We spelen met fokkers tegen elkaar. Uiteraard Knock-out, want een echt toernooi is een Knock-out toernooi. We spelen dus met 16 man, als het heel snel gaat misschien 32. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dus de eerste 16 (misschien de eerste 32) doen mee.
Wat is de bedoeling?Er komt een loting waarbij jij als fokker een wedstrijd loot tegen een andere fokker. Je speelt dus een wedstrijd tegen elkaar. De wedstrijd bestaat uit het voorspellen van sportwedstrijden. In een ronde moet je verschillende voorspellingen doen, met meer goede voorspellingen dan je tegenstander ga je een ronde verder. Om een gelijkspel te voorkomen is er een schiftingsvraag. Als het antwoord op de schiftingsvraag gelijk is gaat degene die het antwoord als eerste op fok postte door.
Welke wedstrijden moeten we voorspellenHet gaat om het voorspellen van nationale en internationale wedstrijden uit verschillende sportdisciplines (uiteraard afhankelijk van wat er die week aan sport georganiseerd wordt). Welke wedstrijden het precies zijn maak ik in dit topic bekend. Vanaf het moment van bekendmaken is er beperkt de tijd om te stemmen uiteraard, het is dus wel de bedoeling dat je regelmatig het forum checkt. Ik wil iedere week een ronde organiseren en verwacht de deadline op voor het voorspellen op donderdag.
Ik organiseer dit eerste toernooi met verschillende sporten (van schaatsen tot skien, van snooker tot tennis en van voetbal tot autosport) als het succesvol en leuk blijkt organiseer ik op soortgelijke manier een tenniscompetie met dezelfde opzet (knock-out) voor seizoen 2007.
Het idee is ontstaan op het IRC-kanaal #sport (
IRC-topic)
Daardoor heb ik al enkele deelnemers.
1. mitt
2. pfaf
3. BliksemSchigt
4. Brahimov
5. Bruce117
6. SaintOfKillers
7. zjroentje
8. InTrePidIvity
9. XL
10. Falco
11. Joris33
12. Spruud
13. Remzz
14. Wackyduck
15.
16.
Als ik de lijst zo bekijk was het op IRC best populair, dat wil zeggen dat ik misschien wel een constructie bedenk waarin ik meer dan 16 deelnemers kwijt kan, zonder dat het concept verloren gaat
Daar kom ik, indien nodig op terug.
[ Bericht 0% gewijzigd door XL op 09-12-2006 10:54:51 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich
| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich binen de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"