Niet zoveel eten man, en meer sporten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dat shirt zat echt zo kut. Ik was uit mn kindermaatje gegroeid en het werd toch wel eens tijd voor n nieuw shirt, haalde ik XXL, bleek dat maatje 164 van tig jaar geleden nog ruimer te vallen![]()
Ze moeten eens shit bekend maken over Spurs uit. Kon zelfs maar op 1 site de kickoff vinden (1945)
jullie rennen nog tenminstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet zoveel eten man, en meer sporten.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, lekker een goede gezonde conditie opbouwen.quote:
- Stop met uitlokken -quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeker, lekker een goede gezonde conditie opbouwen.![]()
- Niet op ingaan -quote:
- Niet doen -quote:
- Laatste waarschuwing voor jou, zulke opmerkingen laat je -quote:
- Doe niet -quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef Staanplaats het volgende:
-
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef sjimz het volgende:
Laten we het gewoon weer over Feyenoord hebben. Ga elkaar anders PM's sturen over wat jullie elkaar allemaal willen toewensen![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Staanplaats het volgende:
Hebben we hier PM's dan?
Waarom mag die Davits niet meenaar Turkije, ook niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef zevenkamp het volgende:
Dit stond nog in het andere topic:
[..]
Saidi mag alweer weg, hopelijk dit keer voorgoed.
Je bedoelt Lorenzo Davids?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom mag die Davits niet meenaar Turkije, ook niet goed genoeg?
Beter lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet zoveel eten man, en meer sporten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beter lezen.
Davids zal toch nog wel een kans krijgen? Ik hoop maar dat ie geblesseerd is of n sterfgeval in zn familie heeft
Ik achtervolg jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Speciaal voor jouBinnen de minuut nog wel, knap hoor
doen jehova's zoals jij ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik achtervolg je![]()
weer binnen de minuut
jevoha's zijn niet christen.quote:
Ohja, Leonard moet ook oprottenquote:Doorwerth is een mooi dorp aan de zuidkant van de al even mooie Veluwe. Het plaatselijke Golden Tulip hotel is met grote regelmaat het tweede huis van veel profvoetballers. De diverse selecties van Jong Oranje horen tot de vaste klantenkring. Je kunt er goed trainen op een prima kunstgrasveld en oefenwedstrijdjes spelen op het vlakbij gelegen sportpark. Een tijdje terug alweer speelde het team van Foppe de Haan tegen een selectie o.l.v Wim van Zwam. Voetbalmakelaars, ouders, vrienden en vriendinnen en enkele journalisten trotseerden de regen om de mogelijke internationals van de toekomst aan te moedigen en te beoordelen.
In Foppe's elftal speelde Royston Drenthe linksback. Onder een groot regenscherm stond ik vlak achter Foppe's dugout. Wat vind je, vroeg hij in de rust? Ik: Die linksback bevalt me wel, ik snap niet waarom Feyenoord die Belg Leonard heeft gekocht en zo'n moeite heeft om die positie in te vullen. Die jongen moet gewoon een wedstrijd of tien de kans krijgen, dan weten ze in De Kuip of er in de winterstop weer een andere linksback moet worden gekocht.
Zeker na Feyenoord-PSV weten ze dat er geen nieuwe linksback aangetrokken hoeft te worden. Royston Drenthe speelde de pannen van het dak. Tuurlijk maakte hij in zijn ijver foutjes. Maar de hartstocht en de wilskracht waarmee de 19-jarige jongeman voetbalde was aandoenlijk.
Helemaal kapot werd hij voor het eindsignaal vervangen, liggend op de brancard incasseerde Royston het klaterende applaus van de supporters. Ze hadden van hem genoten, niet alleen op Tweede Kerstdag. Royston Drenthe toont al wekenlang aan dat je niet altijd in het buitenland hoeft te zoeken. Eerder lukte het Urby Emanuelson om bij Ajax op de kennelijk moeilijke positie van linksback door te breken. Nu heeft Feyenoord Royston Drenthe.
Tip voor PSV: kijk eens in eigen gelederen. Heel goed mogelijk dat de penningmeester de hand op de knip kan houden. Ergens op De Herdgang loopt toch wel een potentiële PSV-versie van Emanuelson of Drenthe!!
Evert ten Napel
Volgens mij zullen de Jehova's dat niet helemaal met je eens zijn, maar goed.quote:
Ze kunnen hier zo heerlijk genuanceerd reageren hèquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
rustig kleine vent. ik stel een normale vraag.
Ik ben ook helemaal niet kleinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze kunnen hier zo heerlijk genuanceerd reageren hè![]()
hij zag er niet zo goed uit dan bij twee doelpuntenquote:
Blijven hopen, gaat niet gebeuren...quote:Op zondag 7 januari 2007 11:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Weekje weg geweest, maar niet veel gemist zo te zien. Blijf toch hopen op een enkele versterking in de winterstop...
Gaat niet mee naar Turkije en hoorde vorige week van iemand die hij weg mag.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
Beter gooien ze de 2e helft wat van die talentjes drin, het seizoen is toch al voorbij. Ken je die Altheer etc beter wat ervaring op laten doen
Weg als in verkopen?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat niet mee naar Turkije en hoorde vorige week van iemand die hij weg mag.
zal het is aan een vriend van hem vragenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hij staat ook niet bij Jong Feyenoord of de A1?
Ik wou net zeggen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Deze gast schoot ons anders wel naar 2de ronde CL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |