nog niet bekendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer begint voor ons de voorverkoop voor ajax - Feyenoord?
De datumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Staat de uitslag al in de TT?
Veels te weinig. Oprotten moet iequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
ff trollen
[afbeelding]
maar ff serieus, hoeveel heeft jullie Ajacied er nu al inleggen? En assists?
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al."quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Veels te weinig. Oprotten moet ie
Dus na de winterstop schiet ie er gewoon 30 inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al."
Boeiend, oprotten met die jood en al die andere ook!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al."
3 bij ajax uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dus na de winterstop schiet ie er gewoon 30 in![]()
Saidi mag alweer weg, hopelijk dit keer voorgoed.quote:Ruiken aan Feyenoord 1
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Feyenoord laat komende week een handvol spelers uit de eigen jeugdopleiding ruiken aan het eerste elftal.
De A1 van Feyenoord, met in het midden met rastahaar Georginio Wijnaldum, viert de verovering van de KNVB-beker. FOTO PRO SHOTS
Voor de winterstage in het Turkse Belek worden Mitchell Schet, Georginio Wijnaldum, Jerson Anes Ribeiro, Erwin Mulder en Jacob Lensky toegevoegd aan de A-selectie. Het vijftal speelt dit seizoen in de A1 van Feyenoord of mag vanaf 1 januari (zoals de Canadees Lensky) voor dat team uitkomen.
,,Eén van onze doelstellingen voor 2007 is jeugd eerder te laten proeven aan het eerste elftal,’’ stelt technisch manager Peter Bosz. ,,We willen een aantal momenten in het jaar kiezen. Deze stage is een mooi moment. Die jonge gasten mogen laten zien hoe ver ze al zijn in hun ontwikkeling en daarna sluiten ze op Lensky na weer gewoon aan bij de A-jeugd. Wat we nu eens willen voorkomen, is dat er meteen een enorm verwachtingspatroon wordt gecreëerd rond jongens van 17, 18 jaar. Feyenoord is daar in het verleden zelf te vaak de mist mee in gegaan. We denken dat we in de begeleiding van onze talenten dingen beter kunnen en moeten gaan doen.’’
Naast de eigen kweek reizen maandag ook nog twee jonge Braziliaanse testspelers mee naar Turkije. Het gaat om de 20-jarige verdedigende middenvelder Adalberto Neto en de 18-jarige vleugelaanvaller Kadu. Adalberto is de laatste speler die Feyenoord mag testen in het kader van het onlangs beëindigde samenwerkingsverband met de Braziliaanse club America Belo Horizonte.
Met het jeugdige karakter van de ‘nieuwelingen’ geeft Feyenoord een duidelijk signaal af. Alle wilde speculaties over kapitaalkrachtige investeerders die zich hebben gemeld ten spijt, hebben Peter Bosz co geen geld in handen om te investeren. In het streven Feyenoord terug te brengen naar de top, beseft de clubleiding dat ze het over een andere boeg moet gooien. Het proces van wederopbouw moet gebeuren met een verder ingekrompen selectie, waarin de onderlinge kwaliteitsverschillen kleiner worden en waarin meer aandacht komt voor het inpassen van eigen kweek.
Door de stage van zoveel spelers staat trainer Erwin Koeman komende week wel met een grote groep op het trainingsveld in Belek. In totaal neemt Koeman liefst 29 spelers mee naar Turkije. Dat grote aantal is mede ingegeven door de oefenduels die Feyenoord speelt in een toernooi met Galatasaray, Besiktas en Werder Bremen. In de groep van 29 is geen plaats voor een aantal vaste leden van de eerste selectie. Onder anderen Karim Saidi, Mohammed Abubakari en Lorenzo Davids blijven in Rotterdam achter.
Saidi mag voor de zoveelste keer proberen definitief een andere werkgever te vinden. De Tunesiër is voor Feyenoord een te dure kracht om alleen op de bank te laten zitten. Vorig seizoen werd Saidi in de winterstop al eens verhuurd aan het Italiaanse Lecce, dat echter niet overging tot koop.
De 20-jarige Abubakari mag worden verhuurd aan een eredivisieclub waar de Ghanese middenvelder minuten kan maken.
elke week een hattrickquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dus na de winterstop schiet ie er gewoon 30 in![]()
rustig kleine vent. ik stel een normale vraag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Veels te weinig. Oprotten moet ie
Ik antwoord ook alleen maar grote boze wolf, hij moet gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
rustig kleine vent. ik stel een normale vraag.
oh sorry, ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik antwoord ook alleen maar grote boze wolf, hij moet gewoon oprotten.
Is'ie te laks voor vrees ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef TC03 het volgende:
Saïdi is volgens mij ook een spelert die over 3 jaar bij een Engelse (sub-)topper speelt.
denk het welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maarja over dat bericht dus: Abubakari nu al afgeschreven?![]()
Neuh, vind het logisch dat'ie minuten moet maken bij een eredivisieclub.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
terugvindsomalia
[afbeelding]
dat deze gast serieus voor Feyenoord heeft gespeeld![]()
![]()
sorry dat ik geen new topic opende, had het niet door
Maarja over dat bericht dus: Abubakari nu al afgeschreven?![]()
Deze gast schoot ons anders wel naar 2de ronde CL!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
terugvindsomalia
[afbeelding]
dat deze gast serieus voor Feyenoord heeft gespeeld![]()
![]()
iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Keltie het volgende:
Dat + hij heeft 1 van de laatste goede/ mooie shirts aan
Adidas
Kappa
Waar zit hij nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Deze gast schoot ons anders wel naar 2de ronde CL!
Ik vind die shirts van nu toch mooier dan die vuilniszakken van toen hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Keltie het volgende:
Dat + hij heeft 1 van de laatste goede/ mooie shirts aan
Adidas
Kappa
Ik vind Kappa gewoon troep. Klote Italiaanse strakke design.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind die shirts van nu toch mooier dan die vuilniszakken van toen hoor.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik vind Kappa gewoon troep. Klote Italiaanse strakke design.
Japan of Zuid Korea dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij clubloos?
Anders bij een nietszeggend brazzie clubje
Zo strak is het ook weer niet. Vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik vind Kappa gewoon troep. Klote Italiaanse strakke design.
Moet ik ook snel mogelijk maar is gaan boeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ze moeten eens shit bekend maken over Spurs uit. Kon zelfs maar op 1 site de kickoff vinden (1945)
Moet je je vlucht ook nog boeken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Moet ik ook snel mogelijk maar is gaan boeken.
Moet nog allemaal kijken hoe ik precies ga, effe afwachten wat de rest doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je je vlucht ook nog boeken?
Ik pak de trein/bus uit de UK zelf, alleen wil ik wel weten of ik mn silvercard hier nog kan afgeven ofzo.
Verwacht ik eigenlijk niet zoveel problemen mee. Zou niet weten waarom ze ons nu wel zouden schorsen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst maar eens dat hoger beroep afwachten
Uit de UK zelf?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je je vlucht ook nog boeken?
Ik pak de trein/bus uit de UK zelf, alleen wil ik wel weten of ik mn silvercard hier nog kan afgeven ofzo.
Dan zijn de vluchten nog duurderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst maar eens dat hoger beroep afwachten
Nu de technische staf incl. scouts + alle joden in het team nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef Barney.Stinson het volgende:
Goed dat Saidi oprot.
Inderdaad, net of er nu ineens allemaal nieuwe argumenten zijn. Feijenoord kon aan de hele situatie vrij weinig doen. Ik ga er ook gewoon vanuit dat we Londen mogen. Denk alleen dat er vanuit de club/politie wel weer allemaal idiote maatregelen bedacht gaan worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Verwacht ik eigenlijk niet zoveel problemen mee. Zou niet weten waarom ze ons nu wel zouden schorsen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nu de technische staf incl. scouts + alle joden in het team nog.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef Erasmusch het volgende:
+Aerts, Donde, Pardo, PvH etc
Kortom: Iedereen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |