Als je in ronde 1 meer goed hebt dan je tegenstander.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
En wanneer moet ik die van 16-1 voorspellen ???
Hij staat er al.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Hoe laat wordt die schiftingsvraag gesteld?
J.
Dit zijn de partijen voor de 2de ronde Boriszquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef borisz het volgende:
David Nalbandian ARG (8) - Janko Tipsarevic SRB
Alan Mackin GBR - Nicolas Lapentti ECU
....
Robert Kendrick USA - Rafael Nadal ESP (2)
schiftingsvraag = 8
ik dat ook voor schema 2, maar goed van vul ik die andere ook inquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef XL het volgende:
[..]
Dit zijn de partijen voor de 2de ronde Borisz
Allebei de schema's spelen dezelfde partijen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ik dat ook voor schema 2, maar goed van vul ik die andere ook in
Ik vang hem morgen wel even op IRC... De kater is toch te heftig om zinnige dingen te gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Falco is een aantal wedstrijden vergeten volgens mij
quote:
Je moet don't cry out van shiny toy guns downloaden. Trouwensquote:
Ech welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom voorspelt die Spruud iets ? Hij staat niet eens in het schema....
En wat moet ik nou voorspellen XL ????????
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:05 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet don't cry out van shiny toy guns downloaden. Trouwens
Wat dingen opgezocht, houd op deze 3 wijzigingen na alles bij m'n eerste ingeving:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
Schot voor de boeg:
Dan moet je je lijstje opnieuw posten en aanpassen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat dingen opgezocht, houd op deze 3 wijzigingen na alles bij m'n eerste ingeving:
Gilles Simon FRA - Amer Delic USA
Nicolas Mahut FRA - Juan Monaco ARG
Thomas Johansson SWE - Marco Chiudinelli SUI
Gewoon een nieuwe post plaatsen staat er toch? In plaats van editten. En editten deed ik nietquote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan moet je je lijstje opnieuw posten en aanpassen.
Dit is goed zo, dan hoef ik niet uit te zoeken wat je gewijzigd hebt.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe post plaatsen staat er toch? In plaats van editten. En editten deed ik niet.
Gabashviliquote:Op zondag 14 januari 2007 18:11 schreef Chriz2k het volgende:
Lukas Dlouhy CZE - Teimuraz Gabashvili RUS
Thomas Johansson SWE[/b[ - Marco Chiudinelli SUI
Kristian Pless DEN - [b]David Ferrer ESP (16)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |