Dat is pech hebben!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog 10 posts tot de volgende pagina.![]()
Alleen mannen uiteraard!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:36 schreef BVO het volgende:
Tof!
Alleen mannen dus? En doet schema 1 de bovenste helft en schema 2 de onderste helft of werkt dat niet zo?
Iedereen kan gewoon de winnaar invullen inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef zjroentje het volgende:
Ik hoop toch alleen maar 1'tjes en 2'tjes.
Dan hoef je pas in de tweede ronde te voorspellen. Dan ben je bij het tweede toernooi ook zeker van een plaats in de 'eredivisie'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Stel er komt geen nieuwe deelnemer bij. Dan heb ik dus een bye naar de volgende ronde. Maar moet ik dan wel voorspellen of mag ik die ronde dan ook overslaan. ?
OKeequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dan hoef je pas in de tweede ronde te voorspellen. Dan ben je bij het tweede toernooi ook zeker van een plaats in de 'eredivisie'.
1. voorspellingen kunnen in dit topic, ik plaats de schema's zodra ze bekend zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
De nummer 3 vliegt er meteen uitWaarom is hij zo hoog geplaatst
Vraag 1: Enne, waar moet ik mijn voorspellingen naartoe sturen ?
Vraag 2: Spelen schema 1 en schema 2 tijdens het toernooi ook tegen elkaar of niet ? Komt er uit schema 1 en uit schema 2 dus een winnaar naar voren.
Héé, tof, een tennisvoorspellingsspel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:10 schreef XL het volgende:
bye/laatste plek
yepquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Héé, tof, een tennisvoorspellingsspel.
Mag ik de laatste plek invullen?
![]()
Die vul ik zo snel mogelijk in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Juan Zueco het volgende:
Wacht je de qualifiers ook af XL?
J.
Het is nog niet bekend welke 32 partijen ze als eerste gaan spelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Dus gewoon de eerste 32 partijen, of moet schema 2 de onderste 32 voorspellen?
Ik denk dat er wordt afgewacht todat de qualifiersplaatsen zijn ingevuld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is dit het enige topic over deze game of zijn er meer van ? Omdat ik nog niemand voorspellingen heb zien plaatsen en ik niet helemaal begrijp wat ik moet gaan voorspellen.....
Dat zijn ze dus al.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wordt afgewacht todat de qualifiersplaatsen zijn ingevuld.
Nog niet in bovenstaand schema van XLquote:
Je kunt spruud in de finale tegenkomen hoor Sandstorm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom voorspelt die Spruud iets ? Hij staat niet eens in het schema....
En wat moet ik nou voorspellen XL ????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |