Ik heb niks getrakteerd en ik heb ook geen kadootjes gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mmmm dat ziet er lekker uit beefcake! Wat leuk dat je hebt getrakteerd trouwens. Ik ben gewoon die dag met verlof gegaan en heb niks uitgedeeld, maar wél cadeautjes gekregen
Wat is Charlie een mooi meisje zeg
Ja idd! Bij mij kwam hij met 37 weken preciesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb niks getrakteerd en ik heb ook geen kadootjes gekregen(zou er een verband zijn?
)
Charlie!Gefeliciteerd pinkelmeisje
![]()
Slaapmeisje, je mag nog wel opschieten met je voorbereidingen hoor! Je bent 37 weken!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja idd! Bij mij kwam hij met 37 weken precies
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef Jelief het volgende:
Slaapmeis, vergeet je de deuren niet af te soppen en het gras stofzuigen?
niet verwonderlijk op dit tijdstip..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:07 schreef Swetsenegger het volgende:
En niemand om je moment van glorie te delen lieverd
Nou, gezien het tempo waar het op gaat verwacht ik het nog voor de middagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:12 schreef Webcrowler het volgende:
Kom ET!!!!
Als ik vanmiddag terug kom om 2 uur na mijn werk wil ik weer een beeb zien hier hoor!!!
Succes vandaag
Je weet waar je kan stemmenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:30 schreef Martineke het volgende:
succes ET en swets
het word een meisje
dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet waar je kan stemmenWe zijn nu naar het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |