Dat was het zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Zó ontzettend veel beter dan Ruben.
voel jij ook al een generatiekloof?quote:
Nee!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, ga jij je eens even in een hoekje zitten schamen![]()
Voor de oudere generatie wel bekend hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok jij kent het nummer ook niet? 2 onbekende nummers al gehoord.... ben benieuwd wat de rets gaat doen
ik ben 28 ben ik dan nog jongquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de oudere generatie wel bekend hoor![]()
Hier lullen we over de uitzending,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en de Red Room?
Vergeleken met mij wel ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben 28 ben ik dan nog jong![]()
Nog weinigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Goeienavond allen tesamen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en de Red Room?
Moet eerst het nummer horenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Fleetwood Mac
en nu niemand meer roepen 'dat ken ik niet'
Neuh, merk alleen dat er hier veel mensen zijn die zich muzikaal niet ontwikkeld hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
voel jij ook al een generatiekloof?
Je hoeft er niet oud voor te zijn hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de oudere generatie wel bekend hoor![]()
mij aan de Trosquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef Karina het volgende:
Hearts doet me altijd aan de EO denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |