Nee hoor.. Er zijn zat redenen waarom iemand zo lang wacht..quote:
Als jij denkt dat hij hier beter past laten we hem staan..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef djayzz het volgende:
Dit is toch SEX of niet dan
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Je bent een vent van 21, hebt ruim twee jaar een relatie en geen behoefte aan sex...
Klinkt niet echt gezond![]()
En hoe oud is 'zei'?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Da's wel netjesquote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Heel netjes van jequote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef djayzz het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin is 18
Ik zal proberen volgende keren mijn reacties te bundelen
En bedankt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Enchanter het volgende:
Misscien is zij vroeger wel misbruikt en is ze bang voor seks![]()
Maar als ik jou was zou ik gewoon zolang naar de hoeren gaan![]()
Dat komt omdat die arme jongen nog niet weet wat hij mist.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Heel netjes van je![]()
Denk niet dat er veel mannen zijn die zo'n tijd willen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |