abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45006695
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef vlad het volgende:

[..]

Kan ik me dan weer niet zo druk om maken. Zolang er maar genoeg pompen langs de weg staan
Maar LPG is dus niets voor jou
Neuh, ik heb liever minder bagage ruimte voor een grotere benzine/diesel tank, dan voor een extra LPG tank. Je staat er ook nog eens langer door bij de pomp omdat je meestal niet 2 branstoffen tegelijk kan tanken. Ik hou namelijk helemaal niet van tanken, ik rij mn tank ook altijd helemaal leeg en gooi em dan ook helemaal vol.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45006732
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef BoJo het volgende:
LPG in mijn V6 als jij de wegenbelasting betaald
Als het een G3 installatie is valt het nog best mee hoor..
Nee.
pi_45006740
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik rij van hier naar Salzburg op 1 reservoir (70liter)
Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km ) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45006772
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:25 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Damn, ik wist dus echt niet dat dat mogelijk was..

Hoe wordt je auto dan belast? Als diesel of LPG?
geen idee. Neem aan Diesel, maar denk dat dit een leuke is om de ambtenaren bij de RDW in de gordijnen te krijgen.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45006781
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km ) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
Je reed via Antwerpen?
Nee.
pi_45006788
ik haal iets van 600 km op een tank, en dan moet ik echt heel nodig tanken maar wel 600 leuke km's

oh ja, mits het snelweg verkeer is, in stadsverkeer is het iets van 450 km
V10
pi_45006827
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:27 schreef vlad het volgende:

[..]

geen idee. Neem aan Diesel, maar denk dat dit een leuke is om de ambtenaren bij de RDW in de gordijnen te krijgen.
Hmm, dan wordt het minder interessant, kan ik imho beter gewoon een LPG (G3) wagen kopen..
Nee.
pi_45006830
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

sowieso hebben de meeste auto's een te kleine brandstof tank vind ik. Met een boel auto's kan je niet eens 600 op 1 tank rijden.
Ik sta meestal al rond de 450, 500 bij de pomp. Ik wil altijd toch minimaal een kwart tank hebben op de teller omdat die teller onbetrouwbaar is.
Stom 40 liter tankje.
pi_45006845
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:27 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Je reed via Antwerpen?
neuh, 12 cilinders van in totaal 6 liter die allemaal drinken wilden hebben

Maar met dezelfde auto, alleen dan 4.2 diesel kon ik heen en terug naar midden duitsland op 1 tank (bijna 1000km in totaal).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45006874
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

neuh, 12 cilinders van in totaal 6 liter die allemaal drinken wilden hebben
Nee.
pi_45006891
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km ) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
niet helemaal waar Je moet de Diesel gewoon in Finland kopen, dan is er niets aan de hand. In de omgeving van waar je woont. Want in helsinki verkopen ze iets andere diesel dan in rovaniemi.

Dat heet dopes
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45006892
Mijn vader kon gisteren 73 liter tanken in zijn 70 liter tank.
pi_45006931
golf van het werk kaput staat nu lekker bij de dealer
komt niet meer boven de 2000 toeren uit
gaat vet hard nu
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45006933
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef Sjoem het volgende:
Mijn vader kon gisteren 73 liter tanken in zijn 70 liter tank.
tanks hebben meestal 10% reserve capaciteit.
pi_45006974
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef vlad het volgende:

[..]

niets van waar Je moet de Diesel gewoon in Finland kopen, dan is er niets aan de hand. In de omgeving van waar je woont. Want in helsinki verkopen ze iets andere diesel dan in rovaniemi.

Dat heet dopes
Volgens een vriendin van me rijden er in Finland nouwelijks diesels rond, puur omdat het rendement (financieel gezien) nouwelijks een meerwaarde heeft. En bij - 30 moet de tank eerst verwarmd worden voordat de diesel de motor in kan! Daarom had haar vader zijn eerste diesel afgelopen winter meteen weer ingeruild voor een benzine. Want een tank brandstof weer vloeibaar maken kost best wat tijd.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45006978
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:29 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Hmm, dan wordt het minder interessant, kan ik imho beter gewoon een LPG (G3) wagen kopen..
het is financieel ook niet interessant, maar technisch wel mogelijk
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45006980
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:32 schreef ThaFreak het volgende:
golf van het werk kaput staat nu lekker bij de dealer
komt niet meer boven de 2000 toeren uit
gaat vet hard nu
De meeste bejaarden zouden dat niet eens merken tijdens het rijden. Gewoon doorverkopen
pi_45007055
ik haal met de V6 ook maar net 450 km op een 63 liter tank
Met de Jeep was dit ongeveer hetzelfde op een 80 liter tank
Behalve toen op vakantie met alleen snelweg, toen haalde Peu en ik wel 600 km!
pi_45007086
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef BoJo het volgende:
ik haal met de V6 ook maar net 450 km op een 63 liter tank
Met de Jeep was dit ongeveer hetzelfde op een 80 liter tank
Behalve toen op vakantie met alleen snelweg, toen haalde Peu en ik wel 600 km!
1 op 8 is heel acceptabel voor 'n auto

V10
pi_45007134
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef BoJo het volgende:
ik haal met de V6 ook maar net 450 km op een 63 liter tank
Met de Jeep was dit ongeveer hetzelfde op een 80 liter tank
Behalve toen op vakantie met alleen snelweg, toen haalde Peu en ik wel 600 km!
Ja dat was best schrikken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45007162
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:33 schreef HansU het volgende:

[..]

De meeste bejaarden zouden dat niet eens merken tijdens het rijden. Gewoon doorverkopen
zelf voor een bejaarde rijdt die nu echt kut......
leuk als je uit amsterdam moet komen zo
normaal 1.5 uur nu bijna 3
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45007168
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef BoJo het volgende:
ik haal met de V6 ook maar net 450 km op een 63 liter tank
Met de Jeep was dit ongeveer hetzelfde op een 80 liter tank
Behalve toen op vakantie met alleen snelweg, toen haalde Peu en ik wel 600 km!
ik heb 1x gewoon 700km op die 63 liter tank gereden toen kon dr ook wel echt 61 liter bij.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45007170
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

En bij - 30 moet de tank eerst verwarmd worden voordat de diesel de motor in kan!
Dat klopt, maar je deed net voorkomen alsof het onmogelijk was, en daar klopt niets van.
Toen ik in Finlasnd woonde heb ik genoeg in Diesels gereden, dus het is gewoon goed mogelijk.
Hoe komen die vrachtwagens daar anders het landf door?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45007177
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:32 schreef HansU het volgende:

[..]

tanks hebben meestal 10% reserve capaciteit.
Het gaat om een gastank.
pi_45007234
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

zelf voor een bejaarde rijdt die nu echt kut......
leuk als je uit amsterdam moet komen zo
normaal 1.5 uur nu bijna 3
fijn he, zo ben ik een keer vanaf heemskerk naar doetinchem gereden met een sprinter waarvan de koppakking door was 100m achter me was de snelweg vrij werd ingehaald door vrachtwagens terwijl ik vol gas gaf en moest om de 20-25km 2liter olie bijvullen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45007295
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef vlad het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je deed net voorkomen alsof het onmogelijk was, en daar klopt niets van.
Toen ik in Finlasnd woonde heb ik genoeg in Diesels gereden, dus het is gewoon goed mogelijk.
Hoe komen die vrachtwagens daar anders het landf door?
maar voor personen (zakelijk of prive) is het niet aantrekkelijk om diesel te rijden. Diesel personen wagens zijn daar dan ook zeldzaam.

en de meeste auto's hebben voor verwarming en/of stoel verwarming
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45007391
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:43 schreef PeuRac het volgende:
en de meeste auto's hebben voor stoel verwarming
zo mooi is dat niet, want het wordt er after market ingebouwd, waardoor de stoelen nooit zo mooi strak worden als origineel
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45007469
Kokende aars
pi_45007534
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]

fijn he, zo ben ik een keer vanaf heemskerk naar doetinchem gereden met een sprinter waarvan de koppakking door was 100m achter me was de snelweg vrij werd ingehaald door vrachtwagens terwijl ik vol gas gaf en moest om de 20-25km 2liter olie bijvullen
rijdt er kut, je wil constant sneller maar dat ding wil gewoon niet meewerken
nu maar hopen dat die ook niet cheap te fixen is, dan vliegt die eruit
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:51:05 #230
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45007588
Jij sloopt VW's in een ongekend tempo
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_45007703
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
Jij sloopt VW's in een ongekend tempo
Iemand moet ze naar de sloop brengen. Anders rijdt er weer een nieuwe sjonnie in.
pi_45007708
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef Sjoem het volgende:

[..]

En? Wat zeggen ze?
"Goh wat jammer dat ijsmeis hier nu niet an lezn dat zou het een stuk makkeljiker maken"
pi_45007781
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

"Goh wat jammer dat ijsmeis hier nu niet an lezn dat zou het een stuk makkeljiker maken"
Als dat zo is moeten ze me even rechten geven .
pi_45007806
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km ) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
NL vrachtwagens rijden er ook gewoon? Additief FTW!
pi_45007893
Volgens mij kan er 30 of 35 liter of zo in mn tank
pi_45007983
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij kan er 30 of 35 liter of zo in mn tank
40.
V10
pi_45007992
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Als dat zo is moeten ze me even rechten geven .
PMBB
pi_45007998
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
Jij sloopt VW's in een ongekend tempo
ding was al rot voor ik hem kreeg.....
moet nu nog iets van 5000km ermee uithouden voordat die weg gaat
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45008014
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef M5 het volgende:

[..]

40.
nu je het zegt, dat is heel goed mogelijk vandaag in ieder geval 25 liter getankt
pi_45008054
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef M5 het volgende:

[..]

40.
meeste (kleine/oude) auto's hebben 40 liter tank ja, ook Visa's geloof ik.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:05:24 #241
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45008149
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ding was al rot voor ik hem kreeg.....
moet nu nog iets van 5000km ermee uithouden voordat die weg gaat
Ergens een nachtje op de dyno zetten?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 16:15:01 #242
25682 2cv
Niet subtiel
pi_45008558
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km ) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
Lulkoek !

het gaat vlokken
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_45008568
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ergens een nachtje op de dyno zetten?
vooral nu met 2000 toeren max

gewoon hopen dat die gewoon goed kapot is en dat ze hem gelijk weg doen......
anders geduld hebben en doorraggen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:16:05 #244
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_45008592
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

vooral nu met 2000 toeren max

gewoon hopen dat die gewoon goed kapot is en dat ze hem gelijk weg doen......
anders geduld hebben en doorraggen
Schijt hebben aan de koppeling.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_45008736
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

vooral nu met 2000 toeren max

gewoon hopen dat die gewoon goed kapot is en dat ze hem gelijk weg doen......
anders geduld hebben en doorraggen
Idd, stukje met 2 wielen in de berm blijven rijden en wachten tot de dempers of je zitvlak het begeeft.
pi_45008816
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Schijt hebben aan de koppeling.
die is vrijwel nieuw
alles is al aan die golf vervangen, snap echt niet wat ze met die golf voor de tijd hebben gedaan
krijg er haast medelijden mee
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45008861
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef HansU het volgende:

[..]

Idd, stukje met 2 wielen in de berm blijven rijden en wachten tot de dempers of je zitvlak het begeeft.
kan ik me nog inschrijven voor dakar
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45008917
Kreeg net mijn award uitgereikt

"Bojan excellent personal strengths:
Customer focus, flexibility and result oriented."

pi_45008928
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
After forever
Floor
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')