quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je deed net voorkomen alsof het onmogelijk was, en daar klopt niets van.
Toen ik in Finlasnd woonde heb ik genoeg in Diesels gereden, dus het is gewoon goed mogelijk.
Hoe komen die vrachtwagens daar anders het landf door?
zo mooi is dat niet, want het wordt er after market ingebouwd, waardoor de stoelen nooit zo mooi strak worden als origineelquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:43 schreef PeuRac het volgende:
en de meeste auto's hebben voor stoel verwarming
rijdt er kut, je wil constant sneller maar dat ding wil gewoon niet meewerkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijn he, zo ben ik een keer vanaf heemskerk naar doetinchem gereden met een sprinter waarvan de koppakking door was100m achter me was de snelweg vrij
werd ingehaald door vrachtwagens terwijl ik vol gas gaf en moest om de 20-25km 2liter olie bijvullen
Als dat zo is moeten ze me even rechten gevenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Goh wat jammer dat ijsmeis hier nu niet an lezn dat zou het een stuk makkeljiker maken"
NL vrachtwagens rijden er ook gewoon? Additief FTW!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
40.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij kan er 30 of 35 liter of zo in mn tank
PMBBquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als dat zo is moeten ze me even rechten geven.
ding was al rot voor ik hem kreeg.....quote:
Ergens een nachtje op de dyno zetten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ding was al rot voor ik hem kreeg.....
moet nu nog iets van 5000km ermee uithouden voordat die weg gaat![]()
Lulkoek !quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik redde het een keer met 90 liter niet eens om van Eindhoven naar Frankfurt te rijden (350km) Ik zou trouwens wel een diesel willen, maar in Finland kan dat niet, door de kou wordt diesel stroperig
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ergens een nachtje op de dyno zetten?
Schijt hebben aan de koppeling.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral nu met 2000 toeren max
![]()
gewoon hopen dat die gewoon goed kapot is en dat ze hem gelijk weg doen......
anders geduld hebben en doorraggen![]()
Idd, stukje met 2 wielen in de berm blijven rijden en wachten tot de dempers of je zitvlak het begeeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral nu met 2000 toeren max
![]()
gewoon hopen dat die gewoon goed kapot is en dat ze hem gelijk weg doen......
anders geduld hebben en doorraggen![]()
die is vrijwel nieuwquote:
kan ik me nog inschrijven voor dakarquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Idd, stukje met 2 wielen in de berm blijven rijden en wachten tot de dempers of je zitvlak het begeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |