Swets en ET en Saskia: van harte gefeliciteerd!! Geniet ze!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi,
We hebben een zoon en hij heet:
Tijn Willem
Tijn is 50cm en 3900 gram.
Tijn is (hou je vast) om 08:32 geboren
Moeder en zoon maken het goed, foto's volgen.
Saskia heeft een pop gehad van Tijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
WoW! Wat een mooie bos haarEn wat lief die twee samen
Geef Saskia van mij maar een dikke knuffel.
Toen ik in het ziekenhuis lag, was een ventje dat had met de komst van zijn babyzusje een mooie brandweerauto gekregen. Natuurlijk was hij meteen helemaal weg van die kleine meid.
Van harte gefeliciteerd met Tijnquote:
Aha, ik vind dat een slimme zet hoor. Deden mijn ouders trouwens ook met de hond, toen de poes kwam. Een lekker koekie voor Bobby toen Noushka kwam.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Saskia heeft een pop gehad van Tijn
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:20 schreef jessie het volgende:
En Tijn heeft een echt ET koppie vind ik
Ach, logisch dat je je klote voelt. Misschien kan je om een extra controle vragen, zodat je wat zekerheid krijgt ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:47 schreef Gwennert het volgende:
van harte gefeliciteerd met Tijn
![]()
![]()
lieve stoere gave naam heeft het ventje gekregen! veel geluk et, swets en saskia!
![]()
ik zit aan de antibiotica voor mn vinger, ontsteking ging weer verder, terwijl controle er gister goed uitzag. ben erg bang dat het nu misgaat... ze hebben gezegd dat dit kan, er is contact met gync geweest... ben gewoon erg verdrietig en emotioneel, dat ik even niet positief kan denken...komt wel weer... we gaan vandaag toch de ouders maar vertellen dat we zwanger zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |