quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
Ik moet er echt elke keer weer om lachen.
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
Ik moet er echt elke keer weer om lachen.
[afbeelding]
quote:
quote:
Waar is Erik?quote:Laatste bezoek: 8 dagen, 16 uur geleden.
China.quote:
Oh ja!quote:
Kusje er op?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Ik wist nog vaag dat 'ie op vakantie was, maar nu komt alles weer terug! de trauma's enzo![]()
Ja, en daarna er aan sabbelen. Hmmm ja, sabbel aan mijn traumaquote:
Sabbelen? Ik houd meer van bijtenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en daarna er aan sabbelen. Hmmm ja, sabbel aan mijn trauma![]()
Maar dan doet het alleen maar méér pijn!quote:
Humor doet pijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan doet het alleen maar méér pijn!![]()
Pijn is fijn.quote:
Bloed is nooit goed.quote:
Moeilijk genoeg met geen grapjes maken bedoel je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:33 schreef Bupatih het volgende:
Paltos is weg. Daar moet je geen grapjes over maken.Ik heb het al moeilijk genoeg.
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moeilijk genoeg met geen grapjes maken bedoel je?![]()
En het was trouwens heul geen grapje.![]()
Ja, Dizer doet net alsof hij ook weg is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Ja, maar toch.! Paltos is wég, man!
Dizer vindt ShowChat niet meer tof.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, Dizer doet net alsof hij ook weg is.![]()
Vlei jezelf niet zo, hij heeft het gewoon drukquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer vindt ShowChat niet meer tof.
En mij al helemaal niet.
Ja, dat ie dat even post zodat we niet te hoeven speculeren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer vindt ShowChat niet meer tof.
En mij al helemaal niet.
Hij heeft het zelf gezegd. Zo ongeveer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vlei jezelf niet zo, hij heeft het gewoon druk![]()
Echt?!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd. Zo ongeveer.
En het brak mijn hartje. Heus!
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Nou ja, je bent wel een hoop stront natuurlijkMaar wel geile hoop stront!
![]()
Het was wel weer even wennenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Alleen maar omdat ik volgens Dizer zo agressief deed en een houding had van "Zo, ik ben er weer, kijk mij eens grappig zijn en jullie niet, ik show wel even hoe het moet!"! En zo deed ik helemaal niet!
Nou ja, de eerste paar posts, misschien.Maar dat hoort erbij!
Net alsof Meerdijk bij jou in de buurt ligt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar als ze bij mij voor de deur staan laat ik ze er niet in!![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net alsof Meerdijk bij jou in de buurt ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |