Ze is jonger dan ik hoorquote:
Daarom ben ik ook een trendsetterquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zien we dán wel weer. Niet op de zaken vooruitlopen, hè...
Lees nu dat jij niet "mevrouw" schreefquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Ze is jonger dan ik hoor
Maar mij noemen ze ook "meneer"
Laat mij toch m'n eigen betekenis aan het woord geven!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Positivisme
Waarschijnlijk weten de meeste mensen niet eens wat Positivisme is.![]()
Ik weet niet hoe oud jij bentquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Ze is jonger dan ik hoor
Maar mij noemen ze ook "meneer"
Noemt zich een taalpurist.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat mij toch m'n eigen betekenis aan het woord geven!
Puberale twintigerquote:
Praat je tegen jezelf??quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees nu dat jij niet "mevrouw" schreef
STEVIE ANN!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar wíé is het nou, Dada?
Je dacht eerst nog dat ik de maker was van je avatar.
Edit:
Ah, het heeft iets met muziek te maken.
Het heeft overal gestaanquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Nu nog raden wat daar staat.
Ik praat heel vaak tegen mezelf om alle dingen even op een rijtje te zettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Praat je tegen jezelf??![]()
Maakt niets uit hoor, ik doe het ook![]()
Die is het dus nietquote:
Ik meestal uit frustratiequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik praat heel vaak tegen mezelf om alle dingen even op een rijtje te zetten
Renate Verbaan??quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Bupatih het volgende:
R.... E.....
Nee, dan praat/schreeuw ik het liefst tegen anderenquote:
Ga maar lekker in mijn fotoboek spittenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Bupatih het volgende:
R.... E.....
Nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Maar niksan, hoe lang heb je je nou gehouden aan dat ene goede voornemen?
Ah, Rick Engelkes.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga maar lekker in mijn fotoboek spitten
Laat ik dat maar niet doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee, dan praat/schreeuw ik het liefst tegen anderen
Sneeuwtaart jaquote:
quote:
Mijn moeder heeft wel meer van die rare ideeen, daar kan ik toch niets aan doen????quote:
Ik heb je vaarwel gewenstquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Beetje oflfine gaan midden in een gesprek.
En dan hier onzin lopen verkondigen!
Wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wel meer van die rare ideeen, daar kan ik toch niets aan doen????!
Ja! omdat je altijd reageert!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
En dan zeggen dat ik flauw ben als ik tien seconden niet reageer.
Pfff, wat een rotsmoes!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja! omdat je altijd reageert!![]()
Dan krijg je dat he
Ehmm, jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat?
Ze riep 'niksan, eten', jij stormt naar beneden en zij komt aanzetten met een sneeuwtaart?
Nou ja, niet naar beneden stormen dan, want dat gaat zo moelijk, hè.quote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef niksan het volgende:
Nu ga ik andijvie (!) eten met als toetje sneeuwtaart
*aanschuift*quote:Sneeuwtaart
Deze taart dankt zijn naam aan de witte creme- of slagroom vulling waarmee de hazelnootschuimplakken zijn gevuld. Daarnaast is het aangezet met witte schuim en ook op de taart is gedecorrerd met meringue. Dit alles is bedekt met poedersuiker.
Er zitten tegenwoordig alleen maar kneuzen in die ik niet ken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier Bup zonder jou liep FOK! Rap Freestyle topic 2006/2007 #5 echt heeeel traag.
Ja, dat is natuurlijk jammer. Ook jammer dat er van die flutrijmpjes in worden gezet, poep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zitten tegenwoordig alleen maar kneuzen in die ik niet ken.
Vroeger was het tof.Met Boebiedoe, z'n broertje, Xebro...
Ik kan moeilijk zomaar op die lui gaan reageren, hè. Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk jammer. Ook jammer dat er van die flutrijmpjes in worden gezet, poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |