Nee, door de enorm snelle bevalling was er wat stuwing, dus het zijn hele kleine bloeduitstortingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Heel duidelijk een knul! Zijn dat sproeten die ik zie?
Stiekum wisten we natuurlijk dat het een jongen wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef bixister het volgende:
mooi!en wat een stoere outfit meteen al!
Ja, dat vermoeden had ik idd ook al toen ik het pakje zag! Sneakies!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stiekum wisten we natuurlijk dat het een jongen was
ik dacht gewoon nog braaf als ik ben dat ze twee versies van 't 1e pakje meegenomen hadden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vermoeden had ik idd ook al toen ik het pakje zag! Sneakies!![]()
Dat was mijn 2e gedachte.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef bixister het volgende:
[..]
ik dacht gewoon nog braaf als ik ben dat ze twee versies van 't 1e pakje meegenomen hadden.
Ja echt, al vanaf de 20 weken echoquote:
Nee, saskia was vanmorgen al vroeger wakker dan normaal, dus die laat ik nog even in d'r 'normale' doen op het kdv. Meestal slaapt ze daar 's middags goed. Hier heeft ze veel te veel afleiding nu met binnenlopende opa's en oma's enzo.quote:heb je bigsister saskia al opgehaald?
Ik heb dat mutsje ook dus..mét bijbehorende sokjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef nikky het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Tijn!!
Lekkere vlotte bevalling ook zeg. En de Foto's
Ik heb ook een mutsje uit dezelfde collectie maar dan wit met grijs.
Sectio gesprek ging niet door helaas. De persoon die het zou doen was ziek. Wel controle gehad. Bloeddruk 110 over 75 prachtig dus. En ja voor de rest moest ik er maar mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |