Ik zal je opwachten in de finalequote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zuur idd, bij een aantal was je simpel doorgeweest. Wel hoog niveau natuurlijk.
De weg ligt trouwens open, geen geplaatste spelers meer voorlopig.
Ik ook niet, dus heb maar willekeurig een getal ingevuld.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is de schiftingsvraag van vannacht eigenlijk ? Kan ik nergens terugvinden
Hoeveel games Alize Cornet van Daniele Hantuchova af zal snoepen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is de schiftingsvraag van vannacht eigenlijk ? Kan ik nergens terugvinden
Wat is snoepen toch een lekker woord als het over Daniela Hantuchova gaat?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel games Alize Cornet van Daniele Hantuchova af zal snoepen.
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
OK. Heb de vraag ge-edit XL.
Deze woordkeus was speciaal voor jou, ik ben overigens ook fan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is snoepen toch een lekker woord als het over Daniela Hantuchova gaat?
Of moet ik me maar niet meer quasi-denigrerend over damestennis uitlaten
Ja dudequote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.
OK.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef XL het volgende:
De schiftingsvraag stond er om 10:15 vanmorgen. Na de 'rel' om het wijzigen van BS en Colplay kan ik het natuurlijk nu niet meer toestaan.
Het probleem is dat ik hem steeds vergeetquote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OK.
Of je in het vervolg dan toch even de schiftingsvraag onder de loting van de volgende ronde wil zetten. ik lees namelijk niet hele topics na als ik gewerkt heb.
Er komt een ranglijst. Hoe verder je in het toernooi komt, hoe meer punten je daarvoor scoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hoe zit dat nou he (paar vragen):
- Komt er na de AO een tussenstand met het aantal punten van iedereen ?
- Is er bij het volgende toernooi een zelfde opzet ? Ik las iets over promoveren/degraderen... Daar begrijp ik nou niks van. Gewoon elk toernooi 32 mensen met 8 geplaatsten (op basis van de stand). En dan afvalrondes spelen.
Ik tel 5 verschillen XL....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.
Dan heb ik scheef gekeken, ik moet de scores nog goed verwerken. Dat komt wel goed dus, mijn tellingen controleren kan echter nooit kwaad. Ik moet al jullie wedstrijden overnemen en alle partijen invoeren... een foutje is zo gemaakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik tel 5 verschillen XL....
- Soderling
- Smeets
- Muller
- Dancevic
- Starace
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef mitt het volgende:
6 games voor Cornet, al denk ik eigenlijk dat ze wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |