Mwah, ik denk dat ze daar onderling veel redelijker over praten dan de strijd voor het publiek. Zij halen gewoon eerlijk degene met het minste potentie eruit, denk ik. Wel zullen ze straks als de verhoudingen wat scheef liggen sneller proberen dat recht te trekken denk ik, zodat het heel mooi op een finale uitkomt met één act uit elke categoriequote:Op zondag 31 december 2006 10:32 schreef Woelli het volgende:
Maar hoe zit dat vanavond dan. Stel je voor dat Melanie en Hearst bij de laatste 2 komen. Dan moeten ze nog een keer optreden en dan kiest de jury wie er door mag naar volgende week. Maar dan stemmen automatisch Henk en Marianne voor hun eigen act.
Zingen konden ze van het begin af aan al niet.quote:Op zondag 31 december 2006 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Groovin' Sound leuk tot gisteren.... ze zijn helemaal niet leukEN ze waren slecht. En ze hadden dat meisje nooit in die blauwe jurk moeten stoppen... Afschuwelijk! Ze leek wel een ouwe tang in die truttige jurk
Thanks, maar ik geloof niet dat dit voor de xfactorstreams werktquote:Op zondag 31 december 2006 01:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://stream-down.cocsoft.com/
Wel hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Thanks, maar ik geloof niet dat dit voor de xfactorstreams werkt![]()
Hmm, t is een beetje offtopic maar als ik de url van een x-factorfilmpje laat downloaden slaat ie t al wmx-bestandje van 1kb op waar ik dus niets mee kan..quote:
in dat WVX bestandje staat een link naar het echte filmpje. De link die eindigt op wmv kun je in de streamripper gooien. (hier lukt het sowieso met Net Transport).quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Hmm, t is een beetje offtopic maar als ik de url van een x-factorfilmpje laat downloaden slaat ie t al wvx-bestandje van 1kb op waar ik dus niets mee kan..
Ik krijg toch steeds de (raar-engelse) zin "you have been already to download this file"..quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
in dat WVX bestandje staat een link naar het echte filmpje. De link die eindigt op wmv kun je in de streamripper gooien. (hier lukt het sowieso met Net Transport).
Volgens mij heeft zij allang al haar hoop gevestigd op X6.quote:Op zondag 31 december 2006 12:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ben bang voor Marianne dat zowel Hearts als GS de minste stemmen hebben.
Ik vermoed dat dat ook niet meer dan terecht isquote:Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij allang al haar hoop gevestigd op X6.
Is ook zo. Het is al sinds een paar afleveringen aan haar te merken dat ze zo ontzettend blij is met dat ene goede groepje, de enige kanshebber in haar categorie. Toen ze het gisteren had over haar winst, bedoelde ze daarmee die van X6.quote:Op zondag 31 december 2006 13:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat ook niet meer dan terecht is
quote:Op zondag 31 december 2006 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb heel de liveshow nu terug gezien. En ik vind Sharon en X6 de beste van gisteren.....
Ik vond Groovin' Sound helaas tegen vallen. Maar Christian en Anja vond ik ook erg slecht.
Alsof het hen echt boeit wie er gaat winnenquote:Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij allang al haar hoop gevestigd op X6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |