Ach ja, het is een mooi gebaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan zo'n schamel bedrag per goal. Nobel hoor. (not)
Wat geef jij?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Noem het maar een schamel bedragquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
als ik naar de tegenstanders kijk kan dat nog best eens in de papieren lopenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan gaat het om 4 oefenpotjes en maar 5K per goal. Als het nou eens het 10-voudige was en ze tegen amateurs zouden ballen....quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:10 schreef Eb het volgende:
Gazprom? Is dat niet die bandietenbende van Poetin die Shell, de Wit-Russen en de Georgiers over de kling jaagt? En dan nou ineens een hart voor kinderen?
Ach hou nou toch op, als een boevenbende als Gazprom dit bedrag geeft slaat het nergens op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef Bananenman het volgende:
Gezeik altijdZe kunnen ook gewoon niks geven hoor.
Je blijft jezelf overtreffen, niets dan hulde daarvoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef defranseslag het volgende:
Jullie Bayern, BVB en Bremenfans zijn gewoon jaloers omdat jullie ook wel weten wie er dit seizoen kampioen wordt!
Schalke04 dus!
BLAU UND WEISS EIN LEBEN LAAAAAAAAAAAAAAANG!!!!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je blijft jezelf overtreffen, niets dan hulde daarvoor.
Laatste jaren veel schandalen, corruptie, dubieuze praktijken. Ik meende dat Duitsland een van de landen was die in de clinch lag met het bedrijf (met waarde van 230 miljard ongeveer) over het leveren van gas.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met Gazprom?
Het zal eens niet, bijna iedereen is jaloers op mijn kwaliteiten.quote:
Inderdaad, clubs als Barcelona en Piacenza spelen oprecht met Unicef, diverse voetbalspelers dragen bij aan goede doelen of zijn zelfs ambassadeur voor goede doelen, dat is nobel, dat is oprecht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Dit is echt te huichelachtig voor woorden. Gazprom weet dat ze in Duitsland een slechte reputatie hebben. De manier waarop zij groot zijn geworden is even fout als de manier waarop Abramovich aan zijn geld is gekomen. De laatste tijd speelde er zich (voor diegenen die op de hoogte zijn) ook nog een smerig spel om olie in Rusland af met Shell.
Door op deze manier in de media te komen, proberen ze alleen maar hun reputatie te verbeteren. Van Barcelona vind ik het meer oprecht wat ze doen voor het goede doel.
Ik bedoelde het meer sarcastisch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laatste jaren veel schandalen, corruptie, dubieuze praktijken. Ik meende dat Duitsland een van de landen was die in de clinch lag met het bedrijf (met waarde van 230 miljard ongeveer) over het leveren van gas.
Nou verleden... Zeg maar heden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ze willen gewoon van hun verleden af![]()
Jij hebt er echt NIETS van begrepen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef defranseslag het volgende:
Ach wat, ze geven geld aan Schalke en die worden kampioen... nogmaals dit is pure jaloezie van fans van Bayern, Bremen, BVB etc.
Er zijn mensen die veel verstand hebben van dit soort problematiek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef defranseslag het volgende:
Ach wat, ze geven geld aan Schalke en die worden kampioen... nogmaals dit is pure jaloezie van fans van Bayern, Bremen, BVB etc.
Graag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef defranseslag het volgende:
We komen aan het einde van dit seizoen hier nog wel even op terug. En ook aan het einde van de komende seizoenen als Schalke steeds kampioen wordt. En het kan me niet schelen waar ze het geld vandaan halen om goeie spelers te kopen en het kan me nog minder schelen hoe de hoofdsponsor aan al dat geld komt. Schalke04 wordt kampioen en dat is het enige wat belangrijk is voor mensen die Schalke een warm hart toedragen. En nu word ik geband zeker?
Wat snap je niet van het feit dat dit topic geen fuck met Schalke te maken heeft.? (Nog welke andere bundesliga clubs/concurrenten van Schalke dan ook)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef defranseslag het volgende:
We komen aan het einde van dit seizoen hier nog wel even op terug. En ook aan het einde van de komende seizoenen als Schalke steeds kampioen wordt. En het kan me niet schelen waar ze het geld vandaan halen om goeie spelers te kopen en het kan me nog minder schelen hoe de hoofdsponsor aan al dat geld komt. Schalke04 wordt kampioen en dat is het enige wat belangrijk is voor mensen die Schalke een warm hart toedragen. En nu word ik geband zeker?
Wat dacht je er van dat Duitsers gewoon op geen enkele manier op sympathie van ons kunnen rekenenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef defranseslag het volgende:
Hamburg dan?
Of BMG?
Of Hertha?
Stuttgart?
Bielefeld?
Aachen?
Kaiserslautern?
Carl Zeiss Jena?
Frankfurt?
|
Forum Opties | |
---|---|