abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:38:07 #101
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46088946
Mensen met weinig levenervaring zijn kortzichtig en preferen alleen hun eigen mening en staan dus niet open voor andere meningen/reacties..Wat dus resulteert in het editten of verwijderen van reacties zonder dat daar om gevraagd wordt.

Verder neem ik het woord 'zeiken' in de mond omdat dit zelf door de mod werd geroepen want wij moesten maar ophouden met zeiken en zeuren. Maar deze reacties zijn natuurlijk ook al gewist zie ik net. Behalve die van zeuren.. We deden enkel posten naargelang het topic. Toen reacties werden geedit werd er natuurlijk iets van gezegt.

Dus zolang er reacties zonder enige goede reden worden verwijderd of geedit, dus hiermee bedoel ik reacties die blijkbaar niet in jullie overtuiging passen en waar jullie een andere persoonlijke mening over hebben blijf ik er zeker iets van zeggen. Als jullie dat zeiken of zeuren noemen moeten jullie zelf weten..

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46089352
Je bent nog geen 3 jaar ouder dan ik .

Uit onze leeftijd opmaken dat wij geen levenservaring hebben is niet kortzichtig bedoel je?
pi_46089394
Oh en ik heb ab-so-luut geen post van mezelf gewist dus is het onmogelijk dat ik een reactie heb gewist waarin ik zeg dat je zeikt. Het woord 'gezeik' gebruik ik zo'n beetje in elke waarschuwing, misschien dat dat 'm is.
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:20:00 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46089847
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent nog geen 3 jaar ouder dan ik .

Uit onze leeftijd opmaken dat wij geen levenservaring hebben is niet kortzichtig bedoel je?
Kortzichtig is reacties editten of verwijderen die niet aan jullie mening voldoen..

Edit ze er nog op los zou ik zeggen en maak de wereld beter met de veelzijdige visie die jullie hebben..

Als een aantal mensen dit roept dan moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan wie nu werkelijk fout zit..

Hierbij laat ik het dan ook

[ Bericht 1% gewijzigd door denka op 07-02-2007 23:29:12 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46090140
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef denka het volgende:

[..]

Kortzichtig is reacties editten of verwijderen die niet aan jullie mening voldoen..

Edit ze er nog op los zou ik zeggen en maak de wereld beter met de veelzijdige visie die jullie hebben..

Als aantal mensen dit roept dan moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan wie nu werkelijk fout zit..

Hierbij laat ik het dan ook

Mwa, een stuk of 2 mensen roepen het. Net als dat een stuk of 2 mensen roepen dat jij fout zit, dus misschien, heel misschien, ben jij wel degene die fout zit. Als je wil geloven dat ik mijn persoonlijke mening laat meedingen in het modden, doe je dat, maar ik zie niet in waarom ik die moeite zou nemen. De vraag waarom die reacties zijn verwijderd is al tig keer beantwoord dus het houdt hier inderdaad op.
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:05:59 #106
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46101042
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:58:45 #108
88139 JoeyT
pi_46134520
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:56 schreef Linkmiegel het volgende:
nosh spice waarom edit je mn bericht?
tip: wrijf hem over zijn penis, kijken of die hard wordt.. zo ja dan is die gay
Die gozer komt net terug van een ban.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:02:02 #109
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46134611
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

tjezus..en jij belt zeker ook dagelijks met de anonieme kliklijn

Je zit heel FB vol te zeuren met slotje, die zegt dat, hij doet dat, etc..etc.. grow up!!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:03:28 #110
88139 JoeyT
pi_46134659
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:02 schreef denka het volgende:

[..]

tjezus..en jij belt zeker ook dagelijks met de anonieme kliklijn
Ik doe t toch niet anoniem , dus nee. Gewoon het reguliere nummer van de politie...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:06:08 #111
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46134735
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik doe t toch niet anoniem , dus nee. Gewoon het reguliere nummer van de politie...
Nee je doet het niet anoniem maar je gedraag je als een klein kind met je gezeur..
pi_46134992
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

We waren alweer notes aan het verzamelen.
Dank.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef denka het volgende:

[..]

Nee je doet het niet anoniem maar je gedraag je als een klein kind met je gezeur..
Feedback is bedoeld voor zowel vragen/opmerkingen aan de moderators, als voor het melden van getroll of topics die verkloot worden.

JoeyT staat volledig in zijn recht om hier neer te gooien wat hij zoal tegenkomt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46143428
clumsy_clown

De reden ontgaat me waarom plotseling het topic LIEFDE = gesloten werd..ik meende dat er enigzins afgeweken kon worden van de rode draad mits deze rode draad weer opgenomen werd...die kans heb je niet gegeven...ik zit namelijk niet iedere seconde te kijken of er iemand gereageert heeft...verzoek om slot er af te halen..
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
pi_46144065
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:20 schreef Motek het volgende:
clumsy_clown

De reden ontgaat me waarom plotseling het topic LIEFDE = gesloten werd..ik meende dat er enigzins afgeweken kon worden van de rode draad mits deze rode draad weer opgenomen werd...die kans heb je niet gegeven...ik zit namelijk niet iedere seconde te kijken of er iemand gereageert heeft...verzoek om slot er af te halen..
Het lijkt een enorm opsomtopic te worden zonder enige discussiewaarde. Daarnaast is het een topic wat al tig keer voorgekomen is. Maar nogmaals, ik kijk er vanavond even naar, voor nu zit er een slotje op om bagger tegen te gaan.
pi_46144358
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het lijkt een enorm opsomtopic te worden zonder enige discussiewaarde. Daarnaast is het een topic wat al tig keer voorgekomen is. Maar nogmaals, ik kijk er vanavond even naar, voor nu zit er een slotje op om bagger tegen te gaan.
wat valt onder bagger?
grof geschut?
platvloersheid?
schelden?

misschien heb je voorbeelden?
pi_46144689
nav een richting-aanwijzer;

oja...en ik huil niet...maar vraag verduidelijking...liefde is....namelijk nooit in één topic samen te vatten..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:14:25 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46149310
Oeps.
Doe maar weg, foutje
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:49:59 #118
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46389318
Nosh, mijn posts worden verwijderd uit Beste plek om vrouwen af te halen maar waarom worden de volgende posts, die net zo onzinnig zijn niet gedelete..

deze
en deze
en deze
en deze
en deze
pi_46402511
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef Het_Biertje het volgende:
Nosh, mijn posts worden verwijderd uit Beste plek om vrouwen af te halen maar waarom worden de volgende posts, die net zo onzinnig zijn niet gedelete..

deze
en deze
en deze
en deze
en deze
My bad, inderdaad.
De posts die je aanhaalt stonden inderdaad op het punt verwijderd te worden (op het hoeren-advies na, want hey, prima advies! ). Toon van het topic en alle daaropvolgende posts werd echter op zo'n manier gezet met de openingspost, dat ik vannacht de moeite niet waard vond om er een tweede opschoonronde tegen aan te gooien.

Topic is nu op slot, indien het heropend wordt, gaat de bezem er sowieso flink doorheen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46411802
Damesch en Heeren,

Graag een slotje op mijn topic.

Daten na een lange relatie
Verbaal terrorist
pi_46412174
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Damesch en Heeren,

Graag een slotje op mijn topic.

Daten na een lange relatie
Done.

Mocht je hem nog open willen ivm eventuele updates of spijtgevoelens ( ), dan kan je dat hier melden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46412320
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

Done.

Mocht je hem nog open willen ivm eventuele updates of spijtgevoelens ( ), dan kan je dat hier melden.
Nee hoor, misschien na vannacht weer een nieuwe episode. Er zijn nog zat dames die net uit een relatie komen over...

Verbaal terrorist
pi_46441192
Nou zeg, een pester pesten in een topic dat over pesten gaat mag niet eens meer. Weinig gevoel voor humor bij de mods. "haantjesgedrag"

Maar ik zal me verder gedragen hoor.
pi_46441600
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Schaduwtje het volgende:
Nou zeg, een pester pesten in een topic dat over pesten gaat mag niet eens meer. Weinig gevoel voor humor bij de mods. "haantjesgedrag"

Maar ik zal me verder gedragen hoor.
Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester. En bent zelf dan weer een pester, wat zijn gepest legitimeert, want hij pest ook alleen maar de pester. Terwijl jij hetzelfde doet.

Zie je, nergens voor nodig, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
pi_46441715
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester. En bent zelf dan weer een pester, wat zijn gepest legitimeert, want hij pest ook alleen maar de pester. Terwijl jij hetzelfde doet.

Zie je, nergens voor nodig, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
Hehe, ok. Maar als je de reacties goed gelezen had je gezien dat ik heb opgebiecht helemaal geen pester te zijn.

Nou ja, ik zet me er even overheen met een pintje en dan gaat het leven weer door.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:48:05 #126
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46488465
Wel relatie (nog) geen sex

Kan slotje op en voor mijn part verwijderd
er komen toch geen nuttige reacties meer op
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_46491725
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef djayzz het volgende:
Wel relatie (nog) geen sex

Kan slotje op en voor mijn part verwijderd
er komen toch geen nuttige reacties meer op
Weet je het zeker? Eerlijk gezegd zie ik weinig reden om het maar dicht te gooien, omdat jij de reacties niet nuttig acht. Weliswaar kent het een hoog 'ben je nou een échte vent!?'-gehalte, maar indien noodzakelijk is het best mogelijk om dat wat te temperen.

Eventueel kan het topic dicht, en probeer je het overnieuw, met een andere insteek?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:56:13 #128
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46492529
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Eerlijk gezegd zie ik weinig reden om het maar dicht te gooien, omdat jij de reacties niet nuttig acht. Weliswaar kent het een hoog 'ben je nou een échte vent!?'-gehalte, maar indien noodzakelijk is het best mogelijk om dat wat te temperen.

Eventueel kan het topic dicht, en probeer je het overnieuw, met een andere insteek?
Laat anders maar open staan, misschien voor andere nog leuk.
Ik hoef in ieder geval geen andere meer te openen
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:18:07 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46497414
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic gaat nergens naartoe. Probeer 's een concrete, duidelijke vraag in de OP te zetten de volgende keer logitechboy. Deze gaat dicht.
Waarom sluit je zo'n topic eigenlijk, stel dat hij echt schizofreen is dan kan hij al niet op een normale manier zijn gevoelens onder woorden brengen. Of schrijf je alle topics zo weg als onzin?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:19:30 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46497460
Als we het dan toch over onzin hebben, kan dat topic van djayzz wel een fikse veeg gebruiken.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:47:17 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46519400
echoooo
pi_46523012
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef Re het volgende:

[..]

Waarom sluit je zo'n topic eigenlijk, stel dat hij echt schizofreen is dan kan hij al niet op een normale manier zijn gevoelens onder woorden brengen. Of schrijf je alle topics zo weg als onzin?
Ik antwoord wel even voor C_C.

Tuurlijk sluiten we niet ieder topic wat iets onsamenhangender dan gewoonlijk is. Sterker nog, tinoz heeft hier regelmatig in de meest omslachtige bewoordingen zijn ding kunnen doen, en hoewel dat nergens toe leidde ontstonden er vaak wel discussies, met name over het nut van zelfbeschikking over het medicijngebruik. Hier wordt echter één ding gevraagd, en dat is een diagnose, omdat hij het niet eens is met zijn psychiater. Dat terwijl het tegendeel door hemzelf min of meer bewezen wordt.

Natuurlijk hoeft dat an sich geen probleem te vormen en natuurlijk is het een kleine moeite om de grappenmakers weg te schoppen, en welwillenden te laten reageren. Alleen wist nu zelfs de TS niet echt wat hij met dit topic aanmoest, en dan houdt het al snel op. Zoiets.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:18:06 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46523766
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik antwoord wel even voor C_C.

Tuurlijk sluiten we niet ieder topic wat iets onsamenhangender dan gewoonlijk is. Sterker nog, tinoz heeft hier regelmatig in de meest omslachtige bewoordingen zijn ding kunnen doen, en hoewel dat nergens toe leidde ontstonden er vaak wel discussies, met name over het nut van zelfbeschikking over het medicijngebruik. Hier wordt echter één ding gevraagd, en dat is een diagnose, omdat hij het niet eens is met zijn psychiater. Dat terwijl het tegendeel door hemzelf min of meer bewezen wordt.

Natuurlijk hoeft dat an sich geen probleem te vormen en natuurlijk is het een kleine moeite om de grappenmakers weg te schoppen, en welwillenden te laten reageren. Alleen wist nu zelfs de TS niet echt wat hij met dit topic aanmoest, en dan houdt het al snel op. Zoiets.
mwhoh, vooruit, ik had graag nog ff willen zien of het allemaal echt was en dan een simpele veeg van het is onsamenhangend dus slotje is dan wat apart
pi_46526730
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef Re het volgende:

[..]

mwhoh, vooruit, ik had graag nog ff willen zien of het allemaal echt was en dan een simpele veeg van het is onsamenhangend dus slotje is dan wat apart
Ik had geen reden om te geloven dat het niet echt was. Zeg zelf, de TS kwam niet bepaald helder over.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:20:47 #135
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46533333
Mag in het topic: Wel relatie (nog) geen sex

vanaf deze post:
Camplo - woensdag 21 februari 2007 @ 14:10 tot woensdag 21 februari 2007 @ 17:53

de reacties verwijderd worden, slaat eigenlijk helemaal nergens op ofwel?
pi_46533426
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef djayzz het volgende:
Mag in het topic: Wel relatie (nog) geen sex

vanaf deze post:
Camplo - woensdag 21 februari 2007 @ 14:10 tot woensdag 21 februari 2007 @ 17:53

de reacties verwijderd worden, slaat eigenlijk helemaal nergens op ofwel?
Gedaan.

Enkele dingen laten staan, omdat Copycat precies hetzelfde al eerder zei, en het anders zo verdomd lastig leest.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:36:12 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46533714
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:29 schreef Nosh het volgende:

Enkele dingen laten staan, omdat Copycat precies hetzelfde al eerder zei, en het anders zo verdomd lastig leest.
Bemoeizieke trut dat het is .
pi_46534073
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt geen idee .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:50:08 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46534119
quote:
[b]Op woensdag 21 februari 2007 18:48
Je hebt geen idee .
Gelukkig niet nee. Je zou met zo'n mens moeten leven. Dan ben je ook mooi de pineut. Kutkat.
pi_46546851
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met haar heimweeërige houding. En haar tips. En het gore lef om mensen de goede kant op te sturen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:14:58 #142
88139 JoeyT
pi_46550229
Kunnen Camplo en Vlaje opzouten uit dit topic...? http://forum.fok.nl/user/active/88139
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:11:51 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46552806
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik had geen reden om te geloven dat het niet echt was. Zeg zelf, de TS kwam niet bepaald helder over.
?... dus je moet helder zijn om een topic te openen, zelfs als je bijvoorbeeld in een psychose terecht raakt?... Ok weten we dat ook weer
pi_46553929
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:11 schreef Re het volgende:

[..]

?... dus je moet helder zijn om een topic te openen, zelfs als je bijvoorbeeld in een psychose terecht raakt?... Ok weten we dat ook weer
Ik heb het idee dat je denkt dat we niet precies weten hoe schizofrenie of een psychose in elkaar steekt. Zo ja, zit je flink verkeerd, maar dat terzijde.

Wij zijn geen psychiaters. Wij kunnen mensen er niet van overtuigen dat de behandelaar het fout of goed heeft. Je zegt zelf al
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:31 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het niet aan de mensen is hier op het forum maar aan de mensen in de opvang, en zeker niet je oude bekenden van straat
Daarnaast, schizofreen of niet, het topic moét enige vorm van rode lijn, discussiewaarde, iéts hebben waar users wat mee kunnen. Helaas ontbrak dat in dit geval. En nogmaals, nee, je hoeft niet compleet helder te zijn om een topic te openen, check inderdaad de topics van tinoz maar 's, maar er moet wel iéts zijn waar we mee aan de slag kunnen.
pi_46554112
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:14 schreef JoeyT het volgende:
Kunnen Camplo en Vlaje opzouten uit dit topic...? http://forum.fok.nl/user/active/88139
Je linkt naar je AT.
pi_46554194
Al gevonden Joey.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:05:51 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46554356
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je denkt dat we niet precies weten hoe schizofrenie of een psychose in elkaar steekt. Zo ja, zit je flink verkeerd, maar dat terzijde.
je bijzin over terzijde is een leuke toevoeging, en inderdaad ben ik van mening dat er een bepaalde mate van expertise nodig is om verantwoordelijk te zijn voor moderatie, misschien iets meer een algemene opmerking
quote:
Wij zijn geen psychiaters. Wij kunnen mensen er niet van overtuigen dat de behandelaar het fout of goed heeft. Je zegt zelf al
Dat zei ik ja, maar ik gooide het topic niet op slot met een simpele mededeling
quote:
Daarnaast, schizofreen of niet, het topic moét enige vorm van rode lijn, discussiewaarde, iéts hebben waar users wat mee kunnen. Helaas ontbrak dat in dit geval. En nogmaals, nee, je hoeft niet compleet helder te zijn om een topic te openen, check inderdaad de topics van tinoz maar 's, maar er moet wel iéts zijn waar we mee aan de slag kunnen.
Ja dat is je mod beleid dan, dat mag van mij hoor, of het verstandig is, is een tweede maar dat zal je zelf wel naar goed geweten hebben overwogen
pi_46554452
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Re het volgende:

[..]

je bijzin over terzijde is een leuke toevoeging, en inderdaad ben ik van mening dat er een bepaalde mate van expertise nodig is om verantwoordelijk te zijn voor moderatie, misschien iets meer een algemene opmerking
Dat komt dan mooi uit, gezien mijn mate van expertise in schizofrenie.
quote:
Dat zei ik ja, maar ik gooide het topic niet op slot met een simpele mededeling
Goed, misschien had het slotje wat duidelijker gemogen, maar dat is dan ook alles.
quote:
Ja dat is je mod beleid dan, dat mag van mij hoor, of het verstandig is, is een tweede maar dat zal je zelf wel naar goed geweten hebben overwogen
Waarom zou het niet verstandig zijn?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:19:03 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46554733
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat komt dan mooi uit, gezien mijn mate van expertise in schizofrenie.
aan de ene kant zou ik natuurlijk daar graag meer over horen op wat voor nivo je expert bent, aan de andere kant zal het ook best wel zo zijn
[..]
quote:
Goed, misschien had het slotje wat duidelijker gemogen, maar dat is dan ook alles.
quote:
Waarom zou het niet verstandig zijn?
Dat je alle topics staaft naar "het topic moét enige vorm van rode lijn, discussiewaarde, iéts hebben waar users wat mee kunnen"
pi_46556605
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:14 schreef JoeyT het volgende:
En toch hebben wij nuttige tips gegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')