Vind ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Een mooi vers topic... nou dat moet vast uitnodigen tot bevallen!
Er is ook iemand bevallen in het vorige topicquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Vind ik ook
maar dat zei ik ook in het vorige topic
Ik zit ongeveer de 2.5 liter per dagquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nikky drink je wel genoeg water? Mijn vk zegt dat dit juist helpt om vocht af te voeren. Tja, je moet er wel weer veel van piesen en dus lopen. Ik ben nu begonnen met meer water drinken en mijn enkels lijken minder dik en ik heb minder pijn in mijn voeten en handen. Wél zorg ik ervoor dat ik de laatste twee uur voor het slapen ga niet/nauwelijks meer drink anders moet ik er 's nachts zoveel uit. Het lijkt wel te helpen.
Vivi ik sluit me aan bij de anderen hier hoor. Niet meer werken en niet zwichten voor zielige praatjes![]()
Hups, op de bank liggen en mooi wezen jij![]()
Ej, het varken was toch ook een mannetje of nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef bixister het volgende:
bief! dat wordt wel tijd dan hoor! hoewel, het eerste jaar kan babe nog wel dienst doen. maar daarna staat 't toch een beetje nietzojongensachtig vind je ook niet?
We wisselen continu, maar ja..we moeten ook voor een 2 ling de namen bedenken. Vooral de meisjesnamen vinden we lastig. Misschien kan je de meisjesnaam even mailen naar mij, dan krijg jij een jongensnaam ???quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef erikh het volgende:
Zie nu pas in het vorige topic dat pinkelmeisje bevallen is, van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
Wij hebben a.s. woensdag de 2e echo, kunnen we weten wat het wordt. Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet op de echo.
By the way, zijn er meer mensen hier die al regelmatig van naam gewisseld zijn tijdesn de zwangerschap? Wij hadden eerst 2 namen bedacht (1 voor jongen, 1 voor meisje) maar die zijn het allang niet meer en een naam voor een jongen vinden vinden we een stuk lastiger dan een naam voor een meisje.
Wij waren er meteen uit! De naam die ik al sinds ik klein was leuk vond voor een jongetje bleek ook een van de favo namen van mijn vriend, sterker nog, hij had hem als 1e keus voor zijn zoontje uit een eerder huwelijk, alleen zijn ex heeft toen voor wat anders gekozen. Dus we zaten elkaar daarna wat schaapachtig aan te kijken zo van "was dit het?". Er komt nog wel een 2e naam bij ivm vernoemen, dat wordt de 1e naam... althans, de 2e naam wordt de roepnaam omdat het andersom niet echt klonk vonden we. Hmz klinkt lekker ingewikkeldquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef erikh het volgende:
Zie nu pas in het vorige topic dat pinkelmeisje bevallen is, van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
Wij hebben a.s. woensdag de 2e echo, kunnen we weten wat het wordt. Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet op de echo.
By the way, zijn er meer mensen hier die al regelmatig van naam gewisseld zijn tijdesn de zwangerschap? Wij hadden eerst 2 namen bedacht (1 voor jongen, 1 voor meisje) maar die zijn het allang niet meer en een naam voor een jongen vinden vinden we een stuk lastiger dan een naam voor een meisje.
Ik heb niks getrakteerd en ik heb ook geen kadootjes gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mmmm dat ziet er lekker uit beefcake! Wat leuk dat je hebt getrakteerd trouwens. Ik ben gewoon die dag met verlof gegaan en heb niks uitgedeeld, maar wél cadeautjes gekregen
Wat is Charlie een mooi meisje zeg
Ja idd! Bij mij kwam hij met 37 weken preciesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb niks getrakteerd en ik heb ook geen kadootjes gekregen(zou er een verband zijn?
)
Charlie!Gefeliciteerd pinkelmeisje
![]()
Slaapmeisje, je mag nog wel opschieten met je voorbereidingen hoor! Je bent 37 weken!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja idd! Bij mij kwam hij met 37 weken precies
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef Jelief het volgende:
Slaapmeis, vergeet je de deuren niet af te soppen en het gras stofzuigen?
niet verwonderlijk op dit tijdstip..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:07 schreef Swetsenegger het volgende:
En niemand om je moment van glorie te delen lieverd
Nou, gezien het tempo waar het op gaat verwacht ik het nog voor de middagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:12 schreef Webcrowler het volgende:
Kom ET!!!!
Als ik vanmiddag terug kom om 2 uur na mijn werk wil ik weer een beeb zien hier hoor!!!
Succes vandaag
Je weet waar je kan stemmenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:30 schreef Martineke het volgende:
succes ET en swets
het word een meisje
dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet waar je kan stemmenWe zijn nu naar het ziekenhuis.
Allemaal zooo spannend inderdaad. En oh zo leuk om live naar je kind te kijken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:47 schreef Stiemie het volgende:
We hebben vanmorgen de echo gehad. Echt geweldig om te zien! Hartje klopte goed en hij/zij was druk aan het bewegen daarbinnen![]()
Mini is alleen pas 10 weken oud in plaats van de 12 die we dachten, dus weer 2 weekjes wachten voordat we uit de gevarenzone zijn...
Buikkie komt eraanquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Buikkie, Buikkie
Buikkie kom je buiten spelen?
Buikkie kom je gauw op aard?
Buikkie je hebt een lieve zus om mee te spelen
Buikkie papa Swets heeft al bijna een baard![]()
Dan zijn wij 1 week verder!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:47 schreef Stiemie het volgende:
We hebben vanmorgen de echo gehad. Echt geweldig om te zien! Hartje klopte goed en hij/zij was druk aan het bewegen daarbinnen![]()
Mini is alleen pas 10 weken oud in plaats van de 12 die we dachten, dus weer 2 weekjes wachten voordat we uit de gevarenzone zijn...
alweer traantjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:32 schreef E.T. het volgende:
Swets is nu even Saskia naar het kdv brengen. Laatste keer dat ze enigskind isMaar ze is nu lekker in vertrouwde omgeving. Wel verteld dat ze vandaag waarschijnlijk een broertje of zusje krijgt, maar geen idee of het doordringt.
We zien wel![]()
Nee nog 12 mopquote:
Ja hoor is goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil jij net met je KS datum in de OP trouwens, nu die bekend is?
Owquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee nog 12 mop.
De 17e mag ik mits ze niet eerder zichzelf aandiend.
Ik moet zo weer naar het ziekenhuis. Controle en sectiospreekuur. Wat het isMaar we zien wel
Enkels weer goed dik, ik ga ze mooi showen. Wie weet help het
![]()
.
Ja ik wilde heel erg graag op de 10e maar dat zat allemaal vol. En de 17e is mijn beval maatje er niet. Vandaar dat je de tiende in je hoofd hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
OwIk had de 10e in mijn hoofd ?
Nou ja, ik ben gewoon een beetje verstrooid
Succes met je boomstammetjes
Oh zie je wel, ik word dus niet gekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja ik wilde heel erg graag op de 10e maar dat zat allemaal vol. En de 17e is mijn beval maatje er niet. Vandaar dat je de tiende in je hoofd hebt.
Jaarringen..check...quote:Hoe is het met jouw boomstammetjes? Die van mij hebben nu kuiltjes
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef linda856763 het volgende:
Jammer, ik was wel benieuwd naar je knutselwerk
We waren er om 8 uur, met 8 cedntimeter ontsluitingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef bixister het volgende:
swets, waren jullie nog wel op tijd in 't ziekenhuis?
Crea bui BE?!quote:
Ik zie hier een cursusje relaxen aankomen ooit, snelle jongenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We waren er om 8 uur, met 8 cedntimeter ontsluiting
De bevalling was wel wat heftiger dan bij Saskia. Maar Tijn is ook 1400 gram zwaarder en de bevalling is 7 uur korter. 5 uur van de eerste wee tot kind.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi,
We hebben een zoon en hij heet:
Tijn Willem
Tijn is 50cm en 3900 gram.
Tijn is (hou je vast) om 08:32 geboren
Moeder en zoon maken het goed, foto's volgen.
Ik zag het al....ik dus wel aan het verwijderen geslagen.quote:
Ja, Eloise begint het nu wat zat te worden, die ligt op de bank met Tijn op d'r borst. De hongerleier blijft etenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zag het al....ik dus wel aan het verwijderen geslagen.
19 wat veel he! Leuk hoor dat er nu weer eentje bij is. Nogmaals van harte ET en swets. Gaat het een beetje met jullie?
Nopes. Rewimo en qltel kennen elkaar niet van Fok!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Jelief het volgende:
Is Christan geen fokbaby? dat dacht ik altijd???
Tijn! welkom op de wereld jongen, dat hebben jullie snel gedaan. Nu lekker uitrusten en wennen aan elkaar.
Goed zeg! En gek he dat ze het zat begint te worden, moet ze maar niet zo vroeg opstaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, Eloise begint het nu wat zat te worden, die ligt op de bank met Tijn op d'r borst. De hongerleier blijft eten![]()
En dat heb je dan vast weer geweldig gedaanquote:En ik heb behalve mooi staan zijn erg weinig gedaan natuurlijk
Ja dat komt zoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ehm... het lieve kind is inmiddels al een uur of 4 op de wereld, dan moet er toch weel foto'tje vanaf kunnen?
Nee, door de enorm snelle bevalling was er wat stuwing, dus het zijn hele kleine bloeduitstortingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heel duidelijk een knul! Zijn dat sproeten die ik zie?
Stiekum wisten we natuurlijk dat het een jongen wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef bixister het volgende:
mooi!en wat een stoere outfit meteen al!
Ja, dat vermoeden had ik idd ook al toen ik het pakje zag! Sneakies!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stiekum wisten we natuurlijk dat het een jongen was
ik dacht gewoon nog braaf als ik ben dat ze twee versies van 't 1e pakje meegenomen hadden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vermoeden had ik idd ook al toen ik het pakje zag! Sneakies!![]()
Dat was mijn 2e gedachte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef bixister het volgende:
[..]
ik dacht gewoon nog braaf als ik ben dat ze twee versies van 't 1e pakje meegenomen hadden.
Ja echt, al vanaf de 20 weken echoquote:
Nee, saskia was vanmorgen al vroeger wakker dan normaal, dus die laat ik nog even in d'r 'normale' doen op het kdv. Meestal slaapt ze daar 's middags goed. Hier heeft ze veel te veel afleiding nu met binnenlopende opa's en oma's enzo.quote:heb je bigsister saskia al opgehaald?
Ik heb dat mutsje ook dus..mét bijbehorende sokjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef nikky het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Tijn!!
Lekkere vlotte bevalling ook zeg. En de Foto's
Ik heb ook een mutsje uit dezelfde collectie maar dan wit met grijs.
Sectio gesprek ging niet door helaas. De persoon die het zou doen was ziek. Wel controle gehad. Bloeddruk 110 over 75 prachtig dus. En ja voor de rest moest ik er maar mee leven.
Swets en ET en Saskia: van harte gefeliciteerd!! Geniet ze!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi,
We hebben een zoon en hij heet:
Tijn Willem
Tijn is 50cm en 3900 gram.
Tijn is (hou je vast) om 08:32 geboren
Moeder en zoon maken het goed, foto's volgen.
Saskia heeft een pop gehad van Tijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
WoW! Wat een mooie bos haarEn wat lief die twee samen
Geef Saskia van mij maar een dikke knuffel.
Toen ik in het ziekenhuis lag, was een ventje dat had met de komst van zijn babyzusje een mooie brandweerauto gekregen. Natuurlijk was hij meteen helemaal weg van die kleine meid.
Van harte gefeliciteerd met Tijnquote:
Aha, ik vind dat een slimme zet hoor. Deden mijn ouders trouwens ook met de hond, toen de poes kwam. Een lekker koekie voor Bobby toen Noushka kwam.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Saskia heeft een pop gehad van Tijn
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:20 schreef jessie het volgende:
En Tijn heeft een echt ET koppie vind ik
Ach, logisch dat je je klote voelt. Misschien kan je om een extra controle vragen, zodat je wat zekerheid krijgt ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:47 schreef Gwennert het volgende:
van harte gefeliciteerd met Tijn
![]()
![]()
lieve stoere gave naam heeft het ventje gekregen! veel geluk et, swets en saskia!
![]()
ik zit aan de antibiotica voor mn vinger, ontsteking ging weer verder, terwijl controle er gister goed uitzag. ben erg bang dat het nu misgaat... ze hebben gezegd dat dit kan, er is contact met gync geweest... ben gewoon erg verdrietig en emotioneel, dat ik even niet positief kan denken...komt wel weer... we gaan vandaag toch de ouders maar vertellen dat we zwanger zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |