Via dit topic. Voor degene met PM geactiveerd kan ik herinneringen sturen vlak voor de toernooien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Thanx voor de mail XL. Ik wil zeker meedoen.
Wanneer begint het, bij de AO ? Beter lezen.
Wanneer krijg ik te horen welke wedstrijden ik moet voorspellen, tegen wie ik speel, en waar ik de voorspelling naar toen moet sturen ?
De titel 'Beste tenniskenner van FOK! 2007'quote:
Kan dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef suus21 het volgende:
XL, jij hebt ook een Wii. Geef me je Wii nummer dan kunnen we tegen elkaar spelen, toch? (heb dat nog nooit gedaan maar goed..)
Ja, toch maar weer ingeschreven. Zal een subleague aanmaken.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef suus21 het volgende:
J. doe je mee aan TM?
Ik heb nog 1 man nodig inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:06 schreef Falco het volgende:
Als iemand vandaag zich nog snel aanmeldt kan de eerste ronde beginnen en zijn we wel net op tijd vind ik.
Dat is pech hebben!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog 10 posts tot de volgende pagina.![]()
Alleen mannen uiteraard!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:36 schreef BVO het volgende:
Tof!
Alleen mannen dus? En doet schema 1 de bovenste helft en schema 2 de onderste helft of werkt dat niet zo?
Iedereen kan gewoon de winnaar invullen inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef zjroentje het volgende:
Ik hoop toch alleen maar 1'tjes en 2'tjes.
Dan hoef je pas in de tweede ronde te voorspellen. Dan ben je bij het tweede toernooi ook zeker van een plaats in de 'eredivisie'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Stel er komt geen nieuwe deelnemer bij. Dan heb ik dus een bye naar de volgende ronde. Maar moet ik dan wel voorspellen of mag ik die ronde dan ook overslaan. ?
OKeequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dan hoef je pas in de tweede ronde te voorspellen. Dan ben je bij het tweede toernooi ook zeker van een plaats in de 'eredivisie'.
1. voorspellingen kunnen in dit topic, ik plaats de schema's zodra ze bekend zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
De nummer 3 vliegt er meteen uitWaarom is hij zo hoog geplaatst
Vraag 1: Enne, waar moet ik mijn voorspellingen naartoe sturen ?
Vraag 2: Spelen schema 1 en schema 2 tijdens het toernooi ook tegen elkaar of niet ? Komt er uit schema 1 en uit schema 2 dus een winnaar naar voren.
Héé, tof, een tennisvoorspellingsspel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:10 schreef XL het volgende:
bye/laatste plek
yepquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Héé, tof, een tennisvoorspellingsspel.
Mag ik de laatste plek invullen?
![]()
Die vul ik zo snel mogelijk in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Juan Zueco het volgende:
Wacht je de qualifiers ook af XL?
J.
Het is nog niet bekend welke 32 partijen ze als eerste gaan spelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Dus gewoon de eerste 32 partijen, of moet schema 2 de onderste 32 voorspellen?
Ik denk dat er wordt afgewacht todat de qualifiersplaatsen zijn ingevuld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is dit het enige topic over deze game of zijn er meer van ? Omdat ik nog niemand voorspellingen heb zien plaatsen en ik niet helemaal begrijp wat ik moet gaan voorspellen.....
Dat zijn ze dus al.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wordt afgewacht todat de qualifiersplaatsen zijn ingevuld.
Nog niet in bovenstaand schema van XLquote:
Je kunt spruud in de finale tegenkomen hoor Sandstorm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom voorspelt die Spruud iets ? Hij staat niet eens in het schema....
En wat moet ik nou voorspellen XL ????????
Als je in ronde 1 meer goed hebt dan je tegenstander.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
En wanneer moet ik die van 16-1 voorspellen ???
Hij staat er al.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Hoe laat wordt die schiftingsvraag gesteld?
J.
Dit zijn de partijen voor de 2de ronde Boriszquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef borisz het volgende:
David Nalbandian ARG (8) - Janko Tipsarevic SRB
Alan Mackin GBR - Nicolas Lapentti ECU
....
Robert Kendrick USA - Rafael Nadal ESP (2)
schiftingsvraag = 8
ik dat ook voor schema 2, maar goed van vul ik die andere ook inquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef XL het volgende:
[..]
Dit zijn de partijen voor de 2de ronde Borisz
Allebei de schema's spelen dezelfde partijen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ik dat ook voor schema 2, maar goed van vul ik die andere ook in
Ik vang hem morgen wel even op IRC... De kater is toch te heftig om zinnige dingen te gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Falco is een aantal wedstrijden vergeten volgens mij
quote:
Je moet don't cry out van shiny toy guns downloaden. Trouwensquote:
Ech welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom voorspelt die Spruud iets ? Hij staat niet eens in het schema....
En wat moet ik nou voorspellen XL ????????
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:05 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet don't cry out van shiny toy guns downloaden. Trouwens
Wat dingen opgezocht, houd op deze 3 wijzigingen na alles bij m'n eerste ingeving:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
Schot voor de boeg:
Dan moet je je lijstje opnieuw posten en aanpassen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat dingen opgezocht, houd op deze 3 wijzigingen na alles bij m'n eerste ingeving:
Gilles Simon FRA - Amer Delic USA
Nicolas Mahut FRA - Juan Monaco ARG
Thomas Johansson SWE - Marco Chiudinelli SUI
Gewoon een nieuwe post plaatsen staat er toch? In plaats van editten. En editten deed ik nietquote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan moet je je lijstje opnieuw posten en aanpassen.
Dit is goed zo, dan hoef ik niet uit te zoeken wat je gewijzigd hebt.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe post plaatsen staat er toch? In plaats van editten. En editten deed ik niet.
Gabashviliquote:Op zondag 14 januari 2007 18:11 schreef Chriz2k het volgende:
Lukas Dlouhy CZE - Teimuraz Gabashvili RUS
Thomas Johansson SWE[/b[ - Marco Chiudinelli SUI
Kristian Pless DEN - [b]David Ferrer ESP (16)
Dacht dat het rond 1 uur gaat beginnen.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:18 schreef XL het volgende:
Het gaat al goed beter met het inleveren.mitt chriz2k suus21 elikian Juan Zueco colplay Andiyan zjroentje Ambrosius
moeten nog.
Huh hoe kom je daarbij?quote:
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/draws/ms/index.htmlquote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef leroytje het volgende:
Waar vind ik alle uitslagen dan? op eurosport in ieder geval niet
schiftingsvraag: 6quote:Op maandag 15 januari 2007 00:20 schreef Hammer20 het volgende:
Met een optimische stemming, alvast voor de tweede ronde.
Chris Guccione AUS - Olivier Rochus BEL
Christophe Rochus BEL - Sebastien Grosjean FRA (28)
Robin Soderling SWE (23) - Florian Mayer GER
Andreas Seppi ITA - Bobby Reynolds USA
Marin Cilic CRO - Ilia Bozoljac SRB
Albert Montanes ESP - Tommy Haas GER (12)
Tomas Berdych CZE (13) - Hyung-Taik Lee KOR
Lukas Lacko SVK - Robert Smeets AUS
Max Mirnyi BLR - Luis Horna PER
Alexander Waske GER - Dmitry Tursunov RUS (21)
Xavier Malisse BEL (29) - Arnaud Clement FRA
Fabrice Santoro FRA - Igor Kunitsyn RUS
Gilles Muller LUX - Gaston Gaudio ARG
Sergio Roitman ARG - Nikolay Davydenko RUS (3)
James Blake USA (5) - Carlos Moya ESP
Peter Luczak AUS - Alex Kuznetsov USA
Mischa Zverev GER - Michael Berrer GER
Robby Ginepri USA - Nicolas Almagro ESP (32)
Lleyton Hewitt AUS (19) - Michael Russell USA
Frank Dancevic CAN - Victor Hanescu ROM
Juan Martin Del Potro ARG - Alessio Di Mauro ITA
Evgeny Korolev RUS - Fernando Gonzalez CHI (10)
Andy Murray GBR (15) - Alberto Martin ESP
Fernando Verdasco ESP - Paul-Henri Mathieu FRA
Juan Ignacio Chela ARG - Potito Starace ITA
Paul Goldstein USA - Jarkko Nieminen FIN (17)
Stanislas Wawrinka SUI (31) - Kevin Kim USA
Julien Benneteau FRA - Paul Capdeville CHI
Kristof Vliegen BEL - Philipp Kohlschreiber GER
4 games voor Cornet.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:58 schreef Elikian het volgende:
Chris Guccione AUS - Olivier Rochus BEL
Christophe Rochus BEL - Sebastien Grosjean FRA (28)
Robin Soderling SWE (23) - Florian Mayer GER
Albert Montanes ESP - Tommy Haas GER (12)
Tomas Berdych CZE (13) - Hyung-Taik Lee KOR
Lukas Lacko SVK - Robert Smeets AUS
Max Mirnyi BLR - Luis Horna PER
Alexander Waske GER - Dmitry Tursunov RUS (21)
Xavier Malisse BEL (29) - Arnaud Clement FRA
Fabrice Santoro FRA - Igor Kunitsyn RUS
Sergio Roitman ARG - Nikolay Davydenko RUS (3)
James Blake USA (5) - Carlos Moya ESP
Peter Luczak AUS - Alex Kuznetsov USA
Mischa Zverev GER - Michael Berrer GER
Robby Ginepri USA - Nicolas Almagro ESP (32)
Lleyton Hewitt AUS (19) - Michael Russell USA
Frank Dancevic CAN - Victor Hanescu ROM
Juan Martin Del Potro ARG - Alessio Di Mauro ITA
Evgeny Korolev RUS - Fernando Gonzalez CHI (10)
Andy Murray GBR (15) - Alberto Martin ESP
Fernando Verdasco ESP - Paul-Henri Mathieu FRA
Juan Ignacio Chela ARG - Potito Starace ITA
Paul Goldstein USA - Jarkko Nieminen FIN (17)
Stanislas Wawrinka SUI (31) - Kevin Kim USA
Julien Benneteau FRA - Paul Capdeville CHI
Kristof Vliegen BEL - Philipp Kohlschreiber GER
Ik had er nog 3 gewijzigd, dus op dat moment stonden we gelijk. Dankzij Felcianoquote:
Ik ga een nieuwe schiftingsvraag voor jullie bedenken. Ik heb halverwege de ronde bedacht dat ik het wisselen van een schiftingsvraag niet OK vind. BS heeft dat wel gedaan en wint daardoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:51 schreef Colplay het volgende:
Door Feliciano verlies ik juist. Nu gelijke eindstand en ik verlies de schiftingsvraag...
Hmmm, vreemd.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:48 schreef XL het volgende:
Tussenstand in ronde 1, nog 3 partijen te gaan
Bruce117 (1) - rockin-in-the-lowland 20-19
Lekker dan, beste van iedereen, win je met een walk-overquote:Op maandag 15 januari 2007 10:48 schreef XL het volgende:
Tussenstand in ronde 1, nog 3 partijen te gaan
Schema 1:
mitt (1) - IntrePidIvity 21-15
Leroytje - RayMania 15-21
9christensen - Chriz2k 17-21
Suus21 - Elikian (4) 0-22
Juan Zueco (3) - dndiek 20-18
BVO - Hammer20 22-21
BliksemSchigt - Colplay 20-20
TheVulture - XL (2) 18-21
Schema 2:
Bruce117 (1) - rockin-in-the-lowland 20-19
-Vaduz- - borisz 21-21
Andiyan - Bos81 20-19
spruud - Joris33 (4) 24-19
Komakie (3) - -Sandstorm- 19-20
zjroentje - Cavalier1 20-18
Falco - WackyDuck 17-22
Ambrosius - Brahimov (2) 21-21
een beetje Federer - Phau dit.quote:
Ik sluit een foutje van mijn kant niet uit. Ik kijk het straks na, de laatste partij na.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd.
Als ik zelf tel kom ik tot 19-18.
Maar volgens mij hebben we van de 3 wedstrijden die nog te gaan zijn er maar 1 verschillen en heb ik de schiftingsvraag exact goed. Dus als ik het goed heb dan ben ik door naar de volgende ronde
Dlouhy, Safin en Massuquote:Op maandag 15 januari 2007 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan iemand me snel zeggen om welke tennisduels het nog gaat?
De drie die eerder genoemd werden waren volgens mij:quote:Op maandag 15 januari 2007 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan iemand me snel zeggen om welke tennisduels het nog gaat?
Jaquote:Op maandag 15 januari 2007 10:44 schreef Wackyduck het volgende:
Als ik het zo even snel bekijk sta ik er goed voor tegen Falco.![]()
Volgens de regels verlies jequote:Op maandag 15 januari 2007 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, kom ik precies gelijk met borisz als ik het goed zie. Nu zie ik pas dat we ook de schiftingsvraag gelijk hebben, ik heb bij het invullen expres niet gekeken naar m'n tegenstander. Wat nu?
Je komt ergens op plek 17 tm 32 op de ranglijst terecht en speelt bij het Masters toernooi van Indian Wells weer mee. Dat is begin maart geloof ik. Degene met PM geactiveerd zal ik er via PM aan herinneren.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef dndiek het volgende:
ik verlies ook
Jammer, het toernooi is voor mij afgelopen nu of niet?
Is prima, dan wacht ik rustig afquote:Op maandag 15 januari 2007 12:21 schreef XL het volgende:
[..]
Je komt ergens op plek 17 tm 32 op de ranglijst terecht en speelt bij het Masters toernooi van Indian Wells weer mee. Dat is begin maart geloof ik. Degene met PM geactiveerd zal ik er via PM aan herinneren.
Het envelopje bovenin de website.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:30 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is PM???
Tsss.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Wordt er straks geloot voor de tweede ronde? Want ik wil eerst weten wie mijn nieuwe tegenstander wordt.
Eindelijk klaarquote:Op maandag 15 januari 2007 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
Dlouhy moet het voor mij doen om nog door te gaan, maar die hond heeft in de vierde set al 4 MP gemist en is nu bezig aan set 5.
Oh. Dan verlies ik. Bummer.quote:
Hier is wat misgegaan bij het boldmaken Zjroen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef zjroentje het volgende:
20-18 voor, dan vul ik alvast het schema voor morgen maar in.
Alexander Waske GER - [b]Dmitry Tursunov RUS (21)
Xavier Malisse BEL (29)[/b] - Arnaud Clement FRA
Ik hou het hier in de gaten. Zag later dat dit inderdaad in de regels ergens tussendoor stond. Zou mooi zijn nog een kans op de volgende ronde te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe schiftingsvraag voor jullie bedenken. Ik heb halverwege de ronde bedacht dat ik het wisselen van een schiftingsvraag niet OK vind. BS heeft dat wel gedaan en wint daardoor.
Thanks. Fixed inmiddels.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier is wat misgegaan bij het boldmaken Zjroen.
Dat is zuur idd, bij een aantal was je simpel doorgeweest. Wel hoog niveau natuurlijkquote:
Volgend toernooi als eerste geplaatst in het loser-schemaquote:
Wel erg close. Ik had per ongeluk Robredo op verlies gezet en de schiftingsvraag gelijk beantwoord. Kom ik goed weg dus.quote:
Mocht je BS verslaan, dan hebben we 5 verschillen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Colplay het volgende:
Zag dat jij de schiftingsvraag nog niet had ingevuld. Maar dit komt wel goed uit, want begrijp dat jij een fanatiek volger bent van Hantuchova, dus jij zal wel de beste voorspelling van de uitslag kunnen gevenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
Mocht je BS verslaan, dan hebben we 5 verschillen.
Dan hoeven we dus niet naar Hantuchova te kijken, maar dat ga ik natuurlijk wel doen![]()
Dat is puur visueel. Damestennis is niet te voorspellen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zag dat jij de schiftingsvraag nog niet had ingevuld. Maar dit komt wel goed uit, want begrijp dat jij een fanatiek volger bent van Hantuchova, dus jij zal wel de beste voorspelling van de uitslag kunnen geven![]()
Ik zal je opwachten in de finalequote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zuur idd, bij een aantal was je simpel doorgeweest. Wel hoog niveau natuurlijk.
De weg ligt trouwens open, geen geplaatste spelers meer voorlopig.
Ik ook niet, dus heb maar willekeurig een getal ingevuld.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is de schiftingsvraag van vannacht eigenlijk ? Kan ik nergens terugvinden
Hoeveel games Alize Cornet van Daniele Hantuchova af zal snoepen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is de schiftingsvraag van vannacht eigenlijk ? Kan ik nergens terugvinden
Wat is snoepen toch een lekker woord als het over Daniela Hantuchova gaat?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel games Alize Cornet van Daniele Hantuchova af zal snoepen.
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
OK. Heb de vraag ge-edit XL.
Deze woordkeus was speciaal voor jou, ik ben overigens ook fan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is snoepen toch een lekker woord als het over Daniela Hantuchova gaat?
Of moet ik me maar niet meer quasi-denigrerend over damestennis uitlaten
Ja dudequote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.
OK.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef XL het volgende:
De schiftingsvraag stond er om 10:15 vanmorgen. Na de 'rel' om het wijzigen van BS en Colplay kan ik het natuurlijk nu niet meer toestaan.
Het probleem is dat ik hem steeds vergeetquote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OK.
Of je in het vervolg dan toch even de schiftingsvraag onder de loting van de volgende ronde wil zetten. ik lees namelijk niet hele topics na als ik gewerkt heb.
Er komt een ranglijst. Hoe verder je in het toernooi komt, hoe meer punten je daarvoor scoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hoe zit dat nou he (paar vragen):
- Komt er na de AO een tussenstand met het aantal punten van iedereen ?
- Is er bij het volgende toernooi een zelfde opzet ? Ik las iets over promoveren/degraderen... Daar begrijp ik nou niks van. Gewoon elk toernooi 32 mensen met 8 geplaatsten (op basis van de stand). En dan afvalrondes spelen.
Ik tel 5 verschillen XL....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.
Dan heb ik scheef gekeken, ik moet de scores nog goed verwerken. Dat komt wel goed dus, mijn tellingen controleren kan echter nooit kwaad. Ik moet al jullie wedstrijden overnemen en alle partijen invoeren... een foutje is zo gemaakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik tel 5 verschillen XL....
- Soderling
- Smeets
- Muller
- Dancevic
- Starace
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef mitt het volgende:
6 games voor Cornet, al denk ik eigenlijk dat ze wint
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Elikian het volgende:
Nou Chris, we hebben 7 verschillen, dus we spelen iig niet gelijk. De Schiftingsvraag is dus niet belangrijk
Fabrice Santoro FRA (Chr) - Igor Kunitsyn RUS (Eli)
James Blake USA (5) (Chr) - Carlos Moya ESP (Eli)
Peter Luczak AUS (Chr) - Alex Kuznetsov USA (Eli)
Mischa Zverev GER (Eli) - Michael Berrer GER (Chr) 6-4![]()
Frank Dancevic CAN (Eli) - Victor Hanescu ROM (Chr)
Fernando Verdasco ESP (Eli) - Paul-Henri Mathieu FRA (Chr)
Julien Benneteau FRA (Eli) - Paul Capdeville CHI (Chr)
BS wint alsnog!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef XL het volgende:
De antwoorden op de schiftingsvraag van Nadal die we speciaal voor Colplay en BliksemSchigt hebben zijn.
BS: 11
Colplay: 14
Verkeerd gekeken, slechts één verschil en nog drie wedstrijden te gaan, het kán nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:45 schreef Ambrosius het volgende:
Het wordt nog lastig om Wackyduck te verslaan, sta er nu al twee achter zie ik.
Je stemt zelfs op een Argentijn die mitt heeft laten lopen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:31 schreef RayMania het volgende:
Verschillen tussen Mitt en mij:
Alan Mackin GBR - Nicolas Lapentti ECU Mitt
Chris Guccione AUS - Olivier Rochus Mitt
Lukas Lacko SVK - Robert Smeets AUS RayMania
Mischa Zverev GER - Michael Berrer GER Mitt
Robby Ginepri USA - Nicolas Almagro ESP (32) RayMania
Het wordt spannend.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken, slechts één verschil en nog drie wedstrijden te gaan, het kán nog.
Klopt, door Zverev.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:48 schreef Bruce117 het volgende:
Zo te zien sta ik 1 puntje voor op dit moment.
Voor mij was Zverev trouwens de beslissende strijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:06 schreef Elikian het volgende:
Fabrice Santoro FRA (Chr) - Igor Kunitsyn RUS (Eli)
James Blake USA (5) (Chr) - Carlos Moya ESP (Eli)
Peter Luczak AUS (Chr) - Alex Kuznetsov USA (Eli)
Mischa Zverev GER (Eli) - Michael Berrer GER (Chr)
Frank Dancevic CAN (Eli) - Victor Hanescu ROM (Chr)
Fernando Verdasco ESP (Eli) - Paul-Henri Mathieu FRA (Chr)
Julien Benneteau FRA (Eli) - Paul Capdeville CHI (Chr)
1-2, en 4 partijen uitgesteld
Ik had tegen BS ook dat ik 2-0 achter niet erg vond.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:48 schreef Elikian het volgende:
[..]
Voor mij was Zverev trouwens de beslissende strijd.
Van Dancevic en Verdasco ben ik vrij zeker. En van Benneteau was ik dat eigenlijk ook.
Kunitsyn, Moya en Kuznetsov was meer wishful thinking, die zullen wel verliezen. Maar door het verlies van Benneteau zal nu Igor of Alex moeten verrassen. Zijn twee persoonlijke helden van mij, dus laat maar komen
ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |