Ja, ik vond hem goed bezig op dat gebied.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
houdt de kijker vast![]()
Ik keek juist weg....
Zover ik begreep mochten ze allemaal een nummer kiezen uit de top 2000. Da's alles wat ze erover zeiden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ben (half)ziek...
maar als iemand me nou eindelijk eens wil uitleggen wat ik kennelijk niet snap en/of gemist heb....![]()
ja dat bedoel ik, en dat zei ik net ook al...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Top 2000 is alleen niet 1 bepaald genre, bedoel je dat?
jah dat was bij idols wel andersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat de voorfilmpjes ongeveer hetzelfde is als vorige keer.
nee dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Het nummer herken je vast wel.
kannen kunnen kennen enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan heel dat nummer niet.... msschien als het refrein komt?
het achtergrondkoor hoor je harder dan Sharon... jammerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmz, ze legt er niet genoeg power in. Veel te liefjes voor dit nummer.
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef babette21 het volgende:
oeh mooi nummer (maar de Karin Bloemen-versie is niet te overtreffen)
is het geluid bij jullie ook zo slecht??
Dat viel op, jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het achtergrondkoor hoor je harder dan Sharon... jammer![]()
ok jij kent het nummer ook niet? 2 onbekende nummers al gehoord.... ben benieuwd wat de rets gaat doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het onbekende nummers-avond?
ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef flugeltje het volgende:
En kan Henk Jan nu eindelijk eens ophouden met dat sneren naar Henk?
Welke onbekende nummersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zeg, ga jij je eens even in een hoekje zitten schamenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |