb me rot geergerd!!!
  zondag 31 december 2006 @ 17:00:20 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44895415
Ik kijk X6 terug maar het komt totaalniet over. Het was in de studio veel leuker met de hele choreografie etc. Dat is totaal niet te zien op TV..
pi_44895687
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk X6 terug maar het komt totaalniet over. Het was in de studio veel leuker met de hele choreografie etc. Dat is totaal niet te zien op TV..
En dan te bedenken dat X6 juist het beste van allemaal overkwam. Bij de rest praat ik meer in termen van 'het minst slecht", een uitzondering daargelaten.
  zondag 31 december 2006 @ 17:11:57 #131
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44895735
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:10 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat X6 juist het beste van allemaal overkwam. Bij de rest praat ik meer in termen van 'het minst slecht", een uitzondering daargelaten.
Ik vond ze niet de beste v/d avond op TV. In de studio dus wel..
pi_44896038
Ik denk GS en Hearts in de bottom 2..
pi_44896181
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel makkelijker worden voor de jury. Uit 1 categorie kiezen.
  zondag 31 december 2006 @ 19:26:26 #134
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44899758
Ik heb het gemist, maar ik neem aan dat er vanavond nog wel een hoop herhaald wordt?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zondag 31 december 2006 @ 19:27:45 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44899793
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef Aarti het volgende:
Ik heb het gemist, maar ik neem aan dat er vanavond nog wel een hoop herhaald wordt?
Ze moeten wel een uur vullen, dus reken er maar op dat er genoeg herhaald wordt .
  zondag 31 december 2006 @ 19:28:34 #136
2735 Aarti
pi_44899815
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze moeten wel een uur vullen, dus reken er maar op dat er genoeg herhaald wordt .
goh wat vervelend

Zonder gekeken te hebben hoop ik dat hearts opzout, bah bah
  zondag 31 december 2006 @ 19:28:50 #137
109180 Woelli
pi_44899823
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee ik gok op 2 uit verschillende categorieën
pi_44899904
Melanie en Hearts/ GS is ook een optie.
That's all folks!
pi_44899962
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:28 schreef Woelli het volgende:
Nee ik gok op 2 uit verschillende categorieën
Zit wat in, om het spannend te houden (maar verder gaat 't natuurlijk wel eerlijk ).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 31 december 2006 @ 19:38:21 #140
109180 Woelli
pi_44900026
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zit wat in, om het spannend te houden.
Daarom, het zou naturllijk dom zijn als bijvoorbeeld Hearts en Melanie de 2 zijn, dat Marianne op Melanie stemt
pi_44900050
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

Daarom, het zou naturllijk dom zijn als bijvoorbeeld Hearts en Melanie de 2 zijn, dat Marianne op Melanie stemt
In dat geval stemt Marianne op Hearts, Henk op Melanie en HJ ook op Melanie, gok ik.
  zondag 31 december 2006 @ 19:44:41 #142
109180 Woelli
pi_44900162
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

In dat geval stemt Marianne op Hearts, Henk op Melanie en HJ ook op Melanie, gok ik.
IK denk dat HJ de kandidaat die het meeste concurrentie is zijn kandidaten weg stemt
pi_44900263
Komt er eigenlijk geen (downloadbare) X-Factor single met alle deelnemers?
pi_44900269
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:44 schreef Woelli het volgende:

[..]

IK denk dat HJ de kandidaat die het meeste concurrentie is zijn kandidaten weg stemt
Hele moeilijke zin.
That's all folks!
  zondag 31 december 2006 @ 19:50:58 #145
109180 Woelli
pi_44900305
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hele moeilijke zin.
Ja ik snap hem zelf ook niet echt
Maar ik hoop dat jullie hem een beetje snappen
pi_44900500
Ik heb wel een idee hoe ie zou moeten:

Ik denk dat HJ degene wegstemt waarvan hij de meeste concurrentie voor zijn eigen drie verwacht.
That's all folks!
  zondag 31 december 2006 @ 20:01:11 #147
158692 kniertjeh
rectificatie volgt.
pi_44900534
Ik vond Hearts tien keer niks.
Is het jullie ook opgevallen dat als Henk Jan iets zegt Henk een poker gezicht trekt en in alle waarschijnlijkheid inzichzelf denkt:
Zum Kötzen?
Ik ben de onzichtbare werkelijkheid achter
de schijnbare wereld der illusies
pi_44900579
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:01 schreef kniertjeh het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat als Henk Jan iets zegt Henk een poker gezicht trekt en in alle waarschijnlijkheid inzichzelf denkt:
Zum Kötzen?
Ja, en telkens als Henk iets zegt begint HJ hem al een beetje half uit te lachen.
pi_44900584
Op tv delen ze steken naar elkaar uit.
That's all folks!
  zondag 31 december 2006 @ 20:08:55 #150
109180 Woelli
pi_44900681
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel een idee hoe ie zou moeten:

Ik denk dat HJ degene wegstemt waarvan hij de meeste concurrentie voor zijn eigen drie verwacht.
Dankje
pi_44900743
YW.
That's all folks!
pi_44900825
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik vond het wel wat hebben. Dat kon ook a/d blonde danser liggen.
Ben je homo ofzo?
  zondag 31 december 2006 @ 20:16:14 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44900849
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:15 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ben je homo ofzo?
.
pi_44900871
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom niet? Die vrouw kan prachtig zingen en daar gaat het om. Als ze hoog scoort bij het publiek, dan heeft ze dus kennelijk ook de X factor. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vond dat ze niet de outfit droeg die ze droeg tijdens het introductiefilmpje. Daarin kwam ze veel vlotter over, ook haar kapsel.
  zondag 31 december 2006 @ 20:17:11 #155
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44900873
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:15 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ben je homo ofzo?
pi_44900889
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ah, ik zag het zojuist al staan in je fobo .
  zondag 31 december 2006 @ 20:22:41 #157
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44900989
Het begint 9 uur toch?
Whatever I want.
pi_44901013
quote:
Een kort gesprek na de show
De eerste Liveshow zit er op! Tijd voor een kort gesprek met Anja en Melanie.

Wat is jullie eerste reactie?
“Echt een superervaring, echt een te gekke avond.” Anja zegt: “Ik zat helemaal mee te leven met alle kandidaten. Van 'doe het, doe het, doe het.' Je weet inmiddels van de meesten wel wat er goed gaat, maar ook wat hun onzekerheden zijn. Je hoopte dat het bij iedereen goed gaat.”

Melanie, hoe vond je je jurycommentaar?
“Ik vond het opbouwende kritiek. Henkjan was het niet eens met de keuze van het nummer vanwege de lange tonen. Maar Henk vond het wel heel goed.” Anja beaamt: “Ik vond het ook heel goed, op één slippertje na.” Melanie spreekt op haar beurt met veel lof over Anja: “Anja is gewoon de beste zangeres, daar heeft Henk helemaal gelijk in.”

Nog één nachtje slapen
Anja vind het vervelend dat de uitslag pas morgen komt: “Anders had ik me nu heerlijk kunnen ontspannen en even los kunnen gaan, en kunnen roken. Maar er is een kans dat ik morgen weer moet zingen, en dan moet ik daar weer staan en moet mijn stem helemaal goed zijn. Dus dat vind ik jammer.”

Hoe is de sfeer onderling?
Anja zegt: “De sfeer onderling is heel erg goed. Ik heb nu ook meer contact met de kandidaten uit de andere groepen. Nog niet met iedereen, maar dat komt wel naar mate de show vordert.

Bevestiging van Henk
Als Henk langs loopt, wil Anja graag van haar coach bevestiging krijgen over haar optreden. Henk zegt: “Het ging goed.” Gewoon goed? “Maak je niet druk, jij hoeft je nergens zorgen over te maken”, zegt hij. “Eén klein dingetje, maar volgens mij heeft niemand dat echt gezien, en dat is je choreografie. Er was een moment waarop je dacht: oh ja, ik moet interactie maken met mijn dansers, waardoor je beweging niet vloeiend was.”

Speculeren
Tot morgenavond kunnen de mensen thuis stemmen op hun favoriet. De twee acts die de minste stemmen krijgen moeten morgen nog een keer zingen. Anja durft niet zo goed te speculeren: “Er zat voor mij wel één act tussen die ik niet zo goed vond, maar ik wil geen namen noemen.”
  zondag 31 december 2006 @ 20:23:58 #159
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901016
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:22 schreef PeRi het volgende:
Het begint 9 uur toch?
Of om half 9.
  zondag 31 december 2006 @ 20:24:21 #160
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44901027
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of om half 9.
Wat gaan ze 1,5 uur lang doen
Whatever I want.
  zondag 31 december 2006 @ 20:25:02 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901044
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:

[..]

Wat gaan ze 1,5 uur lang doen
Rekken.
pi_44901180
Om 21:00 begint het.
  zondag 31 december 2006 @ 20:52:49 #163
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44901603
Ik ga toch even kijken.
pi_44901671
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Rekken.
Kan bijna niet anders lijkt me.

Hoe vol zou de zaal zijn vraag ik me als tweede af.
That's all folks!
pi_44901753
Het begint!
  zondag 31 december 2006 @ 21:00:23 #166
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901766
Zit nog redelijk vol.
pi_44901794
Er kan nog steeds worden gestemd!
pi_44901799
Is het wel live?

Ze hebben exact dezelfde kleren aan als gisteren!
  zondag 31 december 2006 @ 21:02:40 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901808
Het is wel live ja .
  zondag 31 december 2006 @ 21:03:36 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44901828
Ruben, Sharon, X6, Dorine en Richy zitten safe.
Rest zou allemaal bij onderste twee kunnen zitten.
  zondag 31 december 2006 @ 21:04:10 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901837
Dorine safe? Ik weet wel zeker van niet.
pi_44901914
Henkjan begint nu wel echt een verschrikkelijke wijsneus te worden t.o.v. Henk.
  zondag 31 december 2006 @ 21:08:57 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44901941
Sing-off, weten we dat ook weer.
  zondag 31 december 2006 @ 21:09:32 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901957
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan begint nu wel echt een verschrikkelijke wijsneus te worden t.o.v. Henk.
Als ie dat nou ook volgende week zou doen in de uitzending doet tegen de kandidaten.
  zondag 31 december 2006 @ 21:10:33 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44901978
Én alweer reclame.
pi_44902006
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Zit nog redelijk vol.
Wel handig hoe ze het cameratechnisch brengen. Maar de belangstelling valt niet tegen.

Verder weer nutteloze gesprekjes, maar dat is wel logisch.
That's all folks!
  zondag 31 december 2006 @ 21:12:45 #177
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44902015
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wel handig hoe ze het cameratechnisch brengen. Maar de belangstelling valt niet tegen.
Alleen de onderste bak inderdaad .

Ik ben hier zo weg trouwens, fijne avond nog .
pi_44902030
Jij ook een fijne avond!
That's all folks!
  zondag 31 december 2006 @ 21:14:32 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902051
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook een fijne avond!
pi_44902131
Fijne avond!
pi_44902140
Wat een onboeiende kneuzen weer.
  zondag 31 december 2006 @ 21:19:24 #182
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902142
Weer audities .
  zondag 31 december 2006 @ 21:20:07 #183
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902156
Wat heeft Wendy gedaan met dr haar?
pi_44902158
Die Vietnamese weer.
pi_44902233
Spannend!
pi_44902248
Anja door.
  zondag 31 december 2006 @ 21:24:48 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902249
.
  zondag 31 december 2006 @ 21:24:56 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902256
Betekent dit nou ook dat Anja de meeste stemmen had?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 31 december 2006 @ 21:24:57 #189
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44902257
JAAAAAAAAAA !!!

Nu kan ik rustig weg .
pi_44902261
X6 door, uiteraard.
  zondag 31 december 2006 @ 21:25:09 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902263
Geen verassing.
  zondag 31 december 2006 @ 21:25:18 #192
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44902268
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Betekent dit nou ook dat Anja de meeste stemmen had?
Willekeurige volgorde Flugeltje, opletten he.
pi_44902271
En Sharon ook natuurlijk.
  zondag 31 december 2006 @ 21:25:35 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902275
Sharon ook, uiteraard.
pi_44902280
Ruben door.
  zondag 31 december 2006 @ 21:25:46 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902281
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Willekeurige volgorde Flugeltje, opletten he.
Ik zat inderdaad niet helemaal op te letten
pi_44902283
Dorine door!
  zondag 31 december 2006 @ 21:26:00 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902285
Blegh!!!
  zondag 31 december 2006 @ 21:26:06 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902288
Dorine
pi_44902290
Richy door.
  zondag 31 december 2006 @ 21:26:33 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902291
Richy ook.
  zondag 31 december 2006 @ 21:26:47 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902297
Hearts ook denk ik.
pi_44902299
Melanie door!
  zondag 31 december 2006 @ 21:26:56 #204
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902300
!
  zondag 31 december 2006 @ 21:27:00 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902301
Shit, daar gaat m'n prono
pi_44902305
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 31 december 2006 @ 21:27:18 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902307
Mijn prono kan nog !
pi_44902311
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn prono kan nog !
Van mij ook!
pi_44902316
Hearts door.
  zondag 31 december 2006 @ 21:27:49 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44902317
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn prono kan nog !
Ik had Anja en Melanie .
  zondag 31 december 2006 @ 21:27:58 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902323
En dat was de rest van m'n prono
pi_44902327
Ik had Christian en GS.
  zondag 31 december 2006 @ 21:28:11 #213
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902328
Gdver.. nu hangt het dus van Henk af..
  zondag 31 december 2006 @ 21:28:41 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902336
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik had Christian en GS.
Ik ook !
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 21:28:47 #215
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_44902338
Omg neeeee Christian niet
Ik hoopte op Melanie of GS
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 31 december 2006 @ 21:29:15 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902350
Henk kiest vast voor Christian.
  zondag 31 december 2006 @ 21:31:29 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902406
Wel stom dat ze hetzelfde liedje moeten zingen nu, kies dan voor een ander nummer ofzo....
  zondag 31 december 2006 @ 21:32:03 #218
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902417
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Wel stom dat ze hetzelfde liedje moeten zingen nu, kies dan voor een ander nummer ofzo....
Vind je? Ik vind het wel eerlijk.
  zondag 31 december 2006 @ 21:32:14 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902423
Nou, dat moet wel genoeg zijn om Henk te overtuigen.
  zondag 31 december 2006 @ 21:32:54 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902440
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het wel eerlijk.
Nah, ik vind eigenlijk dat ze zelf een nummer mogen kiezen wat ze goed kunnen zingen. Als je dan alles moet geven wat je hebt laat zo iemand het dan ook écht goed doen.
  zondag 31 december 2006 @ 21:33:02 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44902444
Christian mag door van mij.
  zondag 31 december 2006 @ 21:33:15 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902448
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, dat moet wel genoeg zijn om Henk te overtuigen.
Het ging inderdaad goed.
pi_44902456
Zet 'm op meiden!
  zondag 31 december 2006 @ 21:33:45 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902460
Christian door dus, ze gaan nog steeds helemaal mis.
  zondag 31 december 2006 @ 21:33:56 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902463
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Christian door dus, ze gaan nog steeds helemaal mis.
Eens.
pi_44902473
Gelukkig is Henk altijd lekker onvoorspelbaar.
pi_44902486
Daar zat Eric Forrest.
  zondag 31 december 2006 @ 21:35:30 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902499
Oh god, nou gaat het nog 20 minuten duren voordat de uitslag bekend wordt?
pi_44902519
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
Oh god, nou gaat het nog 20 minuten duren voordat de uitslag bekend wordt?
Uiteraard.
  zondag 31 december 2006 @ 21:36:31 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902521
Ik was best tevree met Wendy, maar echt dit is tenenkrommend. TOTAAL geen spanning..
pi_44902552
Christian duidelijk door, GS had beter nog wat kunnen sleutelen aan de samenzang.
That's all folks!
pi_44902597
Begin bij GS te twijfelen of ze nou opzettelijk n 'eigen draai' aan t nummer proberen te geven.. ze zitten er zo consequent naast elk refreintje, en 2 avonden achter elkaar.. dat kan geen foutje meer wezen haast...
Van mij mogen ze naar huis overigens, maar ik ben liever verlost van Christian..
pi_44902636
Dorine
  zondag 31 december 2006 @ 21:41:50 #234
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902642
Volgens mij is het zo ingestudeerd..
pi_44902670
O god, zie ik de tranen alweer in de ooghoeken van Christian??
pi_44902744
Ik kan me écht niet voorstellen dat HJ of Marian hun eigen kandidaat weg zouden sturen.. kun je min of meer gewoon niet maken volgens mij.. "ja, ik heb jou uitgekozen als finalist, maar ik stuur je nu weg"
pi_44902745
Henkjan vindt dat Christian moet blijven!
  zondag 31 december 2006 @ 21:46:57 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902750
Nou, heel verhaal .
pi_44902756
Ik hoop dat Henk t zo gehad heeft met HJ dat ie Christian wegstemt
pi_44902767
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef Mvnl het volgende:
Ik hoop dat Henk t zo gehad heeft met HJ dat ie Christian wegstemt
pi_44902768
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Mvnl het volgende:
Ik kan me écht niet voorstellen dat HJ of Marian hun eigen kandidaat weg zouden sturen.. kun je min of meer gewoon niet maken volgens mij.. "ja, ik heb jou uitgekozen als finalist, maar ik stuur je nu weg"
Inderdaad, als dat iedere zondag zo gaat.......
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_44902774
pi_44902780
Who, verrassend dit.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 31 december 2006 @ 21:48:48 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902781
Wow Marianne

Dat is wel heel erg eerlijk.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 21:48:53 #245
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_44902786
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! CHRISTIAN
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_44902787
zul je altijd zien.. Marian heeft wel rechtvaardigheidsgevoel
  zondag 31 december 2006 @ 21:49:07 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902788
.
  zondag 31 december 2006 @ 21:49:08 #248
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902789
Marianne.
  zondag 31 december 2006 @ 21:49:17 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902792
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:48 schreef Skaai het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! CHRISTIAN
!
pi_44902796
Nou ja, Marianne kan natuurlijk meteen al haar energie in X6 steken.
  zondag 31 december 2006 @ 21:50:20 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902808
Nou, hebben we dat ook weer gehad.

En mn prono helemaal goed .
pi_44902809
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, Marianne kan natuurlijk meteen al haar energie in X6 steken.
die is inderdaad lekker van een flink aantal kilo's overbodige baggage af
  zondag 31 december 2006 @ 21:50:47 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902817
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:50 schreef Mvnl het volgende:

[..]

die is inderdaad lekker van een flink aantal kilo's overbodige baggage af
!
  zondag 31 december 2006 @ 21:51:05 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44902825
Ik ga lekker oliebollen vreten. .
pi_44902835
Logisch, geen verrassing.

Zappen!
That's all folks!
pi_44902837
Hoe komt Christian aan zo'n leuke vriendin?
  zondag 31 december 2006 @ 21:52:33 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902849
Ik hoop echt dat de uitslag-show eens goed op de schop gaat komende week. Want anders kijk ik volgende week vanaf 21.35 pas..
  zondag 31 december 2006 @ 21:53:53 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44902878
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop echt dat de uitslag-show eens goed op de schop gaat komende week. Want anders kijk ik volgende week vanaf 21.35 pas..
Hier ook zo, erg veel nieuws brengt het niet.
  zondag 31 december 2006 @ 21:57:03 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44902942
in Engeland (gaat ik weer ) doen ze het ook in een halfuurtje. Iedereen veilig stellen, reclame, sing-off, gelijk jury stemmen. Klaar
pi_44902948
Nou ja, het goede nieuws van vanavond is dat mijn favorieten door zijn, en dat Christian blijkbaar niet zo heel populair is bij het publiek.
  zondag 31 december 2006 @ 22:02:27 #261
88233 Steve
Still the best.
pi_44903058
Ik zapte precies op een goeie moment naar RTL4. .
Niet gezien hoe GS en Christian vandaag gezongen hebben, maar GS wegsturen was een mooie keus. Christian volgende week maar weg.
pi_44903153
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland (gaat ik weer ) doen ze het ook in een halfuurtje. Iedereen veilig stellen, reclame, sing-off, gelijk jury stemmen. Klaar
Hopelijk gaan ze dat hier ook doen, zou een zegen zijn.
That's all folks!
pi_44904186
wie is er nou uit?
Back in business.
  zondag 31 december 2006 @ 22:58:33 #264
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44904195
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
wie is er nou uit?
Groovin'Sound
pi_44904209
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Groovin'Sound
Oh, omdat?
Back in business.
  zondag 31 december 2006 @ 23:00:34 #266
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44904227
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef Shirley het volgende:

[..]

Oh, omdat?
Alle drie de juryleden hun wegstemden nadat zij en Christian de 2 acts waren met de minste stemmen van het publiek.
pi_44904249
quote:
Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Alle drie de juryleden hun wegstemden nadat zij en Christian de 2 acts waren met de minste stemmen van het publiek.
Oké thanks, ik ben weer bij! (Dat krijg je als andere mensen liever zogenaamd 'grappige' programma's willen kijken ipv X-factor)
Back in business.
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 01:17:25 #268
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_44906503
quote:
Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Hoe komt Christian aan zo'n leuke vriendin?
Misschien bij DGNF leren kennen!
pi_44907602
wa's DGNF?
  maandag 1 januari 2007 @ 02:17:34 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44907653
Nieuwe ronde, nieuwe lijstjes !
Finaleranglijstjes!
pi_44908616
Beslist de jury nu altijd wie er weg mag van de laatste 2? Dat zou namelijk heel mooi zijn.
pi_44910121
Ik heb godverdomme gisteren weer een aantal keer het woord knallen horen vallen. Ik word toch zoooo ziek van dat woord, hč. "We gaan lekker knallen!" . Get a life.
pi_44910858
Was het een leuke aflevering? Of valt de show op zondag een beetje tegen? 1,5 uur voor een uitslagshow is best veel toch?
  maandag 1 januari 2007 @ 12:04:21 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44910890
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Was het een leuke aflevering? Of valt de show op zondag een beetje tegen? 1,5 uur voor een uitslagshow is best veel toch?
Een show van anderhalf uur, die slechts een kwartiertje tot een half uur echt interessant was. Mijn mening, snel omgooien dat concept.
  maandag 1 januari 2007 @ 12:24:02 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44911200
De show duurde maar een uur overigens.
  maandag 1 januari 2007 @ 13:06:12 #276
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44911860
happy new year allemaal!!

dit weekend beide afleveringen gemist dus wie praat me even bij??
wie waren de laatste twee, wie is/zijn er exit?????
  maandag 1 januari 2007 @ 13:27:10 #277
88233 Steve
Still the best.
pi_44912271
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:06 schreef babette21 het volgende:
happy new year allemaal!!

dit weekend beide afleveringen gemist dus wie praat me even bij??
wie waren de laatste twee, wie is/zijn er exit?????
Christian en GS.
GS.
  maandag 1 januari 2007 @ 13:43:07 #278
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44912607
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Christian en GS.
GS.
serieus?!??!
whoooooooohooooooooo!!! dan heb ik gewoon de volle mep in de prono!!!
  maandag 1 januari 2007 @ 14:20:56 #279
88233 Steve
Still the best.
pi_44913377
Ligt het aan mij of is het geluid stukken beter afgesteld gisteren?
Ik vind het optreden van GS leuk die van zondag. Leuker dan Christian.
pi_44914391
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid stukken beter afgesteld gisteren?
Ik vind het optreden van GS leuk die van zondag. Leuker dan Christian.
Het geluid was idd wat beter, maar het optreden van GS vond ik nog steeds slecht. Christian is wel verdiend door .
pi_44914706
Heel mooi van Marianne. Hopen dat de trend gezet wordt dat juryleden gewoon eerlijk zijn en ook hun eigen kandidaten wegstemmen als het rechtvaardig is. Alhoewel ik HenkJan zoiets nooit zal zien doen. Die loopt wel te mekkeren over dat het allemaal sterren zijn en niet uitmaakt wie wint, maar die man wil dus echt wel winnen en zal zijn deelnemers er never uitstemmen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 1 januari 2007 @ 21:12:52 #282
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44924550
ik zie dat Henk mijn advies heeft opgevolgd en naar de kapper is geweest...
die strik van HJ is natuurlijk één grote grap
pi_44926188
Ze hebben behoorlijk geknipt in de herhalingen.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:15:40 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44926812
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze hebben behoorlijk geknipt in de herhalingen.
ik vond 't al zo lekker rap gaan
maar da's in 't weekend dus wel anders?!
pi_44926946
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:

[..]

De eerste helft van de resultshow lijkt wel te zijn weggevallen in de herhaling.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:20:47 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44926997
Kunnen ze dat niet ook op zondag gewoon doen ?
pi_44927015
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:

[..]

jammer genoeg wel
  maandag 1 januari 2007 @ 22:22:01 #288
88233 Steve
Still the best.
pi_44927051
Wendy probeert nog wat te stoken. .
  maandag 1 januari 2007 @ 22:24:13 #289
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44927153
Mja, ik vond ze een beetje mongolide uitzien in die jurken
Confidence through competence
  maandag 1 januari 2007 @ 22:26:07 #290
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44927219
vergeet ik bijna nog te zeggen dat GS er natuurlijk volkomen terecht uit is...
en volgende week gaat Huilie Christian er alsnog achteraan hoop ik
  maandag 1 januari 2007 @ 23:47:30 #291
109180 Woelli
pi_44930111
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
een beetje, dat is zacht uitgedrukt
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:41:10 #292
2735 Aarti
pi_44932067
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vooral die ene met dat diep uitgesneden dingetje, zo zonde, het stond voor geen meter
pi_44932131
Wat dacht je dan van die GS-meid in die blauwe soepjurk? En hoe ze zich vastklampte aan haar microfoon met al haar tien worstenvingertjes. En dan die naar buiten staande benen nog een beetje onder die jurk zichtbaar. Was geen gezicht.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:46:47 #294
2735 Aarti
pi_44932189
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Wat dacht je dan van die GS-meid in die blauwe soepjurk? En hoe ze zich vastklampte aan haar microfoon met al haar tien worstenvingertjes. En dan die naar buiten staande benen nog een beetje onder die jurk zichtbaar. Was geen gezicht.
die bedoelde ik
pi_44932448
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Aarti het volgende:

[..]

die bedoelde ik
Kijk, het zal best een aardig meisje zijn, maar je moet je wel kleden naar je figuur vind ik . In de voorrondes zag ze er in ieder geval veel beter/vlotter uit.

Het viel me trouwens op dat tijdens hun laatste performance gisteravond (om zichzelf nog te kunnen redden) deze meid niet in beeld werd gebracht met close-up (de andere twee wel). Was dit omdat de regie wist dat veel kijkers waarschijnlijk al veel oliebollen hadden gegeten op dat moment?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:00:01 #296
2735 Aarti
pi_44932475
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Kijk, het zal best een aardig meisje zijn, maar je moet je wel kleden naar je figuur vind ik . In de voorrondes zag ze er in ieder geval veel beter/vlotter uit.
ik denk dat ze nu gestyled waren door blinde mensen of zo
pi_44967498
Ik vind die Henk maar een irritante gozer. Draait overal omheen. Wordt er gek van.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:54:43 #298
109180 Woelli
pi_44967694
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Het viel me trouwens op dat tijdens hun laatste performance gisteravond (om zichzelf nog te kunnen redden) deze meid niet in beeld werd gebracht met close-up (de andere twee wel). Was dit omdat de regie wist dat veel kijkers waarschijnlijk al veel oliebollen hadden gegeten op dat moment?
Bij de voorrondes waren ze gewoon zichzelf dus eigen kleding wat ze leuk vonden en dat zag er inderdaad veel beter uit. Maar aan de andere kant verwacht je van de styliste dat ze wel weten wat hun staat.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:52:55 #299
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44990266
Mark, kun je ons iets vertellen over de verhouding van het aantal uitgebrachte stemmen per kandidaat ? Waren er duidelijke favorieten of niet? Gewoon een klein tipje van de sluier .

Ik kan het toch proberen .
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:29:13 #300
134538 chansadres
Black & White
pi_45004872
Ik kijk te veel uit naar de hele poespas!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_45013004
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef chansadres het volgende:
Ik kijk te veel uit naar de hele poespas!
Lekker op tijd voor een tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')