Ik heb een diesel, veel succes met de inbouwquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:27 schreef vlad het volgende:
niet over dingen praten als je er geen verstand van hebt![]()
geen probleem, zet dat ding hier maar neer, bouwen wij er LPG inquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb een diesel, veel succes met de inbouw
loopt dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef vlad het volgende:
[..]
geen probleem, zet dat ding hier maar neer, bouwen wij er LPG in![]()
Heuvelaf. 14.gifquote:
zeker. De motor krijgt zelfs iets meer koppelquote:
Denk niet dat ik dan nog die 100k maakquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef vlad het volgende:
[..]
geen probleem, zet dat ding hier maar neer, bouwen wij er LPG in![]()
want?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan nog die 100k maak![]()
LPG wordt dan toegepast als Bi-fuel. Er wordt 10-20% LPG ingespoten, de rest wordt aangevuld met Diesel. Lpg wordt vervolgens aangestoken door de diesel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:49 schreef PeuRac het volgende:
Hoe kan dat, lpg heeft een octaan gehalte van 110 meende ik? Diesel is toch vele malen lager, dan komt de motor toch nooit tot ontsteking?
juist. Pas wanneer er meer dan 150K km per jaar gereden wordt, is een diesel/LPG combinatie interessantquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef PeuRac het volgende:
netjes, maar dan is bij diesel het prijsverschil dus velemalen lager als bij benzine, ook omdat diesels zuiniger zijn en de brandstof zelf goedkoper.
de mensen die zoveel rijden (muv koeriers dan) boeit het meestal niet zoveelquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
juist. Pas wanneer er meer dan 150K km per jaar gereden wordt, is een diesel/LPG combinatie interessant
meeste mensen weten niet eens dat het mogelijk isquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de mensen die zoveel rijden (muv koeriers dan) boeit het meestal niet zoveel
dat is ook wel zo jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:06 schreef vlad het volgende:
[..]
meeste mensen weten niet eens dat het mogelijk is![]()
Kan ik me dan weer niet zo druk om maken. Zolang er maar genoeg pompen langs de weg staanquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook wel zo jat is ook wel redelijk omslachtig, maar als je zelfs met je diesel elke dag bij de pomp staat dan is t wel prettig als je eens wat minder vaak hoeft te tanken lijkt me.
sowieso hebben de meeste auto's een te kleine brandstof tank vind ik. Met een boel auto's kan je niet eens 600 op 1 tank rijden.
quote:Jos Verstappen heeft gisteravond in een oude Tyrrell een demo gegeven op de A73. Een voorproefje op wat komen gaat tijdens de Euro Racing Limburg op 23 en 24 juni 2007.
Na het tekenen van het contract tussen de Limburger en de organisatie stapte Verstappen in zijn oude Tyrrell waarmee hij tien jaar geleden in de Formule 1 reed. "Het is altijd een spektakel wanneer je een show mag weggeven met een Formule 1 auto. Welke, waar, wat of hoe, dat maakt dan niet uit. Het was erg leuk om hier in de Roertunnel te rijden. Ik heb de auto een paar keer in een spin gegooid en er zelfs nog een donut uitgekregen. Dat was nog best lastig met slicks op het natte betonnen wegdek en bovendien bergop, maar het lukte wel ," vertelt Verstappen op zijn website. "Ik denk dat Euro Racing Limburg heel groots gaat worden", zegt The Boss, die nog niet weet of hij er dan ook bij zal zijn. "Of ik er dan zelf bij zal zijn, is nog even afwachten. Dat is wel de bedoeling en als het kan in de auto waar ik op dat moment in race. Dat zou mooi zijn." De organisatie verwacht zo'n 100.000 bezoekers tijdens het evenement.
Ik rij van hier naar Salzburg op 1 reservoir (70liter)quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook wel zo jat is ook wel redelijk omslachtig, maar als je zelfs met je diesel elke dag bij de pomp staat dan is t wel prettig als je eens wat minder vaak hoeft te tanken lijkt me.
sowieso hebben de meeste auto's een te kleine brandstof tank vind ik. Met een boel auto's kan je niet eens 600 op 1 tank rijden.
Tssssssquote:De organisatie is in handen van Rotterdam Racing, bekend van 'Monaco aan de Maas'. Bij die races hoefden de bezoekers niet te betalen, maar bij Euro Racing Limburg wel. 'Het voordeel is dat er veel ruimte is voor het publiek en dat er voldoende kampeermogelijkheden zijn', aldus Heilbron.
Damn, ik wist dus echt niet dat dat mogelijk was..quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:54 schreef vlad het volgende:
[..]
LPG wordt dan toegepast als Bi-fuel. Er wordt 10-20% LPG ingespoten, de rest wordt aangevuld met Diesel. Lpg wordt vervolgens aangestoken door de diesel.![]()
ik betaal nietsquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef BoJo het volgende:
LPG in mijn V6 als jij de wegenbelasting betaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |