Nou ja, ik reken me op zich niet rijk. Nou moet ik zeggen dat een 'relatie' voor mij niet veel verschilt van wat wij doen. Ik zie haar nu eens per week en we spreken elkaar gemiddeld om de dag, in een 'relatie' is dat eigenlijk niet veel anders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef knep het volgende:
Geef haar de ruimte en zorg dat je zelf niet hartstikke verliefd wordt, dan zit er een kans in.
Reken je vooral niet te rijk.
Ja ik heb die fouten wel gemaakt
Hehe, is best lastig jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het lastige natuurlijk is enerzijds ruimte geven, maar ook weer niet teveel (waardoor je aan een lijntje zou komen)....![]()
Been there done that, zag haar zelfs gemiddeld 3 keer per week. En ja er was ook actie en we zijn zelfs weekendjes weg geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nou ja, ik reken me op zich niet rijk. Nou moet ik zeggen dat een 'relatie' voor mij niet veel verschilt van wat wij doen. Ik zie haar nu eens per week en we spreken elkaar gemiddeld om de dag, in een 'relatie' is dat eigenlijk niet veel anders.
Het lastige natuurlijk is enerzijds ruimte geven, maar ook weer niet teveel (waardoor je aan een lijntje zou komen)....![]()
@ Barbaaf: Met die actie zit het wel goed hoor.Ik ben sowieso geen type voor de friends-zone.
![]()
Wat hoorde je nog meer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef knep het volgende:
Dat is precies wat ik bedoel, dat kreeg ik ook te horen.
Lijkt wel een kopie.
Hmm dat tijd nodig hebben en elkaar teveel zien herken ik niet, integendeel! Zij wil juist snel weer afspreken en houdt dat helemaal niet vaag of af. Ach ik ga er zelf gewoon ook niet te diep in, ik heb zelf een beetje smetvrees voor de stront van het exen-verleden moet ik zeggen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef knep het volgende:
Dat ze tijd nodig had, dat we elkaar niet te vaak moesten zien.
Uiteindelijk liep het dus spaak omdat ik toch meer wilde en zij dit ook wel wilde maar niet kon.
Ben er nu overheen na haar 5 maanden niet gezien te hebben (wel mail).
Maar goed zo hoeft het bij jou niet te lopen, verwacht niet teveel en geef haar ruimte.
Misschien is zij het welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef gathering_storm het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar nee...quote:
Ik zat daar zelf ook aan te denken, maar in het geval van veel van dit soort ongein kap ik er al eerder mee. Thanx.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef EggsTC het volgende:
Maar OT.
Ik zou voor jezelf een deadline stellen, deze niet tegen haar zeggen (dan krijg je het krampachtige "moeten", dit werkt averechts), niet eens aangeven dat je een deadline hebt. Houd deze voor jezelf en als het tegen die tijd niet verbeterd is, weet je wat je te doen staat.
Ach misschien wil ze eerst uitvogelen of hij vriend-vriend of vriend moet wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:56 schreef Red_85 het volgende:
mijn ervaring is dat als een dame zegt 'nog niet te weten of ze toe zijn aan een relatie' dat het ook nee wordt. ik snap dat meestal niet echt. je kan toch wel bij je zelf nagaan of je wel toe bent aan iemand om je heen![]()
volgens mij is zo'n uitspraak meer van 'ik moet eerst weten of je wel leuk genoeg bent' zeg dat dan gewoon, dan is het duidelijk. daarom date je toch? of ben ik nou gek? of ben ik een vogel?
Nou, ze is nu nog niet toe aan een vriend (als in een vriend uit dr vorige relatie). Ze wil vooral met niemand zijn. Dat maakt ook eigenlijk weinig uit, ik hoef ook geen relatie voorlopig. Ik vind het prima zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:56 schreef Red_85 het volgende:
mijn ervaring is dat als een dame zegt 'nog niet te weten of ze toe zijn aan een relatie' dat het ook nee wordt. ik snap dat meestal niet echt. je kan toch wel bij je zelf nagaan of je wel toe bent aan iemand om je heen![]()
volgens mij is zo'n uitspraak meer van 'ik moet eerst weten of je wel leuk genoeg bent' zeg dat dan gewoon, dan is het duidelijk. daarom date je toch? of ben ik nou gek? of ben ik een vogel?
Ik ben bepaald niet het broertjes-type en het lijkt me sterk dat ze, na alle actie, dat er opeens in gaat zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:01 schreef knep het volgende:
[..]
Ach misschien wil ze eerst uitvogelen of hij vriend-vriend of vriend moet worden.
Vind je dat echt? Of vind je dat omdat het balletje nu bij haar ligt en jij hoop hebt?quote:Dat maakt ook eigenlijk weinig uit, ik hoef ook geen relatie voorlopig. Ik vind het prima zo
Hmm hoe ik erinsta? Op het moment vind ik het meer dan prima zoals het nu gaat, gewoon eens per week/2 weken zien en leuke dingen doen. Ik vind het niet prima omdat zij het prima vindt, ik vind het goed omdat IK dat vind.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Of vind je dat omdat het balletje nu bij haar ligt en jij hoop hebt?
Ik krijg nogal dubbele signalen van je. Je zegt meer te willen maar dat zij niet zeker is hierover. En dus vind jij het ook wel prima zo...
Mijn gok is dat je het zo ook prima vind als er op de langere termijn iets leuks uitrolt. Krijg je de deksel op je neus dan voel je je alsnog kut...
Een hele menselijke gedachtegang hoor, maar pas op dat jejezelf niet wegcijfert
Tot ze iemand tegenkomt voor wie ze als een blok valt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben bepaald niet het broertjes-type en het lijkt me sterk dat ze, na alle actie, dat er opeens in gaat zien.![]()
![]()
Iemand zoals ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef knep het volgende:
[..]
Tot ze iemand tegenkomt voor wie ze als een blok valt.
Een vrouw die weet waar ze aan toe is, de hemel helpe ons.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nou, ze is nu nog niet toe aan een vriend (als in een vriend uit dr vorige relatie). Ze wil vooral met niemand zijn. Dat maakt ook eigenlijk weinig uit, ik hoef ook geen relatie voorlopig. Ik vind het prima zo
Goed punt, van die actie. Anders is het risico wel aanwezig dat je je zó begripvol opstelt dat je vanzelf het broertje wordt.quote:Ik ben bepaald niet het broertjes-type en het lijkt me sterk dat ze, na alle actie, dat er opeens in gaat zien.![]()
![]()
Hehquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar nee...
Doch suggesties van haar zijde blijven welkom.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:27 schreef Barbaaf het volgende:
Wel toch nog genueckt?![]()
Trouwens, een linkje om je eraan te herinneren wat je allemaal hebt misgelopen: Klassieke vrouwenzaken.
Oe. Dan houdt het inderdaad op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Kleine update:
Mevrouw begon weer te piepen of het nu wel verstandig was weer af te spreken en dat ze twijfelde. Ik heb er daarmee een eind aan gebreien, de afgelopen dagen nam mijn gevoel toch al exponentieel af. Helaasch...
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |