Hoi,
Hier maar weer een poging mijn succes met vrouwen te vergroten. Beschouw dit topic alstublieft niet als "voor de lol". Mijn doel is er achter komen wat de beste plek/plaats is om vrouwen te ontmoeten voor een relatie of sexdate.
De bedoeling is dat mannelijke mede-Fokkers hun ervaringen plaatsen over hoe zij een vrouw hebben ontmoet en daarmee nu of in het verleden een sexdate of zelfs relatie hebben. Graag alleen reacties van mannelijke Fokkers die real-life ervaring hebben. Misschien kan ik dan een wiskundig model opstellen waarmee mijn eigen kansen met vrouwen vergroot kan worden.
Ik heb hier een lijst gemaakt van plaatsen waar je zeer waarschijnlijk een vrouw kan ontmoeten voor een sexdate:
- Sportclub. Veel vrouwen die goed in vorm zijn en dus vaak onder de categorie "neukbaar" vallen. Helaas gaat dat niet altijd op.
- Supermarkt. Vrouwen die meestal zelfstandig wonen, tenzij ze samen met hun vriendje boodschappen doen. Nadeel is vaak dat ze vaak laaggeschoold zijn en dus al werken, gezien hun leeftijd.
- School. De niet-technische scholen hebben de meest lekkere wijven die je kan choppen. Geen gebrek. Ook meestal redelijk goed opgeleid en intelligent.
- Kroeg. Vaak vrouwen aanwezig die in zo'n vrouwengroepje zitten. Probleem: ze drinken meestal thee (op zaterdagavond NOTABENE!
![]()
. Intelligentie varieert echter. Uiterlijk en stijl in veruit meeste gevallen boven het gemiddelde. Aangezien meeste vrouwen alleen met medevrouwen chillen is de kans groot om daar te scoren.
- Discotheek. Lekkere vrouwen, maar helaas ook vrouwelijke varianten van Quasimodo aanwezig. Conversaties voeren helaas niet mogelijk, zelfs niet in de plee vanwege WC-portiers.
- Midden op straat. Alle bitches mogelijk. Ik krijg vaak blikken van vrouwelijke aanhangers naar mij toegeworpen. Ik ben immers ook niet onaantrekkelijk, alleen uber-verlegen.
- Bijbaantje. Nee dank je, alleen GroenLinksers, SP'ers, en WOuter Bossers die bij de TNT werken.
- Digital Highway of Data (ofwel het Internet). Paiq is KUT, zie mijn postgeschiedenis (Knuz ook). Diverse advertenties op Marktplaats en Speurders.nl geplaatst. Heeft ook geen effect gehad.
- Feestjes (verjaardag, studentenborrels). Leuke gelegenheid om nieuw vrouwelijk schoon te ontmoeten. Studentenborrels ga ik zekers volgend jaar doen als ik de op TU Delft zit.
- Bibliotheek. Intelligent en verrassende knappe vrouwen daar.
Conclusie: voor mij is de kroeg en bibliotheek de beste plek om misschien een vrouw te daten. Wat ik nu graag zou willen weten is waar de mannelijke mede-Fokkers hun date hebben "gescoord"?. Ik heb namelijk statistische gegevens nodig om een model op te kunnen stellen. Aan hypotheses heb ik dus niets.
Ik ga nu slapen. Morgen lees ik wel de vele reacties van jullie.
Welterusten en dank u voor het lezen van dit topic.
Mvg,
TheHamsterSlayer