Nu is er denk ik wel meer duk bij Chelsea dan in voorgaande jaren.Zit meer geld, ze hebben meer aanzien, dus meer druk.En ze hebben de pech dat mijn cluppie een goed jaar draait.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Meh, Chelsea is niet echt de club nu, om coaches midden in het seizoen te laten vertrekken. Maar goed, dit is wel zijn team. Hij zal de verdediging weer op orde moeten krijgen, en het team weer beter laten spelen. Ik denk nog steeds dat hij de beste man voor Chelsea is, maar de tijd dringt. Die 6 punten moeten er niet meer worden.
Kan me alleen Gullit zo herinneren. Maar in ieder geval, sinds Abramovich is er wel wat veranderd. Drie jaar terug, wist iedereen ook al dat Ranieri geen kampioenenmaker was, en toch hebben ze heeft Roman hem nog laten zitten tot het einde van het seizoen. De beste coaches zijn immers toch pas te verkrijgen in de zomer, en hoeveel goeds kunnen interims doen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Chelsea ontsloeg altijd hun trainers tijdens de winterstop
Dat is natuurlijk ook waar, niet alleen draait Chelsea een slechter seizoen dan vorig jaar, United draait een veel beter seizoen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nu is er denk ik wel meer duk bij Chelsea dan in voorgaande jaren.Zit meer geld, ze hebben meer aanzien, dus meer druk.En ze hebben de pech dat mijn cluppie een goed jaar draait.
Idd, Mourinho blijft nog wel zitten denk ik, maar toch zal de druk toenemen.Chelsea haalt alleen een topcoach, en een topcoach is vaak pas in de zomer beschikbaar zoals je al aangeeft.Mourinho zal zelf ook wel de druk voelen, aangezien hij zelf ooit zei dat er pas druk is als je 2e of lager staat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan me alleen Gullit zo herinneren. Maar in ieder geval, sinds Abramovich is er wel wat veranderd. Drie jaar terug, wist iedereen ook al dat Ranieri geen kampioenenmaker was, en toch hebben ze heeft Roman hem nog laten zitten tot het einde van het seizoen. De beste coaches zijn immers toch pas te verkrijgen in de zomer, en hoeveel goeds kunnen interims doen?
Hoddle, vialli etc. waren ook vrij onverwachtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan me alleen Gullit zo herinneren. Maar in ieder geval, sinds Abramovich is er wel wat veranderd. Drie jaar terug, wist iedereen ook al dat Ranieri geen kampioenenmaker was, en toch hebben ze heeft Roman hem nog laten zitten tot het einde van het seizoen. De beste coaches zijn immers toch pas te verkrijgen in de zomer, en hoeveel goeds kunnen interims doen?
Tja, ik had gister ook een berichtje over FFC geplaatst... maar daar reageert bijna niemand opquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef fanneke het volgende:
Kan dat gelul over die poenclub niet verder in... [Centraal] Chelsea FC #2: Op naar de treble!
![]()
Ja, typisch is datquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:40 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, ik had gister ook een berichtje over FFC geplaatst... maar daar reageert bijna niemand op![]()
2,5 miljoen geloof ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, typisch is dat. Maar ik las dat Dempsey de duurste MLS-speler ooit wordt? En dat voor een niet echte doelpuntenmachine.
Saha/Hayles vond ik persoonlijk ook wel een aardig koppel, al zei het niet specifiek in the PL.quote:FFc probeert al 10 jaar een koningskoppel te vinden, nu word het dempsey en montella.
Klopt, omdat ze vandaag ook de deal met Montella binnen hebben. Skysports noemt ook Watford of Charlton...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Fulham heeft een bod voor John van een andere PL club geaccepteerd?
Quote van Chrissie; lijkt dus dat Pardew hem wil hebben...quote:"I won't say whether it's Watford or not because it's not been agreed, but it is another Premiership club."
quote:It has even been suggested that Liverpool and Juventus might do a straight swap between Crouch and Trezeguet.
quote:'Fulham wil Collins John van de hand doen'
4/1/2007 16:54
De komst van Vincenzo Montella en Clint Dempsey betekent waarschijnlijk het einde van het verblijf van Collins John bij Fulham. De Londense club heeft al een akkoord bereikt met een potentiële koper. Watford zou John voor
4,5 miljoen euro kunnen overnemen.
De 21-jarige Nederlandse aanvaller is zelf nog niet overtuigd. Hij lijkt zijn zinnen te hebben gezet op een betere club dan de nummer laatst van het Premiership. Bovendien loopt de voormalige spits van FC Twente niet weg voor de concurrentiestrijd, al gaf coach Chris Coleman hem dit seizoen zelden het vertrouwen.
John is bezig aan een teleurstellende jaargang op Craven Cottage. Waar hij hoge verwachtingen had en van plan was meer dan vijftien doelpunten te maken, staat zijn teller pas op één treffer na zeventien optreden voor The Cottagers. Vorig seizoen was hij nog clubtopscorer met elf goals.
Precies wat we nodig haddenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef venomsnake het volgende:
Ik verveelde me, hier een banner voor in de OP.![]()
[afbeelding]
geen idee,ik krijg het binnenkort ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang duurt het meestal voordat Sport1 geactiveerd is?
Die zijn er al regelmatig geweest en 31 maart sowieso weer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef PositiV het volgende:
een voetbalreis naar engenland voor en door fokkers lijkt me echt![]()
Romantischquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
stevengerrard en mijn persoontje naar Liverpool v Arsenal
Bij mij zeiden ze max 2 dagen. Ik had het op zaterdag rond 11:00 besteld. En tot mijn verbazing zat ik die middag m'n eerste wedstrijd via sport1 te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang duurt het meestal voordat Sport1 geactiveerd is?
Dat klinkt idd behoorlijk 2006quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef Fakir het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze max 2 dagen. Ik had het op zaterdag besteld rond 11:00 besteld. En tot mijn verbazing zat ik die middag m'n eerste wedstrijd via sport1 te kijken.
Maar ja vroeger was alles beter
heb op het moment geen geldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zijn er al regelmatig geweest en 31 maart sowieso weer.
stevengerrard en mijn persoontje naar Liverpool v Arsenal
Hmm nog niks hier.. Hoppelijk morgen middagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef Fakir het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze max 2 dagen. Ik had het op zaterdag rond 11:00 besteld. En tot mijn verbazing zat ik die middag m'n eerste wedstrijd via sport1 te kijken.
Maar ja vroeger was alles beter
Ik belde gewoon op naar @home en vroeg of ik Sport1 kon krijgen, hij regelde het direct, kwestie van code invoeren daar. Heb dus 1 minuut hoeven wachten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nog niks hier.. Hoppelijk morgen middag
Zo snel ging het bij mij 3 jaar geleden ook, weet natuurlijk niet hoe het nu is geregeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik belde gewoon op naar @home en vroeg of ik Sport1 kon krijgen, hij regelde het direct, kwestie van code invoeren daar. Heb dus 1 minuut hoeven wachten.![]()
Weet niet of dat nu nog zo makkelijk gaat..![]()
Is al een behoorlijk poosje geleden..
Whaha, had ik ook met Digitaal Extraquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik belde gewoon op naar @home en vroeg of ik Sport1 kon krijgen, hij regelde het direct, kwestie van code invoeren daar. Heb dus 1 minuut hoeven wachten.![]()
Weet niet of dat nu nog zo makkelijk gaat..![]()
Is al een behoorlijk poosje geleden..
Bij mij duurde het minder dan een dag.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Offtopic: net sport1 bestelt
Hoelang duurt dat activeren ? 1/2/3 dagen ? Hoppelijk voor Zaterdag 4 uur
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef duncannn het volgende:
Ik mag het op een of andere rede niet van m'n pa![]()
eerst je bord leeg etenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef duncannn het volgende:
Ik mag het op een of andere rede niet van m'n pa![]()
Je vraagt er toch om met zo'n postquote:
Zelf geen geldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef duncannn het volgende:
Nee hij moet gewoon niet zoon kinderachtige klere zin typen.![]()
Naaizooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef Juweel het volgende:
[..]
Bij mij duurde het minder dan een dag.
Zei zijn groot en ik ben kleinquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef duncannn het volgende:
Nee hij moet gewoon niet zoon kinderachtige klere zin typen.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zei Zij zijn groot en ik ben klein![]()
Vanavond Liverpool - Arsenal FA CUP![]()
Bepaalde jij op je 15e thuis of er Sport 1 kwam en dergelijk?quote:
6 uur toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zei zijn groot en ik ben klein![]()
Vanavond Liverpool - Arsenal FA CUP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |