Nee hoor.. Er zijn zat redenen waarom iemand zo lang wacht..quote:
Als jij denkt dat hij hier beter past laten we hem staan..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef djayzz het volgende:
Dit is toch SEX of niet dan
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Je bent een vent van 21, hebt ruim twee jaar een relatie en geen behoefte aan sex...
Klinkt niet echt gezond![]()
En hoe oud is 'zei'?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Da's wel netjesquote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Heel netjes van jequote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef djayzz het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin is 18
Ik zal proberen volgende keren mijn reacties te bundelen
En bedankt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Enchanter het volgende:
Misscien is zij vroeger wel misbruikt en is ze bang voor seks![]()
Maar als ik jou was zou ik gewoon zolang naar de hoeren gaan![]()
Dat komt omdat die arme jongen nog niet weet wat hij mist.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Heel netjes van je![]()
Denk niet dat er veel mannen zijn die zo'n tijd willen wachten.
Ik zou best sex willen, maar wil het haar niet opdringen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Frutsel het volgende:
Respect in elk geval dat je zo lang wilt/kunt wachten.
Opdringen lijkt me ook afstotend werken...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar wil het haar niet opdringen.
ZEI was idd een typfout.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, for fuck sakes, kap es met die ZEI ZIJ DAT ZEI ZIJ DAT ZEI heel verwarrend en fout was
Ondertussen nueckt ze buiten de deur met tig anderen..
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Opdringen lijkt me ook afstotend werken...
Kan zijn dat ze die gevoelens/verlangens niet heeft... al doet ze dus wel handwerk enzo... (bij jou neem ik aan)
Doet ze het met zichzelf ?Mag jij het bij haar? Misschien schaamt ze zich...
Tja..de ene heeft die behoeftes vroeg, de ander laat... de één is vroeg nieuwsgierig, de ander laat. Tegenwoordig kan je d'r bijna niet meer omheen en gebeurd het al vroeg om je heen. Als er geen geloofsmotief is, tja.. dan blijft het wachten...Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat geduld op een gegeven moment op raakt
![]()
Succes![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.
Zelf vingeren doet ze niet.
Nee, maar heb wel het gevoel dat het voor de zomer er wel van komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze nog twee jaar wil wachten, doe jij dat dan?
jawel, maar had in sexualiteit forum al posts gezien van jongens die nooit masturbeerden, dat lijkt me dan ook weer niksquote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn.
Masturbeer je dan zelf wel eens
En dan? Als ze 18 is heeft ze er opeens wel allemaal zin in?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel het gevoel dat het voor de zomer er wel van komt.
(ze wordt namelijk dan 18, ja schreef wel dat ze 18 was, maar dat was typfoutje:P)
Weet niet, is misschien een psychologische grens.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan? Als ze 18 is heeft ze er opeens wel allemaal zin in?
Handwerk lijkt me anders een prima tussenweg...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.
Zelf vingeren doet ze niet.
Aha!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, is misschien een psychologische grens.
ze woont trouwens wel 140 km van me vandaan, en we zijn allebei nog student.
zie haar dus 1 keer per week, soms 1 keer in de 2 weken
zie een paar posts hierbovenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
heb je wel seks met je zelf of ook dar geen behoefte aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |