Voor haar niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Oohhhhhhhhhhhh, er staat op internet dat hij iemand in Suriname heeft (met kind), en dus niet samen met iemand in het vliegtuig gestapt.
Naomi heeft wel gelijk, per telefoon zal Wilgo toch ontkennen.
Ik krijg (voor het eerst) medeleven met Natasia nu, erg he.![]()
Wraak. Jij iemand anders neuken, ik ook. Waar de kinderen in deze beredenering staan weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij kruipt ze in bed met Brian, ze was net zo horny as butter.......
Neehoor, was al klaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
HET TELEFOONGESPREK !!!!!!!!
En toch zou ik het niet zomaar aannemen als ik haar was. Als je iemand in de Surinaamse gemeenschap kapot wil maken, post je dat gewoon op Mamjo, de rest volgt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef Black_king het volgende:
Oei, als het waar is, is het niet leuk. Hoe naar ik haar ook vind.....
Je streams lopen wellicht 7 minuten achter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
HET TELEFOONGESPREK !!!!!!!!
niet de vader, stiefvaderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor haar niet.
Voor de kinderen te erg. Eerst laat je moeder je in de steek, en nu ook je vader...
Lekker dan...
Natasis mode: "Who cares"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wraak. Jij iemand anders neuken, ik ook. Waar de kinderen in deze beredenering staan weet ik niet.
herstel: het mag niet van de redactie , jammer,,,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef beco het volgende:
ze gaan nu in DGK ontdekken dat de site mamjo al plat ligt omdat heel Nederland al inlogt........
Ik dacht dat ze weer ging bellen.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je streams lopen wellicht 7 minuten achter.
Ze heeft sowieso die deadline van Wilgo lopen toch: 10 januari?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Even voor de duidelijkhied, ik wens dit niemand toe.
Maaruh, gaat Natasia weg denken jullie?
Voor zover ik weet kennen ze de man net een klein jaartje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor haar niet.
Voor de kinderen te erg. Eerst laat je moeder je in de steek, en nu ook je vader...
Ze schijnen al 4 of 5 jaar een relatie te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kennen ze de man net een klein jaartje.
Ja, precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Maar Natasia, als je nu hoort van je zus dat je kinderen hier zo´n verdriet over hebben, is het dan nog belangrijk of het waar is of niet. Ga naar huis en ga ze troosten !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |