Die 300cquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
BENTLEY ARNAGE Chrysler 300C Bentley Edition
[afbeelding]
Gekke is, dat iemand daar gewoon een tijdje geleden een klein vermogen voor heeft betaald.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die 300cmeteen maar ff geupload naar tuning.
maar dan had ie wel wat apartsquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gekke is, dat iemand daar gewoon een tijdje geleden een klein vermogen voor heeft betaald.![]()
als ik niet naar finland zou gaan zou ik het wel willen doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
te weinig km's![]()
mijn baas wil mensen die in 3-4 maanden tijd een ton draaiendie man ontbreekt het zo aan realiteitszin, dat wil je niet geloven
![]()
met welke auto? die 33 van je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik niet naar finland zou gaan zou ik het wel willen doen
Ik heb al 2.5jr geen 33 meerquote:
Als hij betaald (uurloon+brandstof) kan ik wel 100.000km in 3mnd rijden hoor, no problem at all.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
te weinig km's![]()
mijn baas wil mensen die in 3-4 maanden tijd een ton draaiendie man ontbreekt het zo aan realiteitszin, dat wil je niet geloven
![]()
Het is niet de bedoeling dat de auto in waarde verdriedubbelt als de LPG wordt ingebouwd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al 2.5jr geen 33 meerk heb een 155 1.8 8v
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat de auto in waarde verdriedubbelt als de LPG wordt ingebouwd.
scheelt dat die dan ook ver 3dubbeltquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat de auto in waarde verdriedubbelt als de LPG wordt ingebouwd.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als hij betaald (uurloon+brandstof) kan ik wel 100.000km in 3mnd rijden hoor, no problem at all.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dahaag, en ik dan het risico lopen een motor vernaggelen om een LPG installatie-tje van ¤900quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:06 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent geen werknemer. Je krijgt een lpg installatie en ik wil dan dat je twee wekelijks een dag die auto afstaat
brandstof ed is eigen rekening
Ijsmeis zocht je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben er hoor
niet over dingen praten als je er geen verstand van hebtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja dahaag, en ik dan het risico lopen een motor vernaggelen om een LPG installatie-tje van ¤900
ofzo waarvan de fabrikant/installateur te beroerd is om zelf een test-auto aan te schaffen..![]()
Knap als je daar (lees: met die eisen) een gek voor vind trouwens..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |