Vind ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Een mooi vers topic... nou dat moet vast uitnodigen tot bevallen!
Er is ook iemand bevallen in het vorige topicquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Vind ik ook
maar dat zei ik ook in het vorige topic
Ik zit ongeveer de 2.5 liter per dagquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nikky drink je wel genoeg water? Mijn vk zegt dat dit juist helpt om vocht af te voeren. Tja, je moet er wel weer veel van piesen en dus lopen. Ik ben nu begonnen met meer water drinken en mijn enkels lijken minder dik en ik heb minder pijn in mijn voeten en handen. Wél zorg ik ervoor dat ik de laatste twee uur voor het slapen ga niet/nauwelijks meer drink anders moet ik er 's nachts zoveel uit. Het lijkt wel te helpen.
Vivi ik sluit me aan bij de anderen hier hoor. Niet meer werken en niet zwichten voor zielige praatjes![]()
Hups, op de bank liggen en mooi wezen jij![]()
Ej, het varken was toch ook een mannetje of nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef bixister het volgende:
bief! dat wordt wel tijd dan hoor! hoewel, het eerste jaar kan babe nog wel dienst doen. maar daarna staat 't toch een beetje nietzojongensachtig vind je ook niet?
We wisselen continu, maar ja..we moeten ook voor een 2 ling de namen bedenken. Vooral de meisjesnamen vinden we lastig. Misschien kan je de meisjesnaam even mailen naar mij, dan krijg jij een jongensnaam ???quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef erikh het volgende:
Zie nu pas in het vorige topic dat pinkelmeisje bevallen is, van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
Wij hebben a.s. woensdag de 2e echo, kunnen we weten wat het wordt. Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet op de echo.
By the way, zijn er meer mensen hier die al regelmatig van naam gewisseld zijn tijdesn de zwangerschap? Wij hadden eerst 2 namen bedacht (1 voor jongen, 1 voor meisje) maar die zijn het allang niet meer en een naam voor een jongen vinden vinden we een stuk lastiger dan een naam voor een meisje.
Wij waren er meteen uit! De naam die ik al sinds ik klein was leuk vond voor een jongetje bleek ook een van de favo namen van mijn vriend, sterker nog, hij had hem als 1e keus voor zijn zoontje uit een eerder huwelijk, alleen zijn ex heeft toen voor wat anders gekozen. Dus we zaten elkaar daarna wat schaapachtig aan te kijken zo van "was dit het?". Er komt nog wel een 2e naam bij ivm vernoemen, dat wordt de 1e naam... althans, de 2e naam wordt de roepnaam omdat het andersom niet echt klonk vonden we. Hmz klinkt lekker ingewikkeldquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef erikh het volgende:
Zie nu pas in het vorige topic dat pinkelmeisje bevallen is, van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
Wij hebben a.s. woensdag de 2e echo, kunnen we weten wat het wordt. Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet op de echo.
By the way, zijn er meer mensen hier die al regelmatig van naam gewisseld zijn tijdesn de zwangerschap? Wij hadden eerst 2 namen bedacht (1 voor jongen, 1 voor meisje) maar die zijn het allang niet meer en een naam voor een jongen vinden vinden we een stuk lastiger dan een naam voor een meisje.
Ik heb niks getrakteerd en ik heb ook geen kadootjes gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mmmm dat ziet er lekker uit beefcake! Wat leuk dat je hebt getrakteerd trouwens. Ik ben gewoon die dag met verlof gegaan en heb niks uitgedeeld, maar wél cadeautjes gekregen
Wat is Charlie een mooi meisje zeg
Ja idd! Bij mij kwam hij met 37 weken preciesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb niks getrakteerd en ik heb ook geen kadootjes gekregen(zou er een verband zijn?
)
Charlie!Gefeliciteerd pinkelmeisje
![]()
Slaapmeisje, je mag nog wel opschieten met je voorbereidingen hoor! Je bent 37 weken!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja idd! Bij mij kwam hij met 37 weken precies
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:14 schreef Jelief het volgende:
Slaapmeis, vergeet je de deuren niet af te soppen en het gras stofzuigen?
niet verwonderlijk op dit tijdstip..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:07 schreef Swetsenegger het volgende:
En niemand om je moment van glorie te delen lieverd
Nou, gezien het tempo waar het op gaat verwacht ik het nog voor de middagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:12 schreef Webcrowler het volgende:
Kom ET!!!!
Als ik vanmiddag terug kom om 2 uur na mijn werk wil ik weer een beeb zien hier hoor!!!
Succes vandaag
Je weet waar je kan stemmenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:30 schreef Martineke het volgende:
succes ET en swets
het word een meisje
dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet waar je kan stemmenWe zijn nu naar het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |