Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
OK. Heb de vraag ge-edit XL.
Deze woordkeus was speciaal voor jou, ik ben overigens ook fan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is snoepen toch een lekker woord als het over Daniela Hantuchova gaat?
Of moet ik me maar niet meer quasi-denigrerend over damestennis uitlaten
Ja dudequote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.
OK.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef XL het volgende:
De schiftingsvraag stond er om 10:15 vanmorgen. Na de 'rel' om het wijzigen van BS en Colplay kan ik het natuurlijk nu niet meer toestaan.
Het probleem is dat ik hem steeds vergeetquote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OK.
Of je in het vervolg dan toch even de schiftingsvraag onder de loting van de volgende ronde wil zetten. ik lees namelijk niet hele topics na als ik gewerkt heb.
Er komt een ranglijst. Hoe verder je in het toernooi komt, hoe meer punten je daarvoor scoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hoe zit dat nou he (paar vragen):
- Komt er na de AO een tussenstand met het aantal punten van iedereen ?
- Is er bij het volgende toernooi een zelfde opzet ? Ik las iets over promoveren/degraderen... Daar begrijp ik nou niks van. Gewoon elk toernooi 32 mensen met 8 geplaatsten (op basis van de stand). En dan afvalrondes spelen.
Ik tel 5 verschillen XL....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt vier verschillen met zjroentje. De schiftingsvraag van jullie is dus van belang en die vraag mag niet gewijzigd worden. 10 blijft dus staan, je mag eventueel wel een partij wijzigen om de schiftingsvraag te omzeilen.
Dan heb ik scheef gekeken, ik moet de scores nog goed verwerken. Dat komt wel goed dus, mijn tellingen controleren kan echter nooit kwaad. Ik moet al jullie wedstrijden overnemen en alle partijen invoeren... een foutje is zo gemaakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik tel 5 verschillen XL....
- Soderling
- Smeets
- Muller
- Dancevic
- Starace
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef mitt het volgende:
6 games voor Cornet, al denk ik eigenlijk dat ze wint
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Elikian het volgende:
Nou Chris, we hebben 7 verschillen, dus we spelen iig niet gelijk. De Schiftingsvraag is dus niet belangrijk
Fabrice Santoro FRA (Chr) - Igor Kunitsyn RUS (Eli)
James Blake USA (5) (Chr) - Carlos Moya ESP (Eli)
Peter Luczak AUS (Chr) - Alex Kuznetsov USA (Eli)
Mischa Zverev GER (Eli) - Michael Berrer GER (Chr) 6-4![]()
Frank Dancevic CAN (Eli) - Victor Hanescu ROM (Chr)
Fernando Verdasco ESP (Eli) - Paul-Henri Mathieu FRA (Chr)
Julien Benneteau FRA (Eli) - Paul Capdeville CHI (Chr)
BS wint alsnog!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef XL het volgende:
De antwoorden op de schiftingsvraag van Nadal die we speciaal voor Colplay en BliksemSchigt hebben zijn.
BS: 11
Colplay: 14
Verkeerd gekeken, slechts één verschil en nog drie wedstrijden te gaan, het kán nogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:45 schreef Ambrosius het volgende:
Het wordt nog lastig om Wackyduck te verslaan, sta er nu al twee achter zie ik.
Je stemt zelfs op een Argentijn die mitt heeft laten lopen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:31 schreef RayMania het volgende:
Verschillen tussen Mitt en mij:
Alan Mackin GBR - Nicolas Lapentti ECU Mitt
Chris Guccione AUS - Olivier Rochus Mitt
Andreas Seppi ITA - Bobby Reynolds USA
Marin Cilic CRO - Ilia Bozoljac SRB
Lukas Lacko SVK - Robert Smeets AUS RayMania
Gilles Muller LUX - Gaston Gaudio ARG
Mischa Zverev GER - Michael Berrer GER Mitt
Robby Ginepri USA - Nicolas Almagro ESP (32) RayMania
Het wordt spannend.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken, slechts één verschil en nog drie wedstrijden te gaan, het kán nog.
Klopt, door Zverev.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:48 schreef Bruce117 het volgende:
Zo te zien sta ik 1 puntje voor op dit moment.
Voor mij was Zverev trouwens de beslissende strijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:06 schreef Elikian het volgende:
Fabrice Santoro FRA (Chr) - Igor Kunitsyn RUS (Eli)
James Blake USA (5) (Chr) - Carlos Moya ESP (Eli)
Peter Luczak AUS (Chr) - Alex Kuznetsov USA (Eli)
Mischa Zverev GER (Eli) - Michael Berrer GER (Chr)
Frank Dancevic CAN (Eli) - Victor Hanescu ROM (Chr)
Fernando Verdasco ESP (Eli) - Paul-Henri Mathieu FRA (Chr)
Julien Benneteau FRA (Eli) - Paul Capdeville CHI (Chr)
1-2, en 4 partijen uitgesteld
Ik had tegen BS ook dat ik 2-0 achter niet erg vond.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:48 schreef Elikian het volgende:
[..]
Voor mij was Zverev trouwens de beslissende strijd.
Van Dancevic en Verdasco ben ik vrij zeker. En van Benneteau was ik dat eigenlijk ook.
Kunitsyn, Moya en Kuznetsov was meer wishful thinking, die zullen wel verliezen. Maar door het verlies van Benneteau zal nu Igor of Alex moeten verrassen. Zijn twee persoonlijke helden van mij, dus laat maar komen
ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |