Om een HEILIG PRINCIPE!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Day het volgende:
Ik vind ook dat Sylvia drama maakt om niks.
Natasia en Nel zoeken ruziequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand in 3 zinnen uitleggen wat er gaande is, nee zeker?
Precies. En dat walgelijk stelletje loopt zó superieur te doen dat ze het nu NOOOIT meer door NL moet laten verdelen.quote:
Sylvia wilt in beeld.. Huub is haar groupie en wilt ook in beeld.. zou wel gescript zijn dat ze drama moeten maken ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
ze hebben 263 contactpunten gekregen, en moeten binnen een uur zeggen wie ze gaan verdelen. Unaniem natuurlijk. Iedereen zei Nath maar Syl en Huub zeiden van nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
1. De bewoners hebben 1 uur om te beslissen welke bewoner 268 punten mag verdelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ze mogen 268 cp verdelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, superieur, dat is het. Precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. En dat walgelijk stelletje loopt zó superieur te doen dat ze het nu NOOOIT meer door NL moet laten verdelen.
Omdat ze nu alleen nog maar ruziën over wie de punten mag verdelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:05 schreef Darklight het volgende:
waarom delen ze het niet gewoon door 8
schoolplein niveau dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Wil je een reden horen Bart? Omdat je zo'n walgelijke zelfingemomen plofharses hebt dat het heerlijk is om je te sarren!![]()
Inderdaad, het gaat om hoe de rest zich opstelt. Ik hoor hoe NL, Brian en Natasia onzettend vieze woorden richting Sylvia gooien, haar voor rotte vis en alles uitmaken.quote:
Ze hebben net ook afgesproken dat wat er ook gegeven zou worden, ZIJ dat wilde hebben/doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Sylvia wilt in beeld.. Huub is haar groupie en wilt ook in beeld.. zou wel gescript zijn dat ze drama moeten maken ofzo
Moet je Bart nu horen, tegen Huub en Sylvia: "Jullie willen gewoon even laten merken dat jullie ook wat zijn."quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, superieur, dat is het. Precies!
Echt belachelijk.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je Bart nu horen, tegen Huub en Sylvia: "Jullie willen gewoon even laten merken dat jullie ook wat zijn."
![]()
Helemaal correct. Mensen die zo naast hun schoen lopen, moet je geen discussie mee willen voeren.quote:
Bart hééft niks te willen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Bart wil gewoon dat Huub eerlijk is, en direkt.
Hier geen problemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Missy_1974 het volgende:
bij mij doet de sit van dgk het al de hele dag niet, iemand anders last van of ligt het aan mij laptop ?
Ik heb nog wel persantin en acetyl liggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is inmiddels met 100 punten omhoog gegaan![]()
Of gewoon de streams uitzettenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel persantin en acetyl liggen![]()
Jepquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef Black_king het volgende:
Streamlock.......Natasia wilde bellen met de redactie ?
Nee, Bart wilt dat Sylvia en Huub selctief tegen hem praten, zodat hij niet meer selectief hoeft te luisteren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Bart wil gewoon dat Huub eerlijk is, en direkt.
Ja en nu hadden ze dus even moeten doorzetten, hier was een kleine opening om die hypocriete poeha-lul te grazen te nemen..quote:
Om het nummer van Wilgo te vragen (is ze kwijtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef Black_king het volgende:
Streamlock.......Natasia wilde bellen met de redactie ?
ja (1 zin)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Just in case.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Om het nummer van Wilgo te vragen (is ze kwijt)
hoezo nou weer een eikel?? hij voert een discussie op basis van inhoud en vraagt gewoon de andere om met zinvolle argumenten te komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
Wat is Bart een zelfingenomen EIKEL hij praat alsof hij de hele groep onder controle heeft
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Suikeroom het volgende:
Bart en Nena geven een juiste analyse
Je bedoelt dat "mond dicht".... sindsdien is Huub inderdaad nog een stukje witter. Het was dan ook zelfdzaam onbeschoft van die achterbuurt-vrouwenmishandelaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Huub echt te koken (terecht) na de opmerking van Brian.
Nee ging om iets anders wat hij zei...als Sylvia met goede argumenten bij HEM zou kunnen aankomen dan zou HIJ een Brian, Natasia en Nathanael kunnen aansturen om akkoord te gaan met HEM...dat soort praatjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo nou weer een eikel?? hij voert een discussie op basis van inhoud en vraagt gewoon de andere om met zinvolle argumenten te komen![]()
Yep, ene Lydia Heibloem of Heilbloemquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Black_king het volgende:
Ah... Nathanael zoekt op....
Heibloem zoeken ze dus.....
Precies.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
Maar als het Bart en consorten zogenaamd geen reet uitmaakt hoe de punten verdeeld worden, waarom moet Sylvia dan opschrijven hoe ze ze gaat verdelen?
The understatement van de dagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart![]()
Hij voelt zich best wel verheven boven Huub.![]()
Kijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Huub tegen Bart: Waarom zou jij je goed kunnen voorstellen dat Nathanael niet meer met wil praten?
Bart: Omdat jij totaal anders bent dan de rest van de groep.
Huub: Dus dat vind jij een goede reden om niet meer met iemand te praten.
Bart: Ja.
Ik dacht ook een Joan te hebben langs horen komen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, ene Lydia Heibloem of Heilbloem
Zo heet een van de zussen van Natasia.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik dacht ook een Joan te hebben langs horen komen...
Een dag geen drama is een dag niet geleefd.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we nu na het drama Monique & Rob (Tijn heeft geschreven dat ze gaan scheiden), nu ook een drama Natasia & Wilgo krijgen ?
Of zou het echt een misselijke grap zijn ?
het is juist meer dan NL en Brian achter Bart aanlopen.. Bart geeft duidelijk het hoe en waarom aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kijk.
En daar is precies waar je Bart op kan pakken.
Bart is een meelopertje.
Er zijn mensen die daarop inspelen....![]()
Kat in het zakkie...
En: als ze het écht niet interesseert, laat ze dan sowieso door Sylvia verdelen. Ze proberen om Sylvia klein te laten lijken, maar ze reageren zélf heel klein, als meerderheid.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies.
De beargumentatie van Bart is kont.
Bart is bevooroordeelt.
ow please....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is juist meer dan NL en Brian achter Bart aanlopen.. Bart geeft duidelijk het hoe en waarom aan![]()
als je goed tussen de regels leest kan je er wel uithalen waarom wel.. maar das niet voor hier bedoeltquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Een dag geen drama is een dag niet geleefd.....![]()
Bizar hoor dat stuk van Tijn...... Ze zijn gescheiden, maar niet omdat wij een relatie hebben nu.....![]()
jij bent vooralsnog suggestief.. ik zie dat Bart duidelijk zn eigen afwegingen maaktquote:
Ze krijgen zowiezo geen/weinig punten. let maar op...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En: als ze het écht niet interesseert, laat ze dan sowieso door Sylvia verdelen. Ze proberen om Sylvia klein te laten lijken, maar ze reageren zélf heel klein, als meerderheid.
Los daarvan: vind je het gék dat Sylvia en Huub NL niet vertrouwen.
Nee, ze gaan net weer beginnen met discuzeuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Is het alweer veilig om de streams aan te zetten?
Ik heb geen zin in zeikerds, namelijk
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef demins het volgende:
Misschien zit op dit moment ergens een streamer (?) in Nederland in zijn broek te pissen van het lachen als hij Natasia en Nathanael ziet googelen op Heijbloem of zoiets! Laten we even meegenieten...
Al zou het nog mooier zijn als de inhoud van de brief waar is!!!
Ik zie duidelijk dat alles wat Bart doet met NL z'n goedkeuring gaat...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent vooralsnog suggestief.. ik zie dat Bart duidelijk zn eigen afwegingen maakt
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je goed tussen de regels leest kan je er wel uithalen waarom wel.. maar das niet voor hier bedoelt![]()
hij sluit zich in dit geval gewoon aan bij de meerderheid omdat hij de discussie niet 'relevant' vindtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk dat alles wat Bart doet met NL z'n goedkeuring gaat...
Als NL had gezegt er geen problemen mee had gehad dat Sylvia het zou doen, dan had Bart ook op Sylvia gestemt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je goed tussen de regels leest kan je er wel uithalen waarom wel.. maar das niet voor hier bedoelt![]()
Van de redactie....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Waar komen die 268 punten zowieso vandaan eigenlijk ? (en waarom 268 ?)
Alleen het helpt niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme, Sylvia slijmt met haar puntenverdeling.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef spookvrouw het volgende:
Satanael laat bewust de boel in het honderd lopen.
Ik dacht dat ik iets raars hoorde, maar hij deed dat idd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Black_king het volgende:
Bart valt .nl nu af.
Jawel Huub heeft er nul.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Darklight het volgende:
volgens mij heeft die nl helemaal geen verdeling
dat is inderdaad laf, Nathanael wil graag z'n gelijk halen..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael die lafbek durft zijn punten niet te geven.
Jammer.quote:
Misschien bang dat de groep zich tegen haar keert, en ze een veto tegen Nathanael uitspreekt.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is juist meer dan NL en Brian achter Bart aanlopen.. Bart geeft duidelijk het hoe en waarom aan![]()
ja duh dit was gescriptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Én dat wist .NL dus al, dat zag je aan z'n gezicht.
(en moest dus daarom zeker daarnet ff naar achter).
Wat jij wil...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij sluit zich in dit geval gewoon aan bij de meerderheid omdat hij de discussie niet 'relevant' vindt
Of Syl, dat is veiliger......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
Wie gaat hij nul punten geven.... Huub?
Het wordt tijd dat de kijkers zich massaal vóór Huub gaan uitspreken en dat ze dat de bewoners even laten weten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Weer geen punten voor Huub dus.
Ja, de nieuwe populariteitspoll staat geloof ik nog niet op de site.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de kijkers zich massaal vóór Huub gaan uitspreken en dat ze dat de bewoners even laten weten.
Inderdaad dat zei je al een paar keer!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef Day het volgende:
Oh precies wat ik dacht dus. De redactie gaat aanwijzigingen over de verdeling.
Samen met het mega lange gedicht voor Brian dan ook maar een brief voor Bart en Nathanael?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de kijkers zich massaal vóór Huub gaan uitspreken en dat ze dat de bewoners even laten weten.
Of Huub 2, en zichzelf 0.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
Wie gaat hij nul punten geven.... Huub?
Het mooie is dat het Huub allemaal echt geen reet kan schelen. Hij reageerde ook al zo goed op het gezeik van Nicolaas. Die jongen komt er welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Oh en wat is het weer leuk.
Goeie actie Huub en Sylvia zijn weer de pineut.
Nou inderdaad, hij worstelt zich overal doorheenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat het Huub allemaal echt geen reet kan schelen. Hij reageerde ook al zo goed op het gezeik van Nicolaas. Die jongen komt er wel![]()
Heb even iets gemist, wat is dat met Wilgo en een brief en een Joan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia vindt het een smerig geintje, als het waar is van Wilgo. Ik vind haar er aardig rustig over.
Ik had ook wel een brief voor haar klaar, maar die heb ik maar niet verstuurd....
Was een brief met de foto erin uit scanman tietuh...
Dat doet ze uit tactische overwegingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef Sonique het volgende:
Brian zit ook aardig in de zak, en ook Ilona begint over te hellen door haar mening weg te schuiven.
Die kan je hier toch rustig publiceren!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia vindt het een smerig geintje, als het waar is van Wilgo. Ik vind haar er aardig rustig over.
Ik had ook wel een brief voor haar klaar, maar die heb ik maar niet verstuurd....
Was een brief met de foto erin uit scanman tietuh...
Ze heeft een kaartje (volgens mij, geen brief) gekregen, waarin staat dat Wilgo een andere vriendin heeft en die is met hem naar Suriname.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb even iets gemist, wat is dat met Wilgo en een brief en een Joan?
Het siert haar totaal niet. ze stelt zich op als zwakkeling...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat doet ze uit tactische overweging
Tien Productiesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Die kan je hier toch rustig publiceren!![]()
Zou me helemaal niets verbazen, ze heeft niet bepaald haar best gedaan om haar "ventje" te houden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje (volgens mij, geen brief) gekregen, waarin staat dat Wilgo een andere vriendin heeft en die is met hem naar Suriname.
Ja ik hoorde het ook en ze zei daarna ik wil je nuquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou me helemaal niets verbazen, ze heeft niet bepaald haar best gedaan om haar "ventje" te houden.
Ow...ze zegt net, als het waar is van Wilgo dan......en Brian ging luid juigen...ik denk dat ze hem dan een flinke beurt gaat geven...![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tien Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. Natasja
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Beste Natasja of Natasiaaaaaaaaaaa
Voordat je denkt dat je een diva bent en andere mensen loopt te dollen. Vergeet niet dat jij al lang en breed bent en wordt uitgelachen.
[afbeelding]
En het zou beter zijn dat je je een beetje inhoudt met je geschreeuw, daar zitten heel veel mensen niet op te wachten.
Ons advies is, niet meer lachen en vooral niet meer zingen, want zelfs Wilgo lachte je recht in je gezicht uit en je had het niet eens door.
Was het maar 10 januari. Dan ben je eindelijk het huis uit.
Geen groetjes,
Een streamer in Nederland die alles LekkerSimpel houdt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef demins het volgende:
Natasia gaat vanavond nog van bil met Brian, als ze Wilgo niet aan de lijn krijgt met geruststekkende woorden!
Ja tuurlijk. Het was toch logisch. Die gasten kunnen niet eens een aantal contactpunten onder elkaar verdelen. Hele strategieën en lijsten moeten er worden verteld en opgeteld voordat ze eruit komen. 't Is gewoon te belachelijk voor woorden!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad dat zei je al een paar keer!![]()
Volgens mij zei ze: Of wil je niet? Brian gaf (nonverbaal) aan dat hij het graag wilde.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook en ze zei daarna ik wil je nu
Een roddelboard, www.mamjo.com geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Wat is Mamjum ?
Mamjo is een Surinaams forum.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Wat is Mamjum ?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef Black_king het volgende:
WTF is Mamjum ????????
This site is temporarily unavailable.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een roddelboard, www.mamjo.com geloof ik
EDIT: site doet het nu niet
Overbelast mss?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
This site is temporarily unavailable.
Ik verwacht het niet, zoals ik nu het telefoongesprek heb gehoord denk ik niet dat het verhaal wat op die site staat kloptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Even voor de duidelijkhied, ik wens dit niemand toe.
Maaruh, gaat Natasia weg denken jullie?
Hier net zo. Dit gun je niemand.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Oohhhhhhhhhhhh, er staat op internet dat hij iemand in Suriname heeft (met kind), en dus niet samen met iemand in het vliegtuig gestapt.
Naomi heeft wel gelijk, per telefoon zal Wilgo toch ontkennen.
Ik krijg (voor het eerst) medeleven met Natasia nu, erg he.![]()
Denk het niet, volgens mij kruipt ze in bed met Brian, ze was net zo horny as butter.......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Voor haar niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Oohhhhhhhhhhhh, er staat op internet dat hij iemand in Suriname heeft (met kind), en dus niet samen met iemand in het vliegtuig gestapt.
Naomi heeft wel gelijk, per telefoon zal Wilgo toch ontkennen.
Ik krijg (voor het eerst) medeleven met Natasia nu, erg he.![]()
Wraak. Jij iemand anders neuken, ik ook. Waar de kinderen in deze beredenering staan weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij kruipt ze in bed met Brian, ze was net zo horny as butter.......
Neehoor, was al klaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
HET TELEFOONGESPREK !!!!!!!!
En toch zou ik het niet zomaar aannemen als ik haar was. Als je iemand in de Surinaamse gemeenschap kapot wil maken, post je dat gewoon op Mamjo, de rest volgt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef Black_king het volgende:
Oei, als het waar is, is het niet leuk. Hoe naar ik haar ook vind.....
Je streams lopen wellicht 7 minuten achter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
HET TELEFOONGESPREK !!!!!!!!
niet de vader, stiefvaderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor haar niet.
Voor de kinderen te erg. Eerst laat je moeder je in de steek, en nu ook je vader...
Lekker dan...
Natasis mode: "Who cares"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wraak. Jij iemand anders neuken, ik ook. Waar de kinderen in deze beredenering staan weet ik niet.
herstel: het mag niet van de redactie , jammer,,,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef beco het volgende:
ze gaan nu in DGK ontdekken dat de site mamjo al plat ligt omdat heel Nederland al inlogt........
Ik dacht dat ze weer ging bellen.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je streams lopen wellicht 7 minuten achter.
Ze heeft sowieso die deadline van Wilgo lopen toch: 10 januari?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Voor zover ik weet kennen ze de man net een klein jaartje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor haar niet.
Voor de kinderen te erg. Eerst laat je moeder je in de steek, en nu ook je vader...
Ze schijnen al 4 of 5 jaar een relatie te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kennen ze de man net een klein jaartje.
Ja, precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Maar Natasia, als je nu hoort van je zus dat je kinderen hier zo´n verdriet over hebben, is het dan nog belangrijk of het waar is of niet. Ga naar huis en ga ze troosten !![]()
Er werd hier door meerdere mensen geschreven toen dat ze hem net een jaar kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze schijnen al 4 of 5 jaar een relatie te hebben.
Ook zoiets inderdaad. Lulde ze gewoon overheen en noemt het nu ook niet in het gesprekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
Haar ventje is ook ziek.
Maar daar hoor je haar niet over.
Bah wat een mens zeg.
Ze kennen elkaar al 5 jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werd hier door meerdere mensen geschreven toen dat ze hem net een jaar kent.
heel nederland te oordelen naar de bereikbaarheid (server busy)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
Wie zit er nu stiekum naar die site te zoeken. ??![]()
nee, .com (maar is overbelast)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Dus het is niet www.mamjo.nl
Kon ook al geen forum vinden daar.
quote:[Re: Natasia Gouden Kooi, Wilgo gaat vreemd??
« Reply #6 on: Today at 00:14:33 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Ja idd wreed dat gesprek, maar ze hebben t over wrede shit die over haar en wilgo word geschreven! Nou ik kan t nergens terug vinden.. Over wilgo staat bijna niks geschreven toch??
50.000 hits meer (streamvolgers), dat kon de server kennelijk niet aan.....quote:
www.mamjo.com. Er staat slechts 8 berichtjes. n.a.v. de brief. Eerste berichtje daar is vanavond gepost om 22.18 uur.:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Dus het is niet www.mamjo.nl
Kon ook al geen forum vinden daar.
quote:Natasia kreeg net een kaartje met de mededeling dat Wilgo met een andere meid in Suriname zit..
ik denk dat iemand haar probeert op te f*cken
Kijk nu live naar de goudenkooi!!
Zo dom zal hij niet zijn....Dan heeft hij Bart en Brian tegen zich.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou er 100 zelf houden als ik Nathanael was. Ik bedoel, hij heeft er nog maar heel weinig volgens mij.
Vertel ! De site is hier niet meer te bereikenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Mamjo Forum
Nieuwtjes» Arki noh!» Re: Wat vinden jullie van Natasia uit de GOUDEN KOOI
Maar ik zie daar nergens TSquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Mamjo Forum
Nieuwtjes» Arki noh!» Re: Wat vinden jullie van Natasia uit de GOUDEN KOOI
excuses dit is van november, maar er staat wel wat info over Wilgo en de vader van de kinderenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
http://209.85.135.104/search?q=cache:qwu-z_Klql8J:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26action%3Dpost%3Btopic%3D76730.90%3Bnum_replies%3D98+mamjo+wilgo&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=2
dit is in cache, dus even plakken in de adresbalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |