Dorine sowieso niet na HJ's slimme sneer die toch wel klopte maar verkeerd werd gebegrepen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, GS en Dorine. Dat moet wel na gisteravond.
Ik vond het wel wat hebben. Dat kon ook a/d blonde danser liggen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Maar alsnog, het was toch niet om aan te zien hoe zo'n oud mens daar staat. Dat weer Henk Jan ook wel, en dat had ie best mogen zeggen eigenlijk.
En dat is dus waar HJ voor waarschuwde, dat ze geen gimmick moet worden van de show. Wat mij betreft is ze dat al.quote:Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben.
quote:Dat kon ook a/d blonde danser liggen.
En dan te bedenken dat X6 juist het beste van allemaal overkwam. Bij de rest praat ik meer in termen van 'het minst slecht", een uitzondering daargelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk X6 terug maar het komt totaalniet over.Het was in de studio veel leuker met de hele choreografie etc. Dat is totaal niet te zien op TV..
Ik vond ze niet de beste v/d avond op TV. In de studio dus wel..quote:Op zondag 31 december 2006 17:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat X6 juist het beste van allemaal overkwam. Bij de rest praat ik meer in termen van 'het minst slecht", een uitzondering daargelaten.
Zou wel makkelijker worden voor de jury. Uit 1 categorie kiezen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk GS en Hearts in de bottom 2..
Ze moeten wel een uur vullen, dus reken er maar op dat er genoeg herhaald wordtquote:Op zondag 31 december 2006 19:26 schreef Aarti het volgende:
Ik heb het gemist, maar ik neem aan dat er vanavond nog wel een hoop herhaald wordt?
goh wat vervelendquote:Op zondag 31 december 2006 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moeten wel een uur vullen, dus reken er maar op dat er genoeg herhaald wordt.
Nee ik gok op 2 uit verschillende categorieënquote:Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk GS en Hearts in de bottom 2..
Zit wat in, om het spannend te houden (maar verder gaat 't natuurlijk wel eerlijkquote:Op zondag 31 december 2006 19:28 schreef Woelli het volgende:
Nee ik gok op 2 uit verschillende categorieën
Daarom, het zou naturllijk dom zijn als bijvoorbeeld Hearts en Melanie de 2 zijn, dat Marianne op Melanie stemtquote:Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit wat in, om het spannend te houden.
In dat geval stemt Marianne op Hearts, Henk op Melanie en HJ ook op Melanie, gok ik.quote:Op zondag 31 december 2006 19:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom, het zou naturllijk dom zijn als bijvoorbeeld Hearts en Melanie de 2 zijn, dat Marianne op Melanie stemt![]()
IK denk dat HJ de kandidaat die het meeste concurrentie is zijn kandidaten weg stemtquote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
In dat geval stemt Marianne op Hearts, Henk op Melanie en HJ ook op Melanie, gok ik.
Hele moeilijke zin.quote:Op zondag 31 december 2006 19:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK denk dat HJ de kandidaat die het meeste concurrentie is zijn kandidaten weg stemt
Ja, en telkens als Henk iets zegt begint HJ hem al een beetje half uit te lachen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:01 schreef kniertjeh het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat als Henk Jan iets zegt Henk een poker gezicht trekt en in alle waarschijnlijkheid inzichzelf denkt:
Zum Kötzen?
Dankjequote:Op zondag 31 december 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel een idee hoe ie zou moeten:
Ik denk dat HJ degene wegstemt waarvan hij de meeste concurrentie voor zijn eigen drie verwacht.
Ben je homo ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben. Dat kon ook a/d blonde danser liggen.
quote:
Waarom niet? Die vrouw kan prachtig zingen en daar gaat het om. Als ze hoog scoort bij het publiek, dan heeft ze dus kennelijk ook de X factor. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vond dat ze niet de outfit droeg die ze droeg tijdens het introductiefilmpje. Daarin kwam ze veel vlotter over, ook haar kapsel.quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Maar alsnog, het was toch niet om aan te zien hoe zo'n oud mens daar staat. Dat weer Henk Jan ook wel, en dat had ie best mogen zeggen eigenlijk.
quote:
quote:Een kort gesprek na de show
De eerste Liveshow zit er op! Tijd voor een kort gesprek met Anja en Melanie.
Wat is jullie eerste reactie?
“Echt een superervaring, echt een te gekke avond.” Anja zegt: “Ik zat helemaal mee te leven met alle kandidaten. Van 'doe het, doe het, doe het.' Je weet inmiddels van de meesten wel wat er goed gaat, maar ook wat hun onzekerheden zijn. Je hoopte dat het bij iedereen goed gaat.”
Melanie, hoe vond je je jurycommentaar?
“Ik vond het opbouwende kritiek. Henkjan was het niet eens met de keuze van het nummer vanwege de lange tonen. Maar Henk vond het wel heel goed.” Anja beaamt: “Ik vond het ook heel goed, op één slippertje na.” Melanie spreekt op haar beurt met veel lof over Anja: “Anja is gewoon de beste zangeres, daar heeft Henk helemaal gelijk in.”
Nog één nachtje slapen
Anja vind het vervelend dat de uitslag pas morgen komt: “Anders had ik me nu heerlijk kunnen ontspannen en even los kunnen gaan, en kunnen roken. Maar er is een kans dat ik morgen weer moet zingen, en dan moet ik daar weer staan en moet mijn stem helemaal goed zijn. Dus dat vind ik jammer.”
Hoe is de sfeer onderling?
Anja zegt: “De sfeer onderling is heel erg goed. Ik heb nu ook meer contact met de kandidaten uit de andere groepen. Nog niet met iedereen, maar dat komt wel naar mate de show vordert.
Bevestiging van Henk
Als Henk langs loopt, wil Anja graag van haar coach bevestiging krijgen over haar optreden. Henk zegt: “Het ging goed.” Gewoon goed? “Maak je niet druk, jij hoeft je nergens zorgen over te maken”, zegt hij. “Eén klein dingetje, maar volgens mij heeft niemand dat echt gezien, en dat is je choreografie. Er was een moment waarop je dacht: oh ja, ik moet interactie maken met mijn dansers, waardoor je beweging niet vloeiend was.”
Speculeren
Tot morgenavond kunnen de mensen thuis stemmen op hun favoriet. De twee acts die de minste stemmen krijgen moeten morgen nog een keer zingen. Anja durft niet zo goed te speculeren: “Er zat voor mij wel één act tussen die ik niet zo goed vond, maar ik wil geen namen noemen.”
Of om half 9.quote:Op zondag 31 december 2006 20:22 schreef PeRi het volgende:
Het begint 9 uur toch?
Rekken.quote:
Kan bijna niet anders lijkt me.quote:
Als ie dat nou ook volgende week zou doen in de uitzending doet tegen de kandidaten.quote:Op zondag 31 december 2006 21:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan begint nu wel echt een verschrikkelijke wijsneus te worden t.o.v. Henk.
Wel handig hoe ze het cameratechnisch brengen. Maar de belangstelling valt niet tegen.quote:Op zondag 31 december 2006 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Zit nog redelijk vol.
Alleen de onderste bak inderdaadquote:Op zondag 31 december 2006 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel handig hoe ze het cameratechnisch brengen. Maar de belangstelling valt niet tegen.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook een fijne avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |