haha, ik belde vandaag en tijdens het telefoongesprek was het aangesloten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NaaizooiNu zit er een verplicht minstens 48 uur wachtijd
Twee jaar geleden zat Newcastle achter hem aan, maar toen besloot hij bij te tekenen. Hij voetbalt al ongeveer 6 jaar voor Fulham, toch best lang voor zo'n goede speler.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het opvallend dat Boa Morte wat uit de gratie is geraakt bij Fulham. Ik dacht dat hij na een sterk eerste seizoen wel opgepikt zou worden door een grotere club.
Twee keer in een week.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef mcyodogg het volgende:
Man Utd v A Villa
29 jaar, kan nog wel een paar jaar mee hoor...quote:
Maar je kan m niet meer met winst verkopen. Hij was toch ook captain?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
29 jaar, kan nog wel een paar jaar mee hoor...
Hopen dat Fulham met nog wat leuks op de proppen komt; Montella vond ik al verrassend!
Ja hij was aanvoerder, Michael Brown is sinds vandaag de nieuwe aanvoerder. Je kan hem denk ik idd niet meer met winst verkopen, maar het is toch zeker een verrijking voor de selectie van WHU.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar je kan m niet meer met winst verkopen. Hij was toch ook captain?
Al zal Montella waarschijnlijk niet meer kunnen brengen als bij zijn kampioenschap 6 jaar terug. Ben benieuwd of hij zich staande kan houden in Engeland.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
29 jaar, kan nog wel een paar jaar mee hoor...
Hopen dat Fulham met nog wat leuks op de proppen komt; Montella vond ik al verrassend!
Hij zit vanmiddag tegen Leicester al op de bank volgens mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:50 schreef Erasmusch het volgende:
Dat wel ja, benieuwd of ie meteen meespeelt tegen (Brighton&) Fulham
Brighton bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:56 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hij zit vanmiddag tegen Leicester al op de bank volgens mij.
Brighton? Ze moeten tegen Leicester uit in het Walkers (chippiequote:
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Je bent m nu alweer vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |