Hoezo? Ik zie nog steeds dat je je oude avatar hebt, namelijk deze (brede):quote:
omdatie nog niet verandert is hequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie nog steeds dat je je oude avatar hebt, namelijk deze (brede):
[afbeelding]?
Nou dan! Dan heb ik toch geen brilletje nodig, want ik had het goed gezien!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef toetatoet het volgende:
[..]
omdatie nog niet verandert is he
Diequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:23 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij had ik 'praat' toch moeten veranderen in 'eet', teneinde zo meer users aan te trekken!
Shit, nu heb je me.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij ben jij dat gewoon.
Je bent ook snel op je teentjes getraptquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan! Dan heb ik toch geen brilletje nodig, want ik had het goed gezien!
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Je bent ook snel op je teentjes getrapt
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:02 schreef Bupatih het volgende:
*Suske en Wiske kijkt*
Die kwam toch eergisterquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:02 schreef Bupatih het volgende:
*Suske en Wiske kijkt*
Ja, die is waarschijnlijk die film aan het kijken op uitzendinggemist ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Helleuw Ody
Boepie is niet zo vlug he
Uhm ik heb hem helemaal gezien, samen met mn vader. En ik heb op de grond gelegen van het lachen haha zooo dom is het.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, die is waarschijnlijk die film aan het kijken op uitzendinggemist ofzo.![]()
Ik er eergister al wat flarden van gezien. Wel grappig hoe ze dat hebben neergezet, maar net niet goed genoeg om helemaal te kijken.![]()
Ik ben ook traag.![]()
De gouden kooi is dom, ik zap altijd snel weg nadat ik Lotte heb gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef BVO het volgende:
Wat is De Gouden Kooi eigenlijk een hilarisch programma.
Ja!quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Die kwam toch eergister?
Hoi.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Helleuw Ody
Boepie is niet zo vlug he
Onwijsquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef BVO het volgende:
Wat is De Gouden Kooi eigenlijk een hilarisch programma.
En wiske heeft tietjes !quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:30 schreef Bupatih het volgende:
Het is niet een zo'n slechte film.
Goede casting en het acteerwerk is ook niet slecht...'t is alleen zo dat een strip als Suske & Wiske nou eenmaal moeilijk te verfilmen is.
Zegt 'ie over een destijds 14-jarig meisje.quote:
Je hebt het opgezocht?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt 'ie over een destijds 14-jarig meisje.
Je punt isquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt 'ie over een destijds 14-jarig meisje.
Dat ze als 14-jarig meisje twee punten had.quote:
Erger dan Renesite kan het toch niet worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Svensational het volgende:
Al gesolliciteerd, Canisfire?
Nieuwe mod gezocht voor SES!
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Erger dan Renesite kan het toch niet worden.
Net alsof ik voor alle mod functies soliciteerquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Svensational het volgende:
Al gesolliciteerd, Canisfire?
Nieuwe mod gezocht voor SES!
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Net alsof ik voor alle mod functies soliciteer![]()
Echt niet !! ik heb alleen voor VBL en Gadget mee gedaan.quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Net alsof ik voor alle mod functies soliciteer![]()
Omdat je in beiden nooit kwam/komtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Echt niet !! ik heb alleen voor VBL en Gadget mee gedaan.
in vbl kom ik toch regelmatig hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je in beiden nooit kwam/komt?
Lul niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
in vbl kom ik toch regelmatig hoor.
![]()
In de Feyenoord-topics!!!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
in vbl kom ik toch regelmatig hoor.
![]()
En dan ga je nu heel flauw zeggen dat valt niet onder vblquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de Feyenoord-topics!!!!!!!
neuh.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan ga je nu heel flauw zeggen dat valt niet onder vbl?
Onwijs nee ik hoef geen mod te zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet!
Je geilt gewoon op het tagje!
Niks persoonlijks, hoor, maar ik vond je vroeger veel toffer, babette.quote:
"Als pubertje"quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Onwijs nee ik hoef geen mod te zijn.
als pubertje leek het me wel tof nu niet meer laat mij maar lekker posten over Rosa uit goede tijden of de sik van Edward Norton ik hoef dat gedoe niet.![]()
En gelukkig ben je Yvon Jaspers en nietquote:
Twee jaar ! que' na je zestiende raak je uit die hormonen facequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Als pubertje"
Een paar maanden geleden, gast!
Een paar maanden geleden wilde je nog mod worden bedoelt iequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Twee jaar ! que' na je zestiende raak je uit die hormonen face
Nouwja vind ik persoonlijk dan.
Oja, jij bent duidelijk geen puber meer, vind ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Twee jaar ! que' na je zestiende raak je uit die hormonen face
Nouwja vind ik persoonlijk dan.
Geile PIquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
Dus.Hoi aan iedereen die binnen komt wandelen; Doei aan iedereen die (even) weggaat; Beterschap aan iedereen die ziek is of zich aanstelt.
Er is er nu een bezigquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef Svensational het volgende:
Wanneer ga je weer eens een tof SHO-tournament organiseren, BVO?
Jij moet niet spreken met je duizende kloontjes.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oja, jij bent duidelijk geen puber meer, vind ik.
Dit jaar dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij moet niet spreken met je duizende kloontjes.
Ik kwam er teminste maar met 1![]()
Nu je spelling nog.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
+ de rest!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over ontgroeide leven's fase's en oude koeien enzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
+ de rest!
bigmac en elmaikel zijn nog steeds geband, niet waar?
Dude, jij begint over klonenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over ontgroeide leven's fase's en oude koeien enzo.
Waarom? mensen die zich daar druk om maken op een online forum..quote:
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef Canisfire het volgende:
mensen die zich daar druk om maken op een online forum..
ik vind Sophie (ook) tof!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef Svensational het volgende:
En gelukkig ben je Yvon Jaspers en nietSophie Hilbrand
!
Doeg,quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind Sophie (ook) tof!!!!!
en nu ga ik er vandoor......... doeiiii
Ja wat maakt het jou nou uit of iemand bijvoorbeelt bijvoorbeeld of bijvoorbeeldt typt?quote:
Je had Bupa en Paltos gisternacht moeten zien typen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja wat maakt het jou nou uit of iemand bijvoorbeelt bijvoorbeeld of bijvoorbeeldt typt?
![]()
Nja, goed argument.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja wat maakt het jou nou uit of iemand bijvoorbeelt bijvoorbeeld of bijvoorbeeldt typt?
![]()
bn, ik hire gosternaCht gewrests?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je had Bupa en Paltos gisternacht moeten zien typen.!
Dat heb ik gedaan nouwja. onbewust ik richte me toen meer op jou posts.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je had Bupa en Paltos gisternacht moeten zien typen.!
Mensen die zich druk maken om mensen op een online forum!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom? mensen die zich daar druk om maken op een online forum..
Ja nee hallo mensen uit een woonwagen moet je gewoon niet toe laten op een forum.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om mensen op een online forum!
Ja, als we ons niet quasie druk mogen maken dan is iedereen snel uitgepraatquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om mensen op een online forum!
quote:Op maandag 23 februari 2004 16:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Die Wiske ziet er wel kewl uit. Mooie vormen dat heeft ze in de strip niet
.
Die andere kerels zien er eng uit .
Nu niet meer dan?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Als pubertje"
Een paar maanden geleden, gast!
Oeh lekkere steek Svenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, jij begint over klonen! Jij had gewoon het geluk dat je zo oninteressant was dat de admins je niet opnieuw banden, bij Paltos was dat wel het geval!
Weet ik niet. Ik kan niet meer achter de schermen kijken, dus ik weet niet waar hij allemaal op solliciteert.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kan niet meer achter de schermen kijken, dus ik weet niet waar hij allemaal op solliciteert.
Of bedoel je nu te zeggen dat je Canisfire nog steeds een pubertje vindt?
Blijf dan ook gewoon wegquote:
Ik niet, kneus!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel voor vandaag, sukkels.
Wie weet was dat al die tijd mijn plan!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan kom ik gewoon terug om jou te tangen!![]()
!!1!
Dat weet ik ook wel, knurft!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel voor vandaag, sukkels.
Knipoog niet zo, pussy.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie weet was dat al die tijd mijn plan!![]()
![]()
( ;:r
![]()
rR
:Rrr;R;
!!!!!
I know you like itquote:
Wacht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik probeer alvast die dramaqueen-award 2007 veilig te stellen.
Fok!zelfmoord!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wacht.
Lieve users van SC!Ik ben het beu.. Teveel gezeik hier, teveel drama!
![]()
Ik voel me niet gewaardeerd, niet op m'n plaats.Vroeger was alles beter.
![]()
Ik ga nú een ander onbestaand emailadres invullen, en dan breng ik een bezoekje aan.. de passmailer.![]()
Doei.![]()
Daar mag je niet mee spotten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:44 schreef Bupatih het volgende:
En dan kom ik dadelijk gewoon stiekem terug onder mijn Knibbel-Kloon!
Echt niet!quote:
Wat wil je, na maandenlange voorbereiding?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten!Knibbel bestáát hoor!
![]()
!!!!
![]()
IK HOOR JE TOCH NIET IK HOOR JE TOCH NIET LAAAALAAALAAALAAAAAA!!!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je, na maandenlange voorbereiding?
Kutsmoes!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet zeggen: ik was in het begin bang om ontmaskerd te worden, maar nadat mensen z'n space gingen bekijken, dachten ze opeens dat 'ie écht was.[afbeelding]
Alleen ben ik z'n password kwijt.
Je hebt z'n sms niet eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kutsmoes!![]()
Wacht, ik sms hem even om te vragen of het echt zo is![]()
Nee, serieus. En ik had het emailadres veranderd in ginger achtstevoren + @eenofandervaagwebadres.quote:
Definieer 'avatar wisselaar'?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, jij weet vast wel waar ik zo'n avatar wisselaar kan vinden?![]()
Én grensoverschrijdendquote:
En binnen een paar weken doodquote:
quote:
quote:
quote:
Mag ik op je crematie komen?quote:
Wie is er ziek??quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
Dus.Hoi aan iedereen die binnen komt wandelen; Doei aan iedereen die (even) weggaat; Beterschap aan iedereen die ziek is of zich aanstelt.
Slimquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef toetatoet het volgende:
En nu ga ik boodschappen doen
Wat een interessante info toch weer
Ben jij ook al van de plusjes-clubquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de plusjes-club
Dit was je 22000ste post!!quote:
Weet ik veel.quote:
Jij bent te min voor ons!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de plusjes-club
Tja, ik ben nu eenmaal geen meeloperquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding] is helemaal 2007, dat weet je toch wel?!![]()
Vanavond wel jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.'t Was meer voor het geval dat...
Jij hebt toch hoofdpijn? [afbeelding]
Nog maar een paar te gaan en dan sta ik op 22222 en neem ik een nieuwe username!quote:
Eftelistquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een leuk Nederlands woord. Woordspeling mag ook. Iemand een idee?
Niet dat ik er iets mee doe, want ik wil het zelf bedacht hebben![]()
Ik wás de trendsetter hier, want ik introduceerde het plusje als de nieuwe FOK!-gadget voor 2007.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef niksan het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal geen meeloper![]()
Ik ben trendsetter voor volgend jaar
Let me introduce het minnetje:
[afbeelding]!!!!!!!!!!!
Bahuvrihicompositum.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een leuk Nederlands woord. Woordspeling mag ook. Iemand een idee?
Niet dat ik er iets mee doe, want ik wil het zelf bedacht hebben![]()
quote:
Nu kan ik die niet meer nemen omdat ik hem zelf niet bedacht heb!quote:
Quotte ik jou dan??quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wás de trendsetter hier, want ik introduceerde het plusje als de nieuwe FOK!-gadget voor 2007.
Minnetjes zijn zó 2006.
Nee, maar ik wild even duidelijk maken dat ík hier de trendsetter ben!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Quotte ik jou dan??
Minnetjes zullen een revival hebben volgend jaar![]()
Ik wil begraven wordenquote:
Jij een trendsetterquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik wild even duidelijk maken dat ík hier de trendsetter ben!
Pfff, niemand gelooft meer in minnetjes.
Openheid en positivisme worden het helemaal in 2007.
Volgend jaar is het dus tijd voor een balansjaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg maar gerust: vrouwquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:33 schreef Bupatih het volgende:
Dada, wie is nou dat meisje uit je avatar?
Dat zien we dán wel weer. Niet op de zaken vooruitlopen, hè...quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Volgend jaar is het dus tijd voor een balansjaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Positivismequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is jonger dan ik hoorquote:
Daarom ben ik ook een trendsetterquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zien we dán wel weer. Niet op de zaken vooruitlopen, hè...
Lees nu dat jij niet "mevrouw" schreefquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Ze is jonger dan ik hoor
Maar mij noemen ze ook "meneer"
Laat mij toch m'n eigen betekenis aan het woord geven!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Positivisme
Waarschijnlijk weten de meeste mensen niet eens wat Positivisme is.![]()
Ik weet niet hoe oud jij bentquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Ze is jonger dan ik hoor
Maar mij noemen ze ook "meneer"
Noemt zich een taalpurist.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat mij toch m'n eigen betekenis aan het woord geven!
Puberale twintigerquote:
Praat je tegen jezelf??quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees nu dat jij niet "mevrouw" schreef
STEVIE ANN!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar wíé is het nou, Dada?
Je dacht eerst nog dat ik de maker was van je avatar.
Edit:
Ah, het heeft iets met muziek te maken.
Het heeft overal gestaanquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Nu nog raden wat daar staat.
Ik praat heel vaak tegen mezelf om alle dingen even op een rijtje te zettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Praat je tegen jezelf??![]()
Maakt niets uit hoor, ik doe het ook![]()
Die is het dus nietquote:
Ik meestal uit frustratiequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik praat heel vaak tegen mezelf om alle dingen even op een rijtje te zetten
Renate Verbaan??quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Bupatih het volgende:
R.... E.....
Nee, dan praat/schreeuw ik het liefst tegen anderenquote:
Ga maar lekker in mijn fotoboek spittenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Bupatih het volgende:
R.... E.....
Nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Maar niksan, hoe lang heb je je nou gehouden aan dat ene goede voornemen?
Ah, Rick Engelkes.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga maar lekker in mijn fotoboek spitten
Laat ik dat maar niet doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee, dan praat/schreeuw ik het liefst tegen anderen
Sneeuwtaart jaquote:
quote:
Mijn moeder heeft wel meer van die rare ideeen, daar kan ik toch niets aan doen????quote:
Ik heb je vaarwel gewenstquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Beetje oflfine gaan midden in een gesprek.
En dan hier onzin lopen verkondigen!
Wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wel meer van die rare ideeen, daar kan ik toch niets aan doen????!
Ja! omdat je altijd reageert!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
En dan zeggen dat ik flauw ben als ik tien seconden niet reageer.
Pfff, wat een rotsmoes!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja! omdat je altijd reageert!![]()
Dan krijg je dat he
Ehmm, jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat?
Ze riep 'niksan, eten', jij stormt naar beneden en zij komt aanzetten met een sneeuwtaart?
Nou ja, niet naar beneden stormen dan, want dat gaat zo moelijk, hè.quote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef niksan het volgende:
Nu ga ik andijvie (!) eten met als toetje sneeuwtaart
*aanschuift*quote:Sneeuwtaart
Deze taart dankt zijn naam aan de witte creme- of slagroom vulling waarmee de hazelnootschuimplakken zijn gevuld. Daarnaast is het aangezet met witte schuim en ook op de taart is gedecorrerd met meringue. Dit alles is bedekt met poedersuiker.
Er zitten tegenwoordig alleen maar kneuzen in die ik niet ken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier Bup zonder jou liep FOK! Rap Freestyle topic 2006/2007 #5 echt heeeel traag.
Ja, dat is natuurlijk jammer. Ook jammer dat er van die flutrijmpjes in worden gezet, poep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zitten tegenwoordig alleen maar kneuzen in die ik niet ken.
Vroeger was het tof.Met Boebiedoe, z'n broertje, Xebro...
Ik kan moeilijk zomaar op die lui gaan reageren, hè. Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk jammer. Ook jammer dat er van die flutrijmpjes in worden gezet, poep.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef toetatoet het volgende:
Ik ben der weer! boodschapjes gedaan en gegeten
geen sneeuwtaart
Nha, dit is toch een zwaktebod.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zomaar op die lui gaan reageren, hè. Ik ken ze niet.
Ik ben lui. En moet al mijn moeite en creativiteit die ik normaal in FOK! zou steken nu in andere projecten steken!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, dit is toch een zwaktebod.![]()
Aha, dat is het dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben lui. En moet al mijn moeite en creativiteit die ik normaal in FOK! zou steken nu in andere projecten steken!
Klinkt goed, ben nog wat friet naarboven aan het boeren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:52 schreef toetatoet het volgende:
[..]
salade ala toetie
met feta en cashewnoten![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
gefeliciteerd
Wtf zijn zhenar en beschouw?
bedankt voor deze zeer aangename infoquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Klinkt goed, ben nog wat friet naarboven aan het boeren.![]()
Jij en tvquote:
*mompelt iets over goede voornemens voor het nieuwe jaar*quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Maar de tv en ik worden nooit zulke goede maatjes als jíj en de tv.
Maar ik wil(de) even kijken hoe grappig die Adam Sandler nou is...
Ieman die absoluut niet grappig is.quote:
Aha, een soort Zhenar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ieman die absoluut niet grappig is.
Ik vroeg het natuurlijk aan iemand die het wel weet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Weet ik veel. Ik heet toch geen niksan!
Gisteren dacht je daar nog heul anders over.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef Bupatih het volgende:
Borat is ook alweer zó 2006.
Toen had ik het over de film en sprak ik uit ervaringen die ik had opgedaan in 2006!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gisteren dacht je daar nog heul anders over.![]()
Aha, maar je creativiteit spaar je nu dus?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen had ik het over de film en sprak ik uit ervaringen die ik had opgedaan in 2006!
Ofzo!
Jep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, maar je creativiteit spaar je nu dus?![]()
Ja, ik had het niet 123 verwacht. Dat bedoel ik niet lullig... maar je was er niet eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep.
De award is toch binnen, dus... [afbeelding]
Die award had je niet verwacht?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik had het niet 123 verwacht. Dat bedoel ik niet lullig... maar je was er niet eens..
Maar zo'n award slaat op een heel jaar, hè. En ik was er van 10 augustus tot eind december niet. Dus daarvoor genoeg maanden om creatief te zijn en zulks.quote:
Ja ja, en je was ook niet uit ons hart.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zo'n award slaat op een heel jaar, hè. En ik was er van 10 augustus tot eind december niet. Dus daarvoor genoeg maanden om creatief te zijn en zulks.
Jep. Al had ik die award met best veel stemmen verschil gewonnen, hoor!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ja, en je was ook niet uit ons hart.Maar het blijft een erg klein clubje dat gaat stemmen toch?
![]()
Ik had alleen een nominatie vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. Al had ik die award met best veel stemmen verschil gewonnen, hoor!
Ik weet alles van je.quote:
Ik heb het over de FOK!-awards.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik had alleen een nominatie vanMB
![]()
en Zhenar.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, maar je creativiteit spaar je nu dus?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep.
De award is toch binnen, dus... [afbeelding]
O, ik volg het eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het over de FOK!-awards.
[..]
[..]
quote:
Ik leef in het verleden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je was al klaar toen je deze post poste.!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
Ik moet er echt elke keer weer om lachen.
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
Ik moet er echt elke keer weer om lachen.
[afbeelding]
quote:
quote:
Waar is Erik?quote:Laatste bezoek: 8 dagen, 16 uur geleden.
China.quote:
Oh ja!quote:
Kusje er op?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Ik wist nog vaag dat 'ie op vakantie was, maar nu komt alles weer terug! de trauma's enzo![]()
Ja, en daarna er aan sabbelen. Hmmm ja, sabbel aan mijn traumaquote:
Sabbelen? Ik houd meer van bijtenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en daarna er aan sabbelen. Hmmm ja, sabbel aan mijn trauma![]()
Maar dan doet het alleen maar méér pijn!quote:
Humor doet pijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan doet het alleen maar méér pijn!![]()
Pijn is fijn.quote:
Bloed is nooit goed.quote:
Moeilijk genoeg met geen grapjes maken bedoel je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:33 schreef Bupatih het volgende:
Paltos is weg. Daar moet je geen grapjes over maken.Ik heb het al moeilijk genoeg.
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moeilijk genoeg met geen grapjes maken bedoel je?![]()
En het was trouwens heul geen grapje.![]()
Ja, Dizer doet net alsof hij ook weg is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Ja, maar toch.! Paltos is wég, man!
Dizer vindt ShowChat niet meer tof.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, Dizer doet net alsof hij ook weg is.![]()
Vlei jezelf niet zo, hij heeft het gewoon drukquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer vindt ShowChat niet meer tof.
En mij al helemaal niet.
Ja, dat ie dat even post zodat we niet te hoeven speculeren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer vindt ShowChat niet meer tof.
En mij al helemaal niet.
Hij heeft het zelf gezegd. Zo ongeveer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vlei jezelf niet zo, hij heeft het gewoon druk![]()
Echt?!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd. Zo ongeveer.
En het brak mijn hartje. Heus!
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Nou ja, je bent wel een hoop stront natuurlijkMaar wel geile hoop stront!
![]()
Het was wel weer even wennenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Alleen maar omdat ik volgens Dizer zo agressief deed en een houding had van "Zo, ik ben er weer, kijk mij eens grappig zijn en jullie niet, ik show wel even hoe het moet!"! En zo deed ik helemaal niet!
Nou ja, de eerste paar posts, misschien.Maar dat hoort erbij!
Net alsof Meerdijk bij jou in de buurt ligt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar als ze bij mij voor de deur staan laat ik ze er niet in!![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net alsof Meerdijk bij jou in de buurt ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |