Bewegend enzo!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:44 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
voor jullie allemaal een icon
http://i17.tinypic.com/4363lsg.gif
Of jij hebt geen flauw idee (meer) hoe Fok in elkaar zit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:. Duidelijk dat de stemmers geen idee hebben hoe FOK! in elkaar zit zeg
.
Bedankt voor het tellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:16 schreef Jump het volgende:
In het vervolg stem je allemaal zo wat op dezelfde users hé, veel te veel telwerk
Een voetreisquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bedankt voor het tellen. En nu je hier toch bent... Wat hebben we gewonnen?
.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Naar Timboektoe? Ja, ik zag het wel.
Er waren ook teveel categorieënquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:18 schreef TwyLight het volgende:
Alsof dat nu niet gebeurt is. Maikuuul die 5 catogorieen wint ofzo. dat gaat toch helemaal nergens over
Dat hoeven niet speciaal newbies te zijn.... Vriendjes van tong kunnen ook hem hem gestemd hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef TwyLight het volgende:
Mja alle newbies die maar stemmen op bekende users. zoals tong80. hij is echt niet de grootste baggeraar.
omdat hij de meeste posts heeft stemmen ze maar op hem en zo is het met meerdere.
Nou nou.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Nuongirl het volgende:
De user met de meeste kwaliteitstopics en posts:
De grote winnaar is met 5 stemmen geworden:
Methodmich
![]()
Nr:2 Tong80- 3 stemmen.
User met de meest leerzame, nuttige, informatieve post :
De grote winnaars met 2 stemmen zijn geworden:
Methodmich, Erodome en Pietverdriet
![]()
Geen nummers 2 en 3.
idd, jammer dat dat niet gebeurd isquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Shark.Bait het volgende:
volgende keer minder categorieen, en een stickey in alle subfora.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Of je leest je in.
Gewoon zoals ze het in VBL ook doen. Eerst is er een nominatieronde, waarbij je 1 (of 2, dat zijn details) namen per categortie nomineert. Na deze nominatieronde zijn de drie mensen per categorie met de meeste stemmen 'genomineerd', waarin de echte stemronde komt en iedereen op 1 van die drie stemmen kan
.
Zoals ze het dus bij elke goede awardshow doen.
Dankje, beide stemmers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Nuongirl het volgende:
De liefste user :
Nr:2 Dizer, alwaysthebest, moemoe, Tha-Erik, Yvonne - 2 stemmen.
De meest ondergewaardeerde user:
De winnaar2 met 2 stemmen zijn geworden:
Always the best en Fir3fly
![]()
Geen nummers twee en drie.
Alle winnaars, van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
Je kent Zhenar toch wel?!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
gefeliciteerd
Wtf zijn zhenar en beschouw?
Goede vraag!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
gefeliciteerd
Wtf zijn zhenar en beschouw?
Wie?!quote:
Dat hebben wij bij verkiezingen in ONZ niet gedaan en daar zijn bij bepaalde categorieën meer dan 11 verschillende users genomineerd met in totaal 60+ stemmen, dus het kan welquote:
Owja, daagt me iets!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beschouw = Olifant = VBL = Hools = heeft een vergiet = Oké olé olé![]()
Ja ja ja leuk yvon, waar zijn mijn 3 kusjes en handje schudden?quote:
* 3 kusjes *quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ja ja ja leuk yvon, waar zijn mijn 3 kusjes en handje schudden?
Je weet toch wie ik ben
2e plaats dorpsgek he, hoppa.
Dat is echt het 20 YouTube filmpje dat ik vandaag aanklik en niet meer bestaatquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn speelgoedeendje
Een of andere ONZ'er ofzo...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
6 awards, niet slecht voor iemand die zelden on line is.
http://media.putfile.com/Van-een-eendje-en-een-katquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is echt het 20 YouTube filmpje dat ik vandaag aanklik en niet meer bestaat.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/Van-een-eendje-en-een-kat.
Zhenar en beschouw, melden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Zhenar het volgende:Ik voel de liefde, zelfs van yvonne, al weet ze dat zelf nog niet
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn speelgoedeendje
Een of andere ONZ'er ofzo...
Ik moest telkens in ShowChat vragen waar dat verdomde topic ook al weer uithingquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
het zijn echt awards van niks eigenlijk he, met 2 stemmen win je al soms
de stemtopic hadden dan ook niet in FEE moeten staan, dat werd veel te weinig bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |