Allemaal zooo spannend inderdaad. En oh zo leuk om live naar je kind te kijken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:47 schreef Stiemie het volgende:
We hebben vanmorgen de echo gehad. Echt geweldig om te zien! Hartje klopte goed en hij/zij was druk aan het bewegen daarbinnen![]()
Mini is alleen pas 10 weken oud in plaats van de 12 die we dachten, dus weer 2 weekjes wachten voordat we uit de gevarenzone zijn...
Buikkie komt eraanquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Buikkie, Buikkie
Buikkie kom je buiten spelen?
Buikkie kom je gauw op aard?
Buikkie je hebt een lieve zus om mee te spelen
Buikkie papa Swets heeft al bijna een baard![]()
Dan zijn wij 1 week verder!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:47 schreef Stiemie het volgende:
We hebben vanmorgen de echo gehad. Echt geweldig om te zien! Hartje klopte goed en hij/zij was druk aan het bewegen daarbinnen![]()
Mini is alleen pas 10 weken oud in plaats van de 12 die we dachten, dus weer 2 weekjes wachten voordat we uit de gevarenzone zijn...
alweer traantjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:32 schreef E.T. het volgende:
Swets is nu even Saskia naar het kdv brengen. Laatste keer dat ze enigskind isMaar ze is nu lekker in vertrouwde omgeving. Wel verteld dat ze vandaag waarschijnlijk een broertje of zusje krijgt, maar geen idee of het doordringt.
We zien wel![]()
Nee nog 12 mopquote:
Ja hoor is goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil jij net met je KS datum in de OP trouwens, nu die bekend is?
Owquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee nog 12 mop.
De 17e mag ik mits ze niet eerder zichzelf aandiend.
Ik moet zo weer naar het ziekenhuis. Controle en sectiospreekuur. Wat het isMaar we zien wel
Enkels weer goed dik, ik ga ze mooi showen. Wie weet help het
![]()
.
Ja ik wilde heel erg graag op de 10e maar dat zat allemaal vol. En de 17e is mijn beval maatje er niet. Vandaar dat je de tiende in je hoofd hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
OwIk had de 10e in mijn hoofd ?
Nou ja, ik ben gewoon een beetje verstrooid
Succes met je boomstammetjes
Oh zie je wel, ik word dus niet gekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja ik wilde heel erg graag op de 10e maar dat zat allemaal vol. En de 17e is mijn beval maatje er niet. Vandaar dat je de tiende in je hoofd hebt.
Jaarringen..check...quote:Hoe is het met jouw boomstammetjes? Die van mij hebben nu kuiltjes
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef linda856763 het volgende:
Jammer, ik was wel benieuwd naar je knutselwerk
We waren er om 8 uur, met 8 cedntimeter ontsluitingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:56 schreef bixister het volgende:
swets, waren jullie nog wel op tijd in 't ziekenhuis?
Crea bui BE?!quote:
Ik zie hier een cursusje relaxen aankomen ooit, snelle jongenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We waren er om 8 uur, met 8 cedntimeter ontsluiting
De bevalling was wel wat heftiger dan bij Saskia. Maar Tijn is ook 1400 gram zwaarder en de bevalling is 7 uur korter. 5 uur van de eerste wee tot kind.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi,
We hebben een zoon en hij heet:
Tijn Willem
Tijn is 50cm en 3900 gram.
Tijn is (hou je vast) om 08:32 geboren
Moeder en zoon maken het goed, foto's volgen.
Ik zag het al....ik dus wel aan het verwijderen geslagen.quote:
Ja, Eloise begint het nu wat zat te worden, die ligt op de bank met Tijn op d'r borst. De hongerleier blijft etenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zag het al....ik dus wel aan het verwijderen geslagen.
19 wat veel he! Leuk hoor dat er nu weer eentje bij is. Nogmaals van harte ET en swets. Gaat het een beetje met jullie?
Nopes. Rewimo en qltel kennen elkaar niet van Fok!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Jelief het volgende:
Is Christan geen fokbaby? dat dacht ik altijd???
Tijn! welkom op de wereld jongen, dat hebben jullie snel gedaan. Nu lekker uitrusten en wennen aan elkaar.
Goed zeg! En gek he dat ze het zat begint te worden, moet ze maar niet zo vroeg opstaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, Eloise begint het nu wat zat te worden, die ligt op de bank met Tijn op d'r borst. De hongerleier blijft eten![]()
En dat heb je dan vast weer geweldig gedaanquote:En ik heb behalve mooi staan zijn erg weinig gedaan natuurlijk
Ja dat komt zoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ehm... het lieve kind is inmiddels al een uur of 4 op de wereld, dan moet er toch weel foto'tje vanaf kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |