Wat doe ik danquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Dat is een all-star team... maar dan omgekeerd... ik dacht dat je de slechtste spelers van 1 club op moest stellen?
Als je Marcio Santos nou ook eens opstelt? Die heeft misschien nog wel minder gepresteerd dan b.v. Verlaat of Lindenberghquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef tong80 het volgende:
Ajax :
Didulica
Weggelaar, Bögelund, Verlaat, Veldman
Gasselich, Lindenbergh, Yevchenko
Allistair Dick, Gabrich, Sikora
Oeps foutjequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Oh ik wist niet dat Bögelund ook bij ajax had gespeeld
Gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef Beul het volgende:
[..]
Als je Marcio Santos nou ook eens opstelt? Die heeft misschien nog wel minder gepresteerd dan b.v. Verlaat of Lindenbergh![]()
Ken je Gabrich niet dan ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef T1andonly het volgende:
Staat Machlas niet in de spits?
Die scoorde tenminste nog in Nou Camp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef egoTRON het volgende:
Was Gregory Playfair zo slecht? Ik vond die Peter Møller ook niet best...
Je vergeet Jorginhoquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
Wim de Ron
Edwin van Ankeren - Abel Xavier - Eric Addo - Davy Oyen
Tomek Iwan - Igor Demo - Remco van der Schaaf
Claudio - Twan Scheepers - Playfair
Lamptey is voor mij altijd een held met zijn twee goals tegen Ajax. En toen ging ie op de reclameborden staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef jpg97 het volgende:
PSV:
Koch
Bögelund, Skerla, Addo, Demo
Stinga, Marcello, Petrovic, Vd Doelen
Lamptey, Bruggink
Ja, klopt, dat was een redelijke rel. Was toch een begenadigd voetballer, hij liet heel sporadisch zien dat ie wel degelijk erg goed was, maar hij liet het zeer zelden zien. Volgens mij voetbalt ie nu in Amerika.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
Gorter, het enige wat ik nog van die man weet is dat hij zijn vinger in het oog van Van der Doelen plantte.
doe Arsenal danquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
Van Den Bosch zou ik wel 5 gelijkwaardige teams kunnen maken dus doe maar niet
Van Ankeren... Die kreeg vlak voor m'n neus eens de rode kaart bij NAC - PSV. Het was een bekerwedstrijd en hij kreeg de rode kaart in de verlenging. Niet veel later scoorde Van Hooijdonk uit een strafschop de 1-0 en NAC bekerde verder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef rubbereend het volgende:
Jerry de Jong? Dat vond ik toch niet de slechtste. En hoe kan Edwin van Ankeren nou ontbreken, slechtere backs hebben we niet gehad. De Mos zou hem wel ff omturnen
Wat doe je brutaal met Van der Schaaf in dit elftal?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
Wim de Ron
Edwin van Ankeren - Abel Xavier - Eric Addo - Davy Oyen
Tomek Iwan - Igor Demo - Remco van der Schaaf
Claudio - Twan Scheepers - Playfair
Dat doelpunt tegen Dortmundquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je Remco wel eens bij PSV gezien dan?
Dankje, ik wist wel dat ik geniaal ben maar het is altijd fijn om dit door anderen bevestigd te zien worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:Wat Pfaf zegt in het topic over Gazprom.
In welke tijd leef jij? Hij is al enkele jaren actief als zaakwaarnemerquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij voetbalt ie nu in Amerika.
hij heeft in zn eerste 2 seizoenen 35 wedstrijden gespeeld waarvan het eerste seizoen veel in de basis. Kans zat gehad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:41 schreef defranseslag het volgende:
Hij heeft nooit een echt eerlijke kans gekregen (mede door blessures) en in mijn ogen is hij zeker beter dan Johann Vogel.
Mukanya, dat was een held in België! Bleek behoorlijk tegen te vallen inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef Stofje het volgende:
Pff, een opstelling van het slechtste team van NAC maken is niet zo gemakkelijk. Een poging, met de aantekening dat ik gewoon een keeper heb, verdedigers, middenvelders en aanvallers en geen rekening houdt met links en rechts en dat soort dingen.
Schollen
Van der Ree, Mukanya, Schenning, Zwijnenberg
Jalink, Van Galen (bij NAC echt een drama!), Linskens, Gorter
Thompson, Milisic
Slechtste trainer: Wim Rijsbergen (of Cees Lok, of Herbert Neumann, etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |