Mee eens.quote:Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Die met die haakneus, die Celine Dion kloon is zo overduidelijk veel beter en professioneler dan de rest, qua zang is dat zo'n wereld van verschil. Het is dat ze zo'n lelijk hard hoofd heeft.
Jury??? Vanwaar dat smsen dan?quote:Op zondag 31 december 2006 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat dit trouwens nu elke week zo, dat de jury bepaald wie er in blijft en wie niet? Want als dat zo is, kan zo iemand als Anja er veel te lang in blijven....
De jury maakt een keuze uit de twee acts die de minste stemmen hebben gekregen van het publiek.quote:
De 2 acts met de minste stemmen, daar moet de jury uit kiezen.quote:
Als Anja straks 3 weken op rij in de bottom two zit, zal de jury haar heus niet steeds, tegen de zin van het publiek, doorlaten, denk ik.quote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Anja heeft inderdaad geluk dat het uiteindelijk de jury is die beslist wie afvalt. Niet dat ik verwacht dat ze vanavond bij de bottom two zit overigens.
Anja is toch de beste van allemaal, die komt toch niet bij de laatsten?quote:Op zondag 31 december 2006 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als Anja straks 3 weken op rij in de bottom two zit, zal de jury haar heus niet steeds, tegen de zin van het publiek, doorlaten, denk ik.
Gelukkig dat jij geen afspiegeling bent van het stemgedrag van Nederland...quote:Op zondag 31 december 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Anja is toch de beste van allemaal, die komt toch niet bij de laatsten?
Inderdaad, heel raar gedoe zo.quote:Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het sowieso een dom systeem, de jury kiest nu gewoon altijd voor hun eigen act....
Ze is misschien wel de beste, maar ik denk niet dat ze heel erg populair is ofzo. Behalve bij BVO dan.quote:Op zondag 31 december 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
Tenzij die act bizar slecht presteert uiteraard, dan kunnen ze het niet maken. Maar normaal gesproken zou je verwachten de juryleden zonder act bij de bottom two de doorslag geven.quote:Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het sowieso een dom systeem, de jury kiest nu gewoon altijd voor hun eigen act....
quote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze is misschien wel de beste, maar ik denk niet dat ze heel erg populair is ofzo. Behalve bij BVO dan..
Dat doet ze nu al - er is niemand die qua zangtalent ook maar een beetje bij haar in de buurt komt.quote:Op zondag 31 december 2006 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]. Wacht maar Tom, tot ze straks, net als bij het Songfestival toen, met een ballad iedereen onder de tafel zingt.
:Lijkt me bullsit, ik denk dat het hen geen zak kan schelen wie wint en ze gewoon de minste wegsturen, zijn volwassen mensen met verstand van zaken die echt niet gaan lopen zeiken achter de schermenquote:Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig ben jij dat ook nietquote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij geen afspiegeling bent van het stemgedrag van Nederland....
Dat zou je zeggen ja, tot je Henk en Henk Jan weer ziet kibbelen...quote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me bullsit, ik denk dat het hen geen zak kan schelen wie wint en ze gewoon de minste wegsturen, zijn volwassen mensen met verstand van zaken die echt niet gaan lopen zeiken achter de schermen.
Ik ben bang dat ze wat minder simpel amusement is dan de drie biggetjes van Groovin' Sound.quote:Op zondag 31 december 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, dat zou niet best zijn voor de winnaarquote:
Bij de eerste show(s) van de laatste Idols besliste de jury toch ook? Tenminste, dat meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Tja, wat mij betreft mag het publiek gewoon beslissen wie eruit gaat, de jury kan gewoon zijn mening geven over de optredens.
Gewoon zoals bij Idols dus.
Ja, bij de eerste show.quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Serinde het volgende:
[..]
Bij de eerste show(s) van de laatste Idols besliste de jury toch ook? Tenminste, dat meen ik me te herinneren.
Min of meer. Degene met de minste stemmen (Renske) moest meteen weg, de jury koos daarna tussen de twee kandidaten die na haar de minste stemmen hadden (Ariël en Charissa).quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Serinde het volgende:
[..]
Bij de eerste show(s) van de laatste Idols besliste de jury toch ook? Tenminste, dat meen ik me te herinneren.
Oja, het komt weer boven. Jij hebt een stuk beter geheugen dan ikquote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Min of meer. Degene met de minste stemmen (Renske) moest meteen weg, de jury koos daarna tussen de twee kandidaten die na haar de minste stemmen hadden (Ariël en Charissa).
Ah, ik meende het me al te herinneren. Maar dat was dus alleen bij de 1e show?quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Min of meer. Degene met de minste stemmen (Renske) moest meteen weg, de jury koos daarna tussen de twee kandidaten die na haar de minste stemmen hadden (Ariël en Charissa).
Laten we het Mark vragen. Oh Mark...?quote:Op zondag 31 december 2006 14:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of dit echt het hele seizoen zo is. Zal toch niet![]()
ik neem het op en kijk het morgen.....quote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaat iedereen de uitslag vanavond ook kijken of heeft iedereen het te druk met oliebollen eten?
Bahquote:Op zondag 31 december 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De Jury bepaalt idd de afvaller elke week tot aan ongeveer de laatste 4/5 acts...
Ik vind het wel interessant, in Engeland werkte het ook altijd wel goed.quote:
Die dingen kun je combineren.quote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaat iedereen de uitslag vanavond ook kijken of heeft iedereen het te druk met oliebollen eten?
De mensen met wie wij het vieren willen het ook wel zien geloof ikquote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, GS en Dorine. Dat moet wel na gisteravond.quote:Op zondag 31 december 2006 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok Melanie en Christian i/d bottom two...
Dorine sowieso niet na HJ's slimme sneer die toch wel klopte maar verkeerd werd gebegrepen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, GS en Dorine. Dat moet wel na gisteravond.
Ik vond het wel wat hebben. Dat kon ook a/d blonde danser liggen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Maar alsnog, het was toch niet om aan te zien hoe zo'n oud mens daar staat. Dat weer Henk Jan ook wel, en dat had ie best mogen zeggen eigenlijk.
En dat is dus waar HJ voor waarschuwde, dat ze geen gimmick moet worden van de show. Wat mij betreft is ze dat al.quote:Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben.
quote:Dat kon ook a/d blonde danser liggen.
En dan te bedenken dat X6 juist het beste van allemaal overkwam. Bij de rest praat ik meer in termen van 'het minst slecht", een uitzondering daargelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk X6 terug maar het komt totaalniet over.Het was in de studio veel leuker met de hele choreografie etc. Dat is totaal niet te zien op TV..
Ik vond ze niet de beste v/d avond op TV. In de studio dus wel..quote:Op zondag 31 december 2006 17:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat X6 juist het beste van allemaal overkwam. Bij de rest praat ik meer in termen van 'het minst slecht", een uitzondering daargelaten.
Zou wel makkelijker worden voor de jury. Uit 1 categorie kiezen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk GS en Hearts in de bottom 2..
Ze moeten wel een uur vullen, dus reken er maar op dat er genoeg herhaald wordtquote:Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef Aarti het volgende:
Ik heb het gemist, maar ik neem aan dat er vanavond nog wel een hoop herhaald wordt?
goh wat vervelendquote:Op zondag 31 december 2006 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moeten wel een uur vullen, dus reken er maar op dat er genoeg herhaald wordt.
Nee ik gok op 2 uit verschillende categorieënquote:Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk GS en Hearts in de bottom 2..
Zit wat in, om het spannend te houden (maar verder gaat 't natuurlijk wel eerlijkquote:Op zondag 31 december 2006 19:28 schreef Woelli het volgende:
Nee ik gok op 2 uit verschillende categorieën
Daarom, het zou naturllijk dom zijn als bijvoorbeeld Hearts en Melanie de 2 zijn, dat Marianne op Melanie stemtquote:Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit wat in, om het spannend te houden.
In dat geval stemt Marianne op Hearts, Henk op Melanie en HJ ook op Melanie, gok ik.quote:Op zondag 31 december 2006 19:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom, het zou naturllijk dom zijn als bijvoorbeeld Hearts en Melanie de 2 zijn, dat Marianne op Melanie stemt![]()
IK denk dat HJ de kandidaat die het meeste concurrentie is zijn kandidaten weg stemtquote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
In dat geval stemt Marianne op Hearts, Henk op Melanie en HJ ook op Melanie, gok ik.
Hele moeilijke zin.quote:Op zondag 31 december 2006 19:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK denk dat HJ de kandidaat die het meeste concurrentie is zijn kandidaten weg stemt
Ja, en telkens als Henk iets zegt begint HJ hem al een beetje half uit te lachen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:01 schreef kniertjeh het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat als Henk Jan iets zegt Henk een poker gezicht trekt en in alle waarschijnlijkheid inzichzelf denkt:
Zum Kötzen?
Dankjequote:Op zondag 31 december 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel een idee hoe ie zou moeten:
Ik denk dat HJ degene wegstemt waarvan hij de meeste concurrentie voor zijn eigen drie verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |