Nee hoor.. Er zijn zat redenen waarom iemand zo lang wacht..quote:
Als jij denkt dat hij hier beter past laten we hem staan..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef djayzz het volgende:
Dit is toch SEX of niet dan
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Je bent een vent van 21, hebt ruim twee jaar een relatie en geen behoefte aan sex...
Klinkt niet echt gezond![]()
En hoe oud is 'zei'?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Da's wel netjesquote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Heel netjes van jequote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef djayzz het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin is 18
Ik zal proberen volgende keren mijn reacties te bundelen
En bedankt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Enchanter het volgende:
Misscien is zij vroeger wel misbruikt en is ze bang voor seks![]()
Maar als ik jou was zou ik gewoon zolang naar de hoeren gaan![]()
Dat komt omdat die arme jongen nog niet weet wat hij mist.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Heel netjes van je![]()
Denk niet dat er veel mannen zijn die zo'n tijd willen wachten.
Ik zou best sex willen, maar wil het haar niet opdringen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Frutsel het volgende:
Respect in elk geval dat je zo lang wilt/kunt wachten.
Opdringen lijkt me ook afstotend werken...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar wil het haar niet opdringen.
ZEI was idd een typfout.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, for fuck sakes, kap es met die ZEI ZIJ DAT ZEI ZIJ DAT ZEI heel verwarrend en fout was
Ondertussen nueckt ze buiten de deur met tig anderen..
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Opdringen lijkt me ook afstotend werken...
Kan zijn dat ze die gevoelens/verlangens niet heeft... al doet ze dus wel handwerk enzo... (bij jou neem ik aan)
Doet ze het met zichzelf ?Mag jij het bij haar? Misschien schaamt ze zich...
Tja..de ene heeft die behoeftes vroeg, de ander laat... de één is vroeg nieuwsgierig, de ander laat. Tegenwoordig kan je d'r bijna niet meer omheen en gebeurd het al vroeg om je heen. Als er geen geloofsmotief is, tja.. dan blijft het wachten...Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat geduld op een gegeven moment op raakt
![]()
Succes![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.
Zelf vingeren doet ze niet.
Nee, maar heb wel het gevoel dat het voor de zomer er wel van komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze nog twee jaar wil wachten, doe jij dat dan?
jawel, maar had in sexualiteit forum al posts gezien van jongens die nooit masturbeerden, dat lijkt me dan ook weer niksquote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn.
Masturbeer je dan zelf wel eens
En dan? Als ze 18 is heeft ze er opeens wel allemaal zin in?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel het gevoel dat het voor de zomer er wel van komt.
(ze wordt namelijk dan 18, ja schreef wel dat ze 18 was, maar dat was typfoutje:P)
Weet niet, is misschien een psychologische grens.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan? Als ze 18 is heeft ze er opeens wel allemaal zin in?
Handwerk lijkt me anders een prima tussenweg...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.
Zelf vingeren doet ze niet.
Aha!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, is misschien een psychologische grens.
ze woont trouwens wel 140 km van me vandaan, en we zijn allebei nog student.
zie haar dus 1 keer per week, soms 1 keer in de 2 weken
zie een paar posts hierbovenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
heb je wel seks met je zelf of ook dar geen behoefte aan?
ze is nogal kinderlijk, misschien ligt het daaraan. ze is niet religieus en van haar ouders mag ik ook al lang op haar kamer slapen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Lkw het volgende:
Klinkt allemaal nogal vaag.
Wees eens duidelijker over waarom ze afhoudt?
Ok nu ben ik ook overtuigdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
Als we droogneuken is ze wel bang dat ze zwanger wordt. dat houdt haar ook tegen denk ik.
Gewoon na het zingen de kerk uit, veilig genoeg!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als we droogneuken is ze wel bang dat ze zwanger wordt. dat houdt haar ook tegen denk ik.
Apart. Vooral dat ze zelf niet masturbeert (als dat inderdaad klopt). Zolang ze dat niet doet, kun jij het wel schudden, denk ik. Masturberen heeft namelijk ook nogal te maken met jezelf leren kennen, vertrouwd raken met jezelf, wat prettig is, wat niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze is nogal kinderlijk, misschien ligt het daaraan. ze is niet religieus en van haar ouders mag ik ook al lang op haar kamer slapen.
ze vindt het heel fijn als ik aan haar zit, alleen denk ik dat ze zich schaamt voor haar schaamstreek, ben nog niet verder dan de onderbroek geweest namelijk.
Heb haar al verteld dat er goede voorbehoedsmiddelen zijn (zoals een implantaat wat hormonen uitscheid) maar daar wilde ze nog niet mee beginnen.
Dan was er dus toch iets mis mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zei/zij gehad, maar toch is m'n post weg.
Jeetje, zit haar seksuele voorlichting wel goed? Zoek 's wat rond op internet naar sites die skes en voorbehoedsmiddelen uitleggen. Ik zou ook de boot afhouden als je meteen over spiraaltjes ed begintquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze is nogal kinderlijk, misschien ligt het daaraan. ze is niet religieus en van haar ouders mag ik ook al lang op haar kamer slapen.
ze vindt het heel fijn als ik aan haar zit, alleen denk ik dat ze zich schaamt voor haar schaamstreek, ben nog niet verder dan de onderbroek geweest namelijk.
Heb haar al verteld dat er goede voorbehoedsmiddelen zijn (zoals een implantaat wat hormonen uitscheid) maar daar wilde ze nog niet mee beginnen.
Over anticonceptie hebben we het al gehad, ze wilde geen condoom. Ze kwam zelf ook met die anticonceptie.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Apart. Vooral dat ze zelf niet masturbeert (als dat inderdaad klopt). Zolang ze dat niet doet, kun jij het wel schudden, denk ik. Masturberen heeft namelijk ook nogal te maken met jezelf leren kennen, vertrouwd raken met jezelf, wat prettig is, wat niet.
Ik zou trouwens niet over implantaten die hormonen afscheiden beginnen, daar voelt ze zich vast niet relaxter door vermoed ik. Condoom is beter te bevatten en klinkt al minder afschrikwekkend.
Ze heeft echt de biologielessen niet gevolgd of wel?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan je door voorvocht ook zwanger raken ofniet?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze heeft echt de biologielessen niet gevolgd of wel?
Maar goed, je kunt ook altijd nog samen masturberen, pijpen, beffen en noem maar op. Je hoeft er niet direct vol in natuurlijk. Daar zou je mee kunnen beginnen, maar als ze dat al niet wil, hm.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Over anticonceptie hebben we het al gehad, ze wilde geen condoom. Ze kwam zelf ook met die anticonceptie.
De pil is ze bang dat ze die vergeet...
Hmm, als het tegen die tijd nog niet zo ver is (zomer) dan is dat wel een goede inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r voor haar verjaardag een vibrator geven of zo, misschien gaat ze daarmee wel wat experimenteren en komt ze er zo achter dat sex niet per definitie eng is of nageslacht veroorzaakt.
Je hoeft niet te wachten tot ze jarig is natuurlijk, morgen zijn de winkels ook openquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, als het tegen die tijd nog niet zo ver is (zomer) dan is dat wel een goede inderdaad
Iddquote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten tot ze jarig is natuurlijk, morgen zijn de winkels ook open
Ziet ze het zelf als probleem eigenlijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iddmaar dat durf ik dan weer niet. ze ziet me al aankomen.
en ik ook
![]()
Denk dat ik het van het weekend nog eens met haar ga spelen, misschien kom ik langzamerhand wat verder.
ze kan er niet makkelijk over praten idd.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ziet ze het zelf als probleem eigenlijk?
Doet ze er verlegen over of gedecideerd?
Juist daarom ben ik er voorzichtig mee, maarja, loop nu inmiddels enkele maanden met de gedachten rond dat ik graag wil...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Lkw het volgende:
Doe in ieder geval niet iedere keer dat je haar ziet een poging, dan krijgt het iets beladends. Sex moet wel leuk zijn, en luchtig en vrij. Alles wat moet is namelijk vervelend.
Hmm jah,quote:Op maandag 19 februari 2007 23:45 schreef Lkw het volgende:
Tja man, ik weet het ook niet. Ik zou toch eens proberen om samen te masturberen, dat is voor haar hopelijk nog wel redelijk veilig. Dan is dat slipje tenminste eindelijk een keer uit en hoeft ze toch niet direct aan den penetratie. Misschien een eerste stap.
Je hoeft niet persé tegen het plafond aan te spuiten toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm jah,
maar dan nog een vraag. ik masturbeer altijd op het toilet, als je het in bed doet geeft het toch zo'n rotzooi?
En een condoom eromheen vind ik niet fijn
thnx, hoop dat ik morgen nog wat reacties krijg over hoe ik dit het beste aan kan pakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé tegen het plafond aan te spuiten toch?
Als je ergens een doekje of desnoods een pleerol paraat houdt, kan het hartstikke geciviliseerd en netjes.
En anders gooi je naderhand de boel gewoon in de was, wat maakt het uit
vind jij een condoom niet fijn of zij? want ik zag je eerder zeggen dat zij niet aan de condoom wil, maar als ik dit lees heb jij het liever ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm jah,
maar dan nog een vraag. ik masturbeer altijd op het toilet, als je het in bed doet geeft het toch zo'n rotzooi?
En een condoom eromheen vind ik niet fijn
Waarom niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef djayzz het volgende:
Over anticonceptie hebben we het al gehad, ze wilde geen condoom.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Hm, ik kan me echt niet voorstellen dat dit waar is... =/
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver rijkt mijn verbeelding niet.
Ik zou toch denken dat als je op die leeftijd na zo'n relatie geen zin in seks hebt en je nog schaamt bij je partner, dat ze dan ofwel een enorm trauma moet hebben ergens van, of dat ze gewoon geen zin heeft in hem in het bijzonder. Maar goed, eigenlijk geloof ik er geen moer van.
Gelukkig zijn er buiten jouw verbeelding ook mensen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver reikt mijn verbeelding niet.
Ik zou toch denken dat als je op die leeftijd na zo'n relatie geen zin in seks hebt en je nog schaamt bij je partner, dat ze dan ofwel een enorm trauma moet hebben ergens van, of dat ze gewoon geen zin heeft in hem in het bijzonder. Maar goed, eigenlijk geloof ik er geen moer van.
Nou, ik zou het ook niet zo snel proberen eigenlijk. Droogneuken, rukken, vingeren op dezelfde avond terwijl ik totaal geen anticonceptie gebruik, neh. Het risico is megaklein, maar ik neem het gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef knep het volgende:
[..]
Ik was al afgehaakt bij het droogneuken en het misschien zwanger worden
Dat begrijp ik, het gaat ook niet per se om dit ene specifieke punt maar om de gehele context waarin het geplaatst wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef releaze het volgende:
[..]
Nou, ik zou het ook niet zo snel proberen eigenlijk. Droogneuken, rukken, vingeren op dezelfde avond terwijl ik totaal geen anticonceptie gebruik, neh. Het risico is megaklein, maar ik neem het gewoon niet.
(heb ook ooit na een onvrijwillige pijpbeurt mezelf laten testen op aids, de kans is ontzettend klein, maar dat ga ik gewoon niet wagen, dat wil ik gewoon zeker weten)
mja ik het hoor het wel vaker, niets is te dol. Kijk, sommige mensen zijn into hele heftige BDSM, vinden we allemaal niet vreemd meer, maar als je ernstig terughoudend ben kunnen we het alleen maar voorstellen bij een hardcore eo-jongerendagbezoeker. Ik vind het niet zo vreemde contextquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:42 schreef knep het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, het gaat ook niet per se om dit ene specifieke punt maar om de gehele context waarin het geplaatst wordt.
Ik ben beide niet, maar begin gewoon veeeeeeeel later met sex dan de rest van Fok! ongeveer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:47 schreef releaze het volgende:
[..]
mja ik het hoor het wel vaker, niets is te dol. Kijk, sommige mensen zijn into hele heftige BDSM, vinden we allemaal niet vreemd meer, maar als je ernstig terughoudend ben kunnen we het alleen maar voorstellen bij een hardcore eo-jongerendagbezoeker. Ik vind het niet zo vreemde context
Ik moet toegeven dat ik hier ook afhaak als het gaat om de geloofwaardigheid van TS...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver reikt mijn verbeelding niet.
Ja, idd,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef Camplo het volgende:
Zit ze ooit op jou als jullie aant zoenen zijn?
En krijg jij dan geen enorme dikke boner?
Of wordt zij niet geil?
Damn
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef djayzz het volgende:
Ik heb al twee en een half jaar een relatie en we hebben nog geen sex.
hebben we nog niet echt behoefte aan. Zijn er meer mensen die een lange relatie hebben zonder sex, want in deze tijd hoor ik daar weinig over.
Zij is 17 en ik ben 21. ze woont 140 km van me vandaan dus zie ik haar maar een keer in de 1 á 2 weken
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zul je na 2,5 jaar ook niet meer krijgen
Dit hele topic is een hoop bullshit, ten eerste heb je geen probleem je vindt het allemaal best zo, je vraagt je af of er meer frigide figuren op Fok zitten, nee dus, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.
luister.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.
Wil je tips?? Zeg dan tegen haar dat je wilt neuken!! Dat is mijn tip! Niet haar gaan verdedigen, gewoon zeggen, ik wil seks, ik wil het nu en anders tief je maar n end op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef djayzz het volgende:
Idd, tis niet allemaal even duidelijk, sorry
gevoelens zijn ook moeilijk te omschrijven
probeerde wat meningen en tips van mede Fok!kers te krijgen. heb ik gehad.
Slotje
Thnx, hier heb ik tenminste iets aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Étoile het volgende:
Als het idd echt zo is, dan is het idd een best bijzondere situatie tegenwoordig. Je zegt dat ze wel opgewonden wordt, maar nog niets wil doen. Is dat omdat ze niet wil of niet durft? Hebben jullie daar wel eens een echt open gesprek over gehad?
Het lijkt me sowieso goed als ze (en jij misschien ook|) zich wat meer verdiept over dingen als zwanger raken e.d., bijv. een site als sexwoordenboek.nl legt dingen vrij duidelijk uit.
Het feit dat ze zich wel wil laten vingeren, maar jou niet wil aftrekken oid vind ik ook niet helemaal zuiver, wel de lusten, maar niet de lasten. Misschien is dat samen masturberen wel een goed idee of elkaar helemaal masseren/aanraken (ook daar) om meer lichamelijk vertrouwd te raken.
Voel je iig niet schuldig of raar als je het eens ter sprake brengt, het is eigenlijk alleen maar heel gezond en normaal dat je er wel behoefte aan hebt
Misschien kunnen jullie proberen het samen te zien als een leuke spannende ontdekkingsreis. Je bent met iemand waar je nu al jaren vertrouwd mee bent, dat is juist wel fijn. Ga anders eens samen een middagje die site doorspitten, lachen om 'gekke' dingen, maar zo wel een hoop leren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, hier heb ik tenminste iets aan
Vinger jij een hele goede vriendin dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:44 schreef het.ismij het volgende:
oke,..heel apart..
Zijn jullie niet gewoon goede vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |