quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kan het Ajax topic even worden schoon gemaakt?Sorry dat ik erop heb gereageerd, maar ik werd geprovoceerd.
Je neemt me in de zeik toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:16 schreef RayMania het volgende:
Offtopic allemaal verwijderd van Cantona_No.7, Jasza en Vakkie_W.
Volgende keer maar eens een paar seconden nadenken voordat jullie 2 pagina's onzin posten, en dan gelijk naar FB rennen om het een mod op te laten ruimen.
Ik zei dan ook sorry voor mijn off topic gelul.Overigens is het belachelijker dat al die "figuren" in bepaalde topics maar reacties komen uitlokken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik neem je niet in de zeik. Ik vind het belachelijk als twee personen naar FB rennen om te vragen of hun eigen offtopic gezeik opgeschoond kan worden.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zei dan ook sorry voor mijn off topic gelul.Overigens is het belachelijker dat al die "figuren" in bepaalde topics maar reacties komen uitlokken.
Nee hohoho, het ging over dat 010 zo'n hekel heb aan 020.En toen zei ik dat ik ook een hekel aan 010 heb.Dus dat laatste wat je zegt klopt niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar van tevoren weet je dat het topic compleet offtopic wordt als jij ook gaat reageren op andere offtopic reacties. Dat kun je beter achterwege laten dan en niet reageren. Overigens was jouw post de aanleiding van twee pagina's offtopic
.
Jij postte een verkapte TVP in de vorm van "ik heb zo'n hekel aan 010", vervolgens reageert Vakkie_W erop, en daarna is het over en weer offtopic.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee hohoho, het ging over dat 010 zo'n hekel heb aan 020.En toen zei ik dat ik ook een hekel aan 010 heb.Dus dat laatste wat je zegt klopt niet.
En buiten dat als ik dat in een Ajax topic post, dan moet ik dat zelf weten hij moet gewoon in zn eigen topics blijven als hij komt zeuren.Maar tis klaar zo.Ik ben het absoluut niet met je eens, maar wat doe ik eraan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij postte een verkapte TVP in de vorm van "ik heb zo'n hekel aan 010", vervolgens reageert Vakkie_W erop, en daarna is het over en weer offtopic.
Ik merk wel dat jij enorm goed kan trollen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:54 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag dit gewoon? Iemand aids toe wensen?
Het grote Feijenoord-topic #241: 21-1 NAC - Feyenoord
Hoezo trollen? Ik reargeer gewoon in mijn eigen topic.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik merk wel dat jij enorm goed kan trollen.
je eigen topic? Waarom kom je dan ook naar het topic van ajax?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik reargeer gewoon in mijn eigen topic.
Ik lok niets uit. In het Ajax topic vroeg ik gewoon om argumenten. Je vriendjes kwamen telkens met onzin verhalen aan zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
je eigen topic? Waarom kom je dan ook naar het topic van ajax?
Ik praat wat misterJlo zegt niet goed hoor. Maar je weet het wel steeds uit te lokken.
Je kan er ook gewoon niet op reagerenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik lok niets uit. In het Ajax topic vroeg ik gewoon om argumenten. Je vriendjes kwamen telkens met onzin verhalen aan zetten.
In het feyenoord topic heb je het ook niet over sterven in een weiland gelukkig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik lok niets uit. In het Ajax topic vroeg ik gewoon om argumenten. Je vriendjes kwamen telkens met onzin verhalen aan zetten.
Is op een doodnormale manier vragen om argumenten verboden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon niet op reageren
Wat is daar uitlokkend aan? Zulke slotzinnen lees je in 9 van de 10 boeken met een verhaal erin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het feyenoord topic heb je het ook niet over sterven in een weiland gelukkig.
Maar dat bedoelde je vast nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is daar uitlokkend aan? Zulke slotzinnen lees je in 9 van de 10 boeken met een verhaal erin.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
Allemaal geëdit.
Tjee... Dit is wel de meest zielige poging ooit gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is daar uitlokkend aan? Zulke slotzinnen lees je in 9 van de 10 boeken met een verhaal erin.
Verander eigenlijk maar inquote:
Waarom moeten mijn posts in het Ajax topic weg gehaald worden dan? Volgens mij heb ik geen woord verkeerd gezegt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verander eigenlijk maar in. Al de tweede keer vandaag dat ik jouw posts loop te editten. Eerst het Ajax topic, nu het Feyenoord topic. Laat het een les zijn.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef mcyodogg het volgende:
The FA Premier League Part 18: In the New Year
Kunnen jullie hier deel 18 van maken
Dank u
Als ie komt zeiken dan kan hij beter wegblijven, iedereen met een beetje niveau kan dat bedenken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef RayMania het volgende:
Hij hoeft helemaal niet in zijn eigen topic te blijven. Het is een openbaar forum.
Dankquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef rubbereend het volgende:
Foei!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef WeebI het volgende:
[Tournament] Beste bijnaam: Achtste finales!
zet maar op slot
Hij is zeer irritant bezig inderdaad. We bekijken al hoe en wat we eraan kunnen doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Schalke: 5000 euro per goal
Voetbalkwis # 192. Ook uit de oude doos.
NEC onder curatele door miljoenenschuld
Stel het slechtste elftal van je favoriete club samen
Meneer is weer lekker bezig.
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu toch welquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan niet lekker posten als iemand er steeds zo irritant doet, en alle topics tracht te verneuken.
Ben overigens lang niet de enige die zich aan hem irriteert. Maarja kan het beter hier zeggen dan ruzie gaan maken in de topics. Bovendien valt met die idioot niet te praten.
Dan is het goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef rubbereend het volgende:
iedereen irriteert zich rot! We zijn ermee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |