Probeer jij nou ieder topic te verkloten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Anduele Pryor en Miroslav Klose.
Nee, ik probeer alleen te raden wie dat zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Probeer jij nou ieder topic te verkloten.
zielig mannetjequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:21 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Nee, ik probeer alleen te raden wie dat zijn.![]()
Als jij denkt dat ik het niet bij het rechte eind heb, zeg dan wie het wél zijn ipv zulke reacties te geven.
Jonge het valt mij gewoon op dat ik overal waar ik even kom kijken of ik een antwoord weet jou gewoon totaal niet kloppende onzin reacties zie geven als je het niet weet kun je dat ook gewoon zeggen, of niets posten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:21 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Nee, ik probeer alleen te raden wie dat zijn.![]()
Als jij denkt dat ik het niet bij het rechte eind heb, zeg dan wie het wél zijn ipv zulke reacties te geven.
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jonge het valt mij gewoon op dat ik overal waar ik even kom kijken of ik een antwoord weet jou gewoon totaal niet kloppende onzin reacties zie geven als je het niet weet kun je dat ook gewoon zeggen, of niets posten.
Gast leer lezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:33 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
En ik moet toegeven, ik denk dat Anduele Pryor hier niet bij betrokken is... Miroslav Klose denk ik wel en die andere is volgens mij Fabio Grosso ofzo.
quote:2 Ajacieden
Nico de barkeeperquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:44 schreef tong80 het volgende:
Welke FC Amsterdam speler speelde door met een gescheurde knieband ?
Ik zou hetzelfde gokken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef --Globe-- het volgende:
Regillio Simons?
Dekker?quote:
Gezien jij het vraagt zal het wel een zaterdagamateurvereniging zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
Waar speelt Regillio Simons nu?
Wilde gok Turkyemspor?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
Waar speelt Regillio Simons nu?
Real Lunet uit Vughtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Helemaal juist!
Türkiyemspor is een club die is opgericht door immigranten. Weet er iemand nog een Nederlandse club die door immigranten is opgericht?
Pieter bijl?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kop hem dan maar in Mich, het duurt te lang.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft gespiekt bij mij meester Vaduz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |