Tsss.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Wordt er straks geloot voor de tweede ronde? Want ik wil eerst weten wie mijn nieuwe tegenstander wordt.
Eindelijk klaarquote:Op maandag 15 januari 2007 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
Dlouhy moet het voor mij doen om nog door te gaan, maar die hond heeft in de vierde set al 4 MP gemist en is nu bezig aan set 5.
Oh. Dan verlies ik. Bummer.quote:
Hier is wat misgegaan bij het boldmaken Zjroen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef zjroentje het volgende:
20-18 voor, dan vul ik alvast het schema voor morgen maar in.
Alexander Waske GER - [b]Dmitry Tursunov RUS (21)
Xavier Malisse BEL (29)[/b] - Arnaud Clement FRA
Ik hou het hier in de gaten. Zag later dat dit inderdaad in de regels ergens tussendoor stond. Zou mooi zijn nog een kans op de volgende ronde te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe schiftingsvraag voor jullie bedenken. Ik heb halverwege de ronde bedacht dat ik het wisselen van een schiftingsvraag niet OK vind. BS heeft dat wel gedaan en wint daardoor.
Thanks. Fixed inmiddels.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier is wat misgegaan bij het boldmaken Zjroen.
Dat is zuur idd, bij een aantal was je simpel doorgeweest. Wel hoog niveau natuurlijkquote:
Volgend toernooi als eerste geplaatst in het loser-schemaquote:
Wel erg close. Ik had per ongeluk Robredo op verlies gezet en de schiftingsvraag gelijk beantwoord. Kom ik goed weg dus.quote:
Mocht je BS verslaan, dan hebben we 5 verschillen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Colplay het volgende:
Zag dat jij de schiftingsvraag nog niet had ingevuld. Maar dit komt wel goed uit, want begrijp dat jij een fanatiek volger bent van Hantuchova, dus jij zal wel de beste voorspelling van de uitslag kunnen gevenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
Mocht je BS verslaan, dan hebben we 5 verschillen.
Dan hoeven we dus niet naar Hantuchova te kijken, maar dat ga ik natuurlijk wel doen![]()
Dat is puur visueel. Damestennis is niet te voorspellen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zag dat jij de schiftingsvraag nog niet had ingevuld. Maar dit komt wel goed uit, want begrijp dat jij een fanatiek volger bent van Hantuchova, dus jij zal wel de beste voorspelling van de uitslag kunnen geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |